Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Csá Ganxták

2008.06.10. 16:03 stukker

Csá Ganxták 

Nos. Először is ma vizsgáztam Kisebbségszociológiából, azaz romaológiából, ahogy én nevezem. Több szempontból felidegesít a tárgy, na nem azért mert rasszista vagyok, vagy diszkriminálnék, de ők ennek ellenére engem tuti egy fasisztának tartanának, az ő szempontrendszerük szerint. Mindegy, nem is érdekel nagyon hogy sikerül, mert felhúztam magam rajta nagyon. Ideologizált szarok, liberális maszlaggal átitatva.

Az EB. Az olaszok sose kezdenek jól, mindig később lendülnek bele, szóval nem aggódok a továbbjutás kapcsán, bár elismerem a tegnapi produkció hagyott maga után kivánnivalót. Engem Camoranesi annyira irritál, nem értem minek rakják be, Cassano ezerszer jobb focista. Ezenkívül a védelem, mondhatni nem volt. Amióta focit nézek és az olaszoknak drukkolok 94 óta, azóta ilyen rossz olasz védekezést nem láttam, pedig pont ezért szeretem őket. Jól működő védelem, magabiztos, labdabiztos játékosokkal, középpályán taktikus, érett focistákkal, elől pedig technikás, kreatív csatárokkal. Ez minden volt csak védelem nem. Középpályán fásult, mindent megnyert motíváció nélküli szeretett Milán játékosaim, elől pedig szerencsétlenül egyedül hagyott, magányos Tonival. Azért a többi meccs más lesz. Attól függetlenül a bíró befolyásolta a meccset és azért ilyen helyzetben elég döntő. Az olaszok leszűkítik a területeket, nehogy a holland csíkók szaladgáljanak, mint kés a vajban, olaszok meg kivárnak. Ezzel dőlt minden terv, pedig a taktika egyértelmű volt és be is vált volna. Erről ennyit.

Lenne kedvem élőben pókerezni, ha valaki ráérne és lenne kedve, összehozhatnánk valamit. Lenne kedvem strandolni valamikor, főleg ha minél többen vagyunk. Illetve lenne kedvem kimenni Bécsbe vmikor autóval és nagy kivetítőn átérezni az EB hangulatát pár nemzetközi Ganxta társaságában.

Nos a FOCI. Június 21, 9óra, THAC pálya. Mindenki jelezzen akit írok, hogy jön, hogy valóban jön-é:

Kapus:CSucsu

Idegenlégiósok: Nagy Peti:D, lehet Szösző:D     Remélem jönnek.:D

Ivós részleg: Mesti, Karesz, Tóth Zoli, Milán, Tito (ha utolérem), Bandi, Ton(m)i

Ez mindenkivel számolva 10 fő. Szösző még bizonytalan, meg a Tito. Remélem jönnek. Péntekig kell leadnom a nevezést szóval jelezzetek tényleg. Mindenki hozzon szeszt, meg pénzt, meg hütőtáskát.   

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr53513180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.06.10. 19:21:12

Mivan Deni Ósön? Én tutira ott leszek. Csak a 9 kicsit későn van, mert 6 körül nyit a resti.

Zozibácsi 2008.06.10. 21:54:05

Titóval beszéltem, azt mondta, ha nem hívja be az Aragones "melózni", akkor jön!
Milán-nal is beszéltem, neki még a Politologia kupában van hátra 1 meccse, de vszínűleg ráér szombaton!

mellesleg az olaszok tréfák, a spanyolok meg már ezért az 1 meccsért istenek!

Camoranesivel teljes mértékig egyetértek mellesleg, de van ott még néhány balfasz, hehe!

Nagype 2008.06.11. 10:30:00

Tomi! Én aggódnék az olaszok továbbjutása miatt! Gólt se fognak rúgni ezen az Eb, és simán kihullanak... :)

A foci alap, 99% hogy megyek.
süti beállítások módosítása