Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Írország

2009.02.20. 14:17 stukker

  Levivel beszéltem szerdán és elmondta a részletesebb programot. Először is, mindenki készüljön fel arra, hogy csak 10kg-os csomagjegye van, aki többet hoz annak helyszínen kell fizetni csak is kártyával. Szóval az 5 zokni, bugyi és pár poló megoldás javasolt mindenkinek, kisestélyi marad. Levi bérel egy családi autót, ez azt jelenti, hogy első naptól kibérli, hogy a reptérről haza tudjon minket szállítani és így nem kell taxit fizetni. Erre mindenki úgy készüljön hogy az autó összköltsége a pár napra 400 euró. Nem fejenként, hanme összesen. Az első 2 nap lemegyünk vidékre és ott alszunk 2 éjszakát, hogy lássunk valamit Írországból ne csak Dublinból. Ennek a 2 napnak lesz a szállással, autóval való összköltsége olyan 100euró fejenként. Erre készüljetek. Más olyan komolyan kiadás nem lesz. Vagyis lesz, de az egyénenként változik. Gondolok arra, hogy egy gin guiness olyan 4-5 euró. Szóval a kocsmázás, mert vidéki kocsmába megyünk mindenképpen, egyéni költségnek számít, de hipp hopp elszáll 50 eu, úgy hogy észre se vesszük.:) 16án érkezünk vissza Dublinba, ahol összeszedjük csapatunk utolsó tagját Popejt. Laza esti városnézés, egy kis kocsmázással. De lehet itt van a pókerezés. Ja igen, ez egy szabad foglalkozású este. Én itt szeretnék elmenni Levivel, meg szerintem Zolival pókerezni, hogy megtérüljön az egész kiruccanás költsége.:) A többieket magukra hagyjuk.:)Én kurváznék mondjuk a helyükbe.:) Ez vicc volt. Szóval 17én pedig a kirándulás fő száma következik, Szt Patrick nap. Itt egész nap inni fogunk, és a városban lófrálni. A legtöbb pénz erre a napra kell, gondolom mondanom sem kell.:) Én azt mondom, hogy az útra olyan alsó hangon 200euró kell, de inkább 250euró, persze mindenkinek igénye szerint. Ha nem elég majd kisegítjük egymást. Ha valamit rosszul írtam majd Levi kommentel és kijavít, kiegészít. A lényeg,hogy se tű, se tütü.:)

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr98954875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszo 2009.02.20. 18:45:22

Kedves utazók!
Nem tudom melyik légitársasággal utaztok, segítségként írom, a túlsúlyos csomagot néhány társaságnál CSAK dombornyomású bankkártyát fogadnak el! És ha nincs olyanod, akkor az nagyon bosszantó..! (tapasztalat!) :)

Sziszo 2009.02.20. 18:47:07

Egy kicsit érthetetlen mondatot sikerült kreálnom, de szerintem a lényeg lejött :D

Kukucs 2009.02.20. 19:45:19

Nekem tegnap egy kisebb buliba egy 100ast sikerult elkoltekeznem taxival meg kajaval amire St. patrick nap is szamitani lehet.. amugy a250 euro valoban fedezi az itt leirtakat csak akkor meg nem ettetek semmit!Videken nyilvan fozni sem tudunk szoval... videkre erdemes menni ha mar idaig eljottok!! Sziszo kommentje nagyon hasznos .. a gepre 1db 10kgos csomagot vihettek fel marmint az utasterbe, ha e folott akartok ruhat vagy egyebet hozni akkor rakjatok ossze a cuccaitok 1 vagy 2 15kgosnal nem nehezebb csomagba amit a repteren dombornyomott kartyaval lehet fizetni! ebbe lehet rakni a piat amit ajandekba hoztok nekem meg csokit dionak! a gepre nem lehet felvinni!!!!! csak ennyi amugy kurva szarul vagyok mivel a janinak mondtam este hogy nem birok tobb sort inni mire o akkor igyal cidert en meg erre ittam vagy 5ot!! most meg megyek dolgzni..pa

Kukucs 2009.02.21. 13:46:19

Ennel azert kicsit nagyobb aktivitast varnek foleg hogy 400 eurorol beszelunk! es jolenne ha paran hoznatok halozsakot is!!! Mihamarabb jelezzetek vissza hogy mit akartok had lehessen lefoglalni!

HorseMatty 2009.02.21. 20:04:43

Látom nem mutatja konkrétan, de mindhárom 300 Euro lenne, 9 személyes 13-16ig.

Részemről oké a költség, a hálózsák dolog viszont a csomag mérete miatt cinkes! nincs kinn a tescoba vmi occsó egyszer használatos?!

Kukucs 2009.02.22. 05:32:19

Az autoberles valoban meguszhato olcsobban thx Zolinak igy kb 35/kopf + benya.. azt ugye nem gondoljatok hogy mi itt ugy elunk hogy minden nap el tudunk szallasolni 8 embert??? Kovetkezot javaslom: a Tominak a nagy hatizsakjaba hozzatok legalabb 4 halozsakot plusz lepedot es igy egy taskara csak 16eurot kell osszedobnotok ez olcsobb mint barmit is venni itt!!! A masik: Dublinbol eleg lesz nektek St. Patrick napon is boven..a legszebb latnivalok es az igazi irorszag a nyugati parton van amit nem erdemes kihagyni(nagyon melegen es hatarozottan ajanlom!!)..
Eves: meg ha egesz heten parizeres szendvicset is akartok enni kajara akkor is egy 10est kell naponta szamolni...Reszemrol ennyi!! Esetleg mas is kommentelhetne rajtam kivul meg jo lenne eldonteni de gyorsan hogy ki mit akar!! Zolinak koszonjuk a hozzaszolast mentett 2 socit fejenkent!!!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.02.22. 10:17:52

Magyarul 250 euro csak az, hogy ott vagyok es Szent Patrik napon megiszok par sort? Plusz, amit megeszek? Mert igy mar erosen a majdnem 400 euro fele jar. Ami jelen pillatban kb. 120 000 Forint/fo. Jol ertem? Mert ez ilyen kondiciokkal nekem nem megy. Nincs ra keret, kolcsonkerni, meg nem fogok. Egyeb alternativa? Utazas vonattal vagy valami? Utazas kihagyasa? En inkabb lofralnek Dublinban, meg ennek majkremet, de nekem ilyen koltsegekkel ez nem megy.
A szallasra a halozsakot ertem. A minden napi szallasos dolgot ugy ertsem, hogy nem lehet ott aludni minden nap es muszaj mashol, vagy hogy a foldon kell?

Nekem ez nagyon griz igy egyelore. Mindenfele banto szandek nelkul mondom.

Panki 2009.02.22. 10:51:23

Sztem jó lenne az utazás, (SÖT), de Zolival és Eszterrel bezséltük, h ez a pénz kegyetlen sok. Jahj meg Mestivel:)

HorseMatty 2009.02.22. 12:02:07

Felfelé kerekítve is kijön 250-ből sztem, (jó 290 jött ki az én mércémmel), nem olcsó, korábban kevesebbre számítottam, de részemről oké.
Érdemes lenne csekkolni vmi szállást előre?! Levi vmi ötlet? lehet úgy baráti áron kapnánk szobát vmi Inn-ben.
Kaja meg Lidl, ha lesz rá lehetőség. Azért a kajától tartok a legkevésbbé, max fogyunk:) De én 15-20 Euro-val kalkuláltam/nap.

Kukucs 2009.02.22. 14:41:49

Vegso ajanlatom: Dio vagy egy bator onkentjelenkezo vezeti a Corsat en meg berelek egy Fiestat. 13an felveszem a kocsit hazajovunk masnap koran 2 autoval nyugatra este seta kocsma ottalvas, masnap hazaindulunk sok helyen megallunk meg kerulovel jovunk hogy sokat lassunk! 16an meg elkerjuk a lakotarsunk kocsijat (megprobaljuk) es elmegyunk a kornyekre egy szep helyre. Az auto 70 euro plusz a ket auto benya koltsege 130 jojo, egy nap ottalvas meg 15/fo kb.!! Igy a kirandulas kb 50 jojo es latnatok is valamit! Balazs, ugy ertettem hogy nincs ennyi szivacsunk meg agynemunk de hely az van boven mert eleg nagy lakasban lakunk! Termeszetesen nem akarunk titeket elkuldeni hostelbe hiszen azert is hivtunk mindenkit hogy egyutt legyunk(ezert szorgalmaztam a kisbuszt is hogy utazni is egyutt lehessen meg nem akartam hogy ezen a tavon meg szuk utakon mas is vezessen mer nagyon szar)!Elorelathatolag egyedul Panka kiralykisasszony meg Dio fog csak tudni aludni az agyamban!!:))

stukker 2009.02.22. 15:49:29

Én azt támogatom, hogy mindenkinek jó legyen. Olyan úgy se lesz hogy ha valakinek nincs pénze akkor ott hagyjuk, vagy ő nézi hogy iszik a többi.Én szerintem hozzon mindenki annyi pénzt amennyit tud és az a közös dolgokba belemegy, utána meg majd kisegítjük. Ne aggódjon senki szerintem. Az alvás engem nem érdekel.:) Én vihetem a nagy táskámat, hálózsákoknak és némi szesznek, bármikor odaadom.:)Amúgy amit leírtál Levi ez a két autós megoldás, ha lehetséges az lenne a legolcsóbb és legjobb, tehát a legtöbb embernek jó.

Se Tű, se Tütü.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.02.22. 17:46:05

Ok, akkor a szállás része zsír. Igazából csak azért kérdezősködtem, meg kukacoskodtam, mert kb. 250 jojo a maximum, amit ki tudok vinni. Azt meg nem szeretném, hogy miattam kelljen valami programot nem csinálni, vagy bármi kellemetlenségbe belemenni. Autótvezetésre nem merem látatlanba azt mondani, hogy vállalom, de ha ezt a megoldást választjuk, akkor megcsinálom. Legfeljebb előre felkészülök rá valahogy fejben. A hálózsákos móka teljesen okés. Italt meg lehet a bőröndben is vinni, nem? Én már készültem. Legfeljebb nem viszek annyi zoknit, meg ilyen baromságokat. Meg valami előrekaját is viszek. Magyarul 6-7 kg szesz, 2 kg kaja a maradék 1-2 kiló a ruháknak.

Tomi, nem vezetnél inkább te? Látom szimpatikus a két autós megoldás :D

Kukucs 2009.02.22. 17:59:50

Igy legyen!! Akkor foglalok autot es elmegyunk kettovel! Mar varom nagyon!

HorseMatty 2009.02.27. 16:14:21

Kukker!

Milyen időt jósolnak arra az időszakra? (mit vigyünk az esőkabáton kívül?:))
Gondolom téli dolgokra nagyon már nem lesz szükség, inkább vízállóra...

HorseMatty 2009.02.27. 16:19:45

Arra gondoltam, hogy csináltathatnánk pólókat az útra!
kb. 2000ből kijönne (Fruit of the loom), mintával együtt.
Mestire gondoltam, mint esetleg hozzáértő dizájnerre, a feliratok/megjelenés meg brainstorming útján.
Na? (2000 belefér...pár sörrel kevesebb addig itthon)

Panki 2009.02.27. 17:31:21

A polo dologban résztveszek szívesen:)

Kukucs 2009.02.27. 20:56:51

Nekunk is tetszik az otlet!! szereny javaslatom: fiuknak "Official Drinking Team of Hungary" feliratu polot magyar zaszloval(Hungarian Drinking Team mint alternativa is szoba johet), lanyoknak "Beautiful Hungarian Lady-Birds" feliratu polo.(alternativa lehet a Hungarian Flower Power felirat is.)Kis magyarazat a lanypolohoz: a ladybird az ugye a katica bogar viszont ha kotojellel irjuk akkor az azt jalenti hogy "foglalt holgyekrol" van szo mivel itt a Bird (madar)kifejezest a baratnokre hasznaljak kizarolag... EEEEERTEEEEDDDD!

HorseMatty 2009.02.28. 12:50:25

A lányoké kimondottan tetszik (Lady-Birds-ös), a fiúkén dolgozzunk még, mert ez a "Prague Drinking Team" már elnyűtt.
Vmi Tata Crew is lehetne benne:)

Kukucs 2009.02.28. 13:17:08

Mivel innen jott.De ezek itt mit sem tudnak ilyenerol!:)

HorseMatty 2009.03.03. 16:40:54

Ezeket a pólókat néztem ki:

www.polonagyker.hu/?mit=productview&melyik=0116#

www.polonagyker.hu/?mit=productview&melyik=0417

Sajnos csöppnyi szabadidő miatt nem jutottam el a boltba, de a héten megejtem, viszont a mintában segítséget kérek!

Kukucs 2009.03.07. 13:20:13

Azt hiszem mindenkinek online check-in-re szol a jegye amit meg ha nem csinaltatok akkor mondom hogy kell: felleptek a ryanair honlapjara ott katt az online check-in re ott keri a confirmation numbert amit emailban atkuldtem meg az e-mail azonositast jeloljetek be ahova az en email cimem kerul(kukucskalevente@gmail.com) aztan confirm es ami kijon azt ki kell nyomtatni es azzal mar checkolhattok is be! Az extra taskat azt meg vagy a mesti vagy a panka feladja mert nekik be kell csekkolniuk!!! a tobbieknek nem kell de gondolom megvarjatok oket. Lepedot hozzatok mindenkepp legalabb 4et!! Polo nelkul ne is gyertek :)! ja meg boldog nevnapot kolyok!!

HorseMatty 2009.03.09. 13:36:15

Elintéztem a pólókat!
2750 HUF/db lesz (a két kül. felirat miatt lett kicsit drágább)

ladies: (világoszöld lesz, mert az volt csak raktáron):
www.polonagyker.hu/?mit=productview&melyik=0155#

gentlemen:
www.polonagyker.hu/?mit=productview&melyik=0116#

A minta egy lóhere, ami felett görbülve a Levi féle szöveg. (gyorsban ezt csinálta meg a kollégám)
Csütörtökön megyek értük.
Popinak is rendeltem.

Kukucs 2009.03.09. 14:05:40

Koszi en nem kerek, vidd vissza lecci! remelem nem okoz gondot! Nekem ilyen szinben ilyen szar szoveggel nem kell!! Ki talalta ezt ki egyaltalan??? :-)) Amugy a Mogyoros Pele es nostenye tudjak mi a szitu mindennel kapcsolatban???

HorseMatty 2009.03.09. 15:35:23

Már azt hittem az ára nem tetszik:)
Beszéltem a Pap családdal, ha rájuk gondolsz, szerdán pedig megbeszélés, Tomi postol róla!
(fiú póló természetesen nem változott, fehér-szürke...tökös:))
süti beállítások módosítása