Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

szombat déli láz

2007.10.07. 23:32 stukker

igen. ez a nap rendhagyó volt!nemcsak azért mert nagyon rosszul voltam az előző napi tivornyától, hanem azért is mert a MESTI FESZTIVÁL 2007, utolsó napjához ért. Ennek árnyékában és fényében is talán, már reggel fél 1kor csörgött a telefonom, egy mély hang szólalt meg benne, először azt hittem ez valami Tatai watergate-ügy lesz mert úgy fenyegetőzőtt, de aztán pár másodperces kihagyás után rájöttem ez nem más mint a Mesti. Hogy mit akart fél 1kor? Igen. De még nem. Kis trükkjeivel, előszür csak lecsalogatott a ház mellé cigizni mert hogy az nekem most a legjobb kelésként, aztán meg már ha lementem, menjünk kávézni, szóval  először csak a kezemet nyújtattam, de aztán kellett neki a torkom is. Elmentünk az út mellett szomorkodó platán csehóhoz, ahol már várt minket Cook kapitány az elegáns sztyuárdesszes mávos jelmezébe öltözve és egy életművész, aki egy csodálatos elmével rendelkezhet olyan kultúráltan hörpintette kis kóóónyakját, ami egyébként nem volt egyszerű, mert olyan szőrös volt az úriember és olyan ápolatlan mint egy pulikuta. ez az a kuta aminek nem lehet tudni melik az eleje, csak ha ugat. Ez a bácsi is ilyen volt. Onnan lehetett tudni h melyik az arca, hogy odaemelte a kis féldeciset. Na igen. Ezen szellemi környezetbe társultunk be, szerencsére nem volt nehéz beilleszkedni, mert én még abba a ruhába voltam, amelyikbe felkeltem, ugye cigizni mentem le, nem kocsmázni. A gyenge akaraterőmet kihasználva Mesti már hozta is az első sört ahogy félrenéztem. Nem küzdtem a sors ellen. Aztán nekem kellett már rászólni h lemenne ám még egy is csak nálam nincs bevethető zseton. Lement még egy. Ekkor már tudtuk mi lesz az este további része, ezért meg is beszéltük h érdemes lenne nem sokat pihenni mert még a végén kijózanodunk és akkor ugye 2napos teljesítményünk  esne a fuccsba. Ezt megakadályozva 4óra körül már át is mentem hozzá, ahol a kezdeti sörözést egy óriási minőségi ugrás váltotta fel. Igen. Mesti édesapukája azon nyomban szükségét érezte h a megye legfinomabb házipálinkájával  teletömje kicsi pocimat, pocinkat, ami amúgy sem dolgozott már 100%-on. Így nem csoda h a Mesti, aki egyébként az esti osztálytalálkozójának főszervezője volt, a kisbojtárba invitált minket, míg az osztály a diják presszóba gyülekezett. Ezt a feloldhatatlan konfliktust annyira nem sikerült megoldania a mestinek h azonnyomba elkezdett hányni, talán csak a lelkiismeretfurdalása maradt meg a testébe,mert pár vályút megtelített volna a nyomorkoktéljával. Mire átcammogtunk a dijákba már ott várt minket Dr. Auer orvos, akinek különös ismertetőjegye h bármikor van a tarsolyába egy hasfelmetszős gusztustalan történet, illetve Murci, akinek ismertetőjegye, hogy ha szülinapra hívják, akkor tortákat dobál mindenkire aki mozog, illetve Jámbor Krissz aki azért nem iszik mert rájött h hosszú távon nem lehet megoldás az alkohol, ez még nem bizonyított, de többen is próbálják, tesztelik a galerimből. Én ezen becses helyen kicsit szundítottam, mert nem bírtam a nyomást. Arra keltem, hogy mindenki palacsintát eszik, először asszittem h a gundelba vagyok, de aztán az asztalterítő hamar kijózanított, ami tele volt sörösüveg mintázattal, meg 3 hangosan vísitó részeggel. Ha már fent vagyok újra, gondoltam lemegyek a kvba, megmozgatni a helyet. Itt első élményem a pall mallos csaj volt aki annyira meggyőzőtt h vásároltam tőle dohányt. Persze a főérvem az volt h elfogyott a bagóm, de talán szereztem neki egy kis örömet, pusztán a viselkedésemmel. Valiék végighallgatták, sajnálták ezt a lányt. Mondták is neki h rossz fát hugyozott le, persze nem ilyen alpárian. A másik élményem is egy lány volt. Ez egy közös élmény volt a kávés férfiszubkultúránknak, mert volt egy hölgy akinek akkora mellei voltak h mindegyik férfi akivel találkoztam szerelmes volt e két vadászbombába, saját