Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Pár dolog

2010.12.02. 02:41 stukker

   Hétfőn Mesti jóvoltából Paul Gilbert koncerten voltam, ami nekem nagyon tetszett, főleg az eleje, a zenekar bevonulása. Iszonyat tömör zene volt nekem, ezért fárasztó is egyben, de azt hiszem rég voltam ennyire jó koncerten. Persze ehhez fogható koncerten sem voltam még, amit a neten lévő video sem adja vissza még a 30%-át sem, ahhoz képest ahogyan az ott helyben elhangzott.

   A hét amúgy a póker hetében fog zajlani, remélem sikeresen. Elkezdődött a mai napon az idei Budapest Póker Open, amit már nagyon nagyon várok és pénteken 2 órakor kezdek. Utóbbi időben nem nyertem neten semmit, viszont szinten tudtam magam tartani, és remélem most kifordul valami nagyobb eredmény. Hezitáltam nevezzek-e vagy ne, hiszen nem ment jól a versenyjátékom mostanában, és hát azért nem két forint a nevezés, illetve egy versenynek órisái szórása van, de mégis úgy döntöttem hogy egy lehetőség ahhoz, hogy közelebb kerüljek a való "álom"villámhoz. Az első nap nagyjából 13 órás lesz nézve a mai nap eseményeit, így hajnal 3nál hamarabb nem végzek ha bent maradok, így borzasztó fárasztó menet lesz. De már nagyon izgatottan várom, és remélem hiba nélkül tudok játszani, aztán Fortuna majd eldönti kiesés vagy pénz lesz e belőle. Változás lesz az online játékomban is, konkrétan termet váltok a cash game játékban, jobb feltételeket kapok, és még külföldi versenyekre is lesz majd lehetőségem utazni, teljesen ingyen, de ez még hosszabbtávú kísérlet, lényeg hogy egy dinamikusabb feltételeket biztosító csapathoz kerültem.  Minden nap 2 órától itt tudjátok a kiemelt asztalt figyelemmel kísérni, bár én nekem még ebben nem volt részem:

http://www.pokerakademia.com/hirek/magyar_poker_versenyek/budapest_poker_open_elo_kep_es_kommentar_a_bwin_tamogatasaval/

  Ha továbbjutok szombaton folytatódik, ha onnan is akkor vasárnap, minden más esetben megyek haza és nem kesergek, mert akkor kávéban fogok vígasztalódni. De jobb lenne vasárnap is Pesten lenni és ti jönnétek döntő asztalra szurkolni.

  Addig is mindenkinek szép napokat, péntektől meg drukkolni!! 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr642487508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása