Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Nem vers egy tulipánról

2014.08.26. 15:50 stukker

Lehajtott fejjel állván a rét közepén, fanyalogva, mélabúsan mesélem ezt el én.

Napsütés fénylett az ég egén, magányos tekintetem így nézett lefelé.

Amit ott láttam, az volt ám virágok virága! A mezők harmatos, illatos világa

Ott terpeszkedett a tulipánok leggazdagabbik királya.                      

De szép virág, gondoltam magamban, tétovázva még az álmaimban ragadva,

Földből kitéptem s kezemben maradva, otthonától már messze elhagyatva.

Mit tehetnék veled? Állván ott tétlen, s észrevétlen

nincs kivel megosztani e réten! Markomban hagytam hát letétben.

Hervad a virág a vágyaimmal együtt, megölte álmom s cinkostársak lettünk

A bűn bűnt szülve megbosszulta magát, nem bírtam nézni e gyilkosság gyakorlatát

Hogy e szörnyű bűnt elfojtsam magamban, földre dobtam s eltapostam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr716637675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása