Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Itthon

2008.10.30. 00:29 stukker

  Újra itthon vagyok. Mit mondjak, még maradtam volna. Utaznék még vagy egy hónapig is, ha lenne rá pénzem. De inkább nem akarok menekülni. Magam elől. Ez a négy nap egészen remekül sikerült és nagyon nagyon jól éreztem magam, és szerintem ezzel nem csak én voltam így. Annyit nevettünk... Majd lehet írok részleteket de most fáradt vagyok hozzá. Egyszerűen nem gondoltam semmire és senkire és most ez nagyon jól jött. Szerencsére telefonálni se tudtam így nem koncentráltam másra, csak arra hogy jól érezzem magam. Ezt szeretném folytatni. Magammal foglalkozzak és jól érezzem magam. Csak megköszönni tudom akik szervezték, akik eljöttek és ott voltak és akikkel ennyire jól éreztük magunkat 4 napig. Egyetlen konfliktus se volt senki között. Mondjuk én voltam a legöregebb és a legbölcsebb.:)És én aludtam a legtöbbet, nekem már nem megy 4-5 órás alvásokkal a bulizások.:)Ja igen. Van egy új szerelmem. DODA. Egy étteremben pillantottam meg és lettem örökre szerelmes. Nincsen zsánerem, de ő gyönyörű.:) Íme:

https://www.youtube.com/watch?v=2-nhuJmd_24&feature=related

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr52739709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punki 2008.10.30. 07:50:29

Köszi, hogy nem gondoltál ránk:)
Az uj szerelmed nagyon szimpatikus, majd hozd el bemutatni, és összecimbizünk vele, legalább erősiti majd a csapatban a női vonalat, ami erősen ritkulni látszik.:D
Nah Wellcome

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.10.30. 08:38:15

Velkoma. Hoztal zsubrovkat? :D

Punki 2008.10.30. 09:34:04

Tomcsika ,képzeld épp a "fogyatékosság jelensége a szociologiában " témakörben merülök el. Eddig elég lelketlen a dolog. Ha meg akarod csinálni helyettem ezt a szuperérdekes kiselöadást, lécco idöben szólj!:D

eszter 2008.10.30. 13:13:01

azért ezt se felejtsd el hozzá: www.youtube.com/watch?v=v7iNTJ9P3Tc
süti beállítások módosítása