Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Október 22. Vasárnap. Ötödik nap.

2007.10.29. 00:33 stukker

   Nekem a fesztivál ideje alatt a holtpontot jelentette ez a nap. Teljesen kiégtem és nagyon rosszul voltam. Csak egy dolog hajtott a nap folyamán, hogy nem érdekelt más mint hogy elmenjek a Relics koncertre csakhogy ne kelljen másnaposan szenvednem otthon. A szokásos csapatra számíthattam is az este és a délután folyamán. Olyan 6óra tájban találkoztam Mestivel de nem biztos mert keverem már a napokat, egy biztos hogy találkoztunk. Meg arra emlékszem hogy vasárnap fejeztem be egy 600oldalas művészettörténet könyv olvasását így megelégülten mentem be a városba. Mesti beugrott az Árva Gabihoz a molóba ahol átadta a Notenkses gitároskislány személyes névreszóló aláírását. Ezután vettünk pár söcimacit, hátha jobban leszünk és különböző komoly témákkal majdnem felakasztottuk magunkat a tóparton a Mesttel. De szerencsére nem, mert használt a gyógysör meg megérkezett Bika Ákoska és Lakberendező Ombodi is, így a végén a világvége hangulat kezdett átcsapni bebaszóssá. Végülis az este folyamán ez a hangulat csak a Mestit ragadta el, mi tartottuk magunkat viszonylag az ördögi belső hangok csábításának is. Időközben Panka is megjelent a tóparton kicsit dumcsizni velünk, de látta hogy ma túl sok jót nem tud belőlünk kihozni és korán hazament. Miután minden bevethető mozdítható sör elpusztult, így a négy lúzer elindult ahhoz sátorhoz ahol a koncert lesz. Ez a Moló sátor volt. Ott volt a Titós Anikó illetve a barinője akinek sajna elfelejtettem a nevét. Próbáltunk értelmes kommunikációs csatornát létesíteni, hozzáteszem nem nagy sikerrel jártunk. A koncert elég jó volt csak maga a hely borzasztóan nem alkalmas ilyen fesztivál lerendezésére. Mire bementem a kabátomért körülbelül 30 roppant zsíros rokker izzadt hónalján keresztül kellett végigsimulnom ami valljuk be nem egy túl szexis feladat, így inkább kint folytattuk a hidegbe a sörözést. 11 óra körül megjelentek Zsófiék is kivételesen viszonylag józanul, de nagyon sokan voltak arra még emlékszem. Dzsámbónak ezúton is köszönöm a meleg szavait melyet hozzám és Zsófihoz szegezett. Két hambit be is vertem az éjszaka folyamán mert roppant rég ettem a fesztivál ideje alatt. Olyan éjfél körül hazamentem mert fáradt voltam. A Mesti viszont elég jól mulatott így ő a szeszért folyó küzdelmet itt megnyerte ellenem, mert tudtam hogy utolsó előtti nap lévén, már nem az én kezemben van a sorsom. Mert ahhoz hogy behozzam, nagyon jól tudtam hogy holnap nem kellene innia. De mint majd kiderül ez nem valósult meg...Tehát Mesti:Stukker 5:4.A háború eldőlt. Hétfő márcsak presztízs meccs volt, de nem akármilyen...Folyt. Köv.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr63211453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabópali 2007.10.29. 12:25:58

Már amennyiben igaz h ember jogok nem nagyon vannak, (lásd a fenti írások valamelyikében) egy portrét Mesiről ha lehetne, úgy 1 igazi fesztiválozóst. Nagyon birnám(nk). De jöhet a csapat tagokról is már ha ez publikus.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2007.10.29. 13:22:35

Inkabb a csapattagokrol. Mesti nem biztos, hogy szeretne ezt, mert Tamas sok csunya tortenetet meselne :)

stukker 2007.10.29. 14:29:52

Majd megrajzolom karakterét vmikor, de egyelőre egy héttel elcsúszott a bulisnaptáram írása.:)
süti beállítások módosítása