elmondásaik alapján. Valóban becses példány volt. Jelentkezhet a Tatu18ba  gitárosnak. Erről jut eszembe, Karcsi akit előző nap ismertem meg, újra elhívtam mulatni, de ezúttal nosztalgia osztálytalálkozón volt, ahol újra megnézhette azokat a nyestjeit akiket sikerült levadásznia  hőskorába. Egyébként ha ő is írna blogot, valószínű kitűnne belőle h én vagyok a legnagyobb alkoholista, de én sztem ő sokkal többet iszik a mestivel nálam. Szóval ő a mai napot borítékolta, mi is kitagadtuk a családból, mert már akkora lúzer h még mi is kiközösítettük. Bocs haver.:) Aztán a harmadik élményem már nem lányhoz kötődik hanem ismét az alkohol játszott főszerepet. Mesti meghívott egy újabb pálinka dózisra. Ezt nem bírta ki acélvasszervezetem, és szerintem ha lenne az olimpián lépcsőfutás szám akkor megnyertem volna. Amit még értelemezek utólag az az a jelenség, hogy milyen normák és megszokások lettek úrrá rajtam.Például ahelyett h egyből hánytam volna ahogy friss levegőn vagyok, ehelyett elfutottam oda ahová pisilni járnak az emberek. Néha feküdni.:) Máig homályos e bismarck-i fegyelmem. Erkölcsi magatartásom ismeretlen tényezőkben keresendők.
Aztán szerencsére siikerült legyőzni a szervezetem, bár a gyomrom hülyének nézett, de folytattam az ivást, hiszen nem lehet megunni. Pedig annyira nem volt semmi a kvba, hogy mármár asszitte az ember h vasárnap ment bulizni egy templomba, olyan síri csend volt. Aztán szivárogtak az emberek, először megjelent zsöfi, aki végigitta a hetet, szószerint minden napját, de aznap beadta a derekát. Erről sokat beszélgettem vele. Talán megpróbálhatta volna aznap megint, de a makacsos álláspontját nem tudta revideálni. Így józanul engedtem el. Azért megpróbáltam lefele meghódítani. Mondtam neki h 1500ért megkaphat, de ő csak 1000HUNT akart adni, így mocskosul összevesztünk.:)közbe megjött csinos karcsika is ingbe, meg mindenféle striciruhába, de egyszerűen érthetetlen okok miatt vezérelve, képes volt kocsival jönni. Szóval vele is összevesztem.:)Megjött ákoska is, aki olyan részeg volt h csajozott. Két értelmes összefüggő mondatott nem rakott össze, így vele is összevesztem.:)Nem maradt más hátra.Körbenézve kiderült h nem maradt emberem.Pankáékhoz kellett folyamodnom buliért. Ők is ezt szerették volna. Ott volt még a dió meg a csillácska, aki roppantul belémszerelmesedett a bicemszem láttán, de megkaphatatlan voltom miatt most vszínű barátnőivel sír és próbálja eloltani szívében a szerelemgyújtotta lángokat.:)Pankáéknál  kötöttünk ki. Ott aztán jó módon, úgy bezabáltam, megitattak, h utólag is nagyon köszönöm azt a szószos tyukot, meg a sört, meg a túró rudit, meg azt a belga csokit. remélem nem törtem össze semmit a lányok szívén kívül. mert már igen csak elvesztettem eszméletem, stabilitásom, és az élethez köthető összes életfunkciómat.  Utolsó mondataim amire emlékszem, hogy nekem kell egy Isten.Nem katolikus, protestáns.
Remélem mindent elárul.
Ennyit a hétvégémről. Mámoros. Ennek ellenére, mégis jó hetet zártam.7napból csak 3napon ittam. Két előadást tartottam. és két órán voltam.::)
Jövőhét?kedd buli, morrisons2. péntek biztos.A többire várom a javaslatokat.
Stukker kiszáll.megunta.
összevethető Mestahh.blog.hu-val. Ha átfedés található valahol is az a puszta véletlen és a kollektív emlékezet tévedései.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr56189538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2007.10.08. 08:42:02

Nem is ittam a múlthéten,Tömi!Te hazudol.Hazudni csúnya.

stukker 2007.10.09. 11:54:04

zsöfi, ha te írnál blogot, akkor csak a múlt hetedből könyvterjedelmű alkotás születne.:)

Zsófi 2007.10.10. 08:39:57

Na Tömi Neked aztán nagy a szád:)Müszijő intelektüell;)

stukker 2007.10.10. 13:03:42

persze hogy nagy a szám,de ezt neked kéne tudni a legjobban.:D alig várom h együtt bulizzunk, megkapod a következő beírást, te széken kiabálós.:D
süti beállítások módosítása