Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Hol Volt, hol nem Volt, Efott...

2008.07.21. 11:36 stukker

  Hol is kezdjem. Kezdem a veszteségekkel, abból talán lesz egy kis ízelítő, hogy milyen buli lehetett. Elhagytam két polómat, mert hát ugye ember fia bulizás közben ordítva dobálja le a göncöket magáról. Ennek ellenére Szösző legalább két polómat hozta utánam a bulikból. Elhagytam egy névreszóló polómat, amit a szépségversenyen nyertem (erről később:). Elhagytam Szösző polóját is.:) További veszteségnek számít, hogy fél szemem tiszta piros, mint ha beverték volna, bár nem verhették be, mert arra emlékeznék, de sajnos még tippem sincs, hogy mi történhetett vele. Ott hagytuk a közös nagy sátrat, egy széket és még Szösző hálózsákját. Ezeket azért, mert megviselte az a laza 70 ember, aki szűk körben mindig ott hesszelt. Egyelőre ezekről az anyagi károkról van információm.

  Akkor el kellene kezdenem, hogy milyen volt maga a fesztivál. Előre jelezném, hogy nekem életem fesztiválja volt, annak ellenére, hogy a Volt fesztiválnak nem rég lett vége és arra is azt mondtam. Gondolom, aki ott volt azt sejtheti. Kedd reggel indultunk három autóval konvojba. Szomodi különítmény, illetve Nagy Peti, Szösző és én. Az úton nem ihattunk, ugyanis Peti vezetett, így szolidaritást vállaltunk vele, nehogy megjöjjön a kedve és meg kelljen állnunk egy napra pihenni. Délre le is értünk, de csak 3óra körül volt beengedés, így nem volt más hátra, inni kellett. Innentől minden sorom bizonytalan.:) Pálinkától sörig volt minden szeszes ital. A sorban állva jöttek az első új ismerősök. A Szomszéd által nevezett társaság. Náluk mindig volt pálinka. Pálinka, whiskyvel lemosva nagyon finom, 3 feles 5 percen belül. 3órakor a beengedés idején már voltak problémák. Például az, hogy kiabáltunk.  Egy fesztiválon ugyebár csendbe kell lenni, a kopaszok szerint. Ezért Szöszőt és Petit kiakarták rakni a sorból és hátra küldeni őket. A pár sörtől és ellenben annál több rövidtől felbátorodva mögüllük előpattantam és lebasztam a kopaszt, hogy milyen dolog ez és különben is ki a faszom ő itt, újságíró vagyok és megírom, hogy milyen ocsmányul viselkedik az emberekkel. Sikerrel jártam, mehettünk tovább a megkezdett göröngyös úton. Sátorállítás következett. Szösző hozott egy bulisátrat, mely alatt lehet csoportos foglalkozást tartani, azaz hesszelni és enni. Szerencsére a kocsmához közel állítottuk fel... Elfáradtam pedig most jönnek a legjobbak::)Folyt.köv.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr65577796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.07.21. 12:51:07

Tomi, eza "Piros a szemem" ez inkább:lilás kékesrozsaszines,zöldes, plusz egy laza ödémától duzzadt:)Mokka klasszik.

Nagypé 2008.07.21. 14:23:52

"Cseh Laci" barátunkról is szót ejthetnél!

Viola - efottról 2008.07.24. 22:21:05

Vicces, most hogy olvastalak, kiderült ott álltam mellettetek sorban állásnál, mivel rémlik az újságírós sztori:)
Amúgy 0. nap este taliztunk, lehet rémlik a nevem? :)

stukker 2008.07.25. 13:17:20

:)
Rád ne emlékeznék?:)

Panki 2008.07.25. 16:22:45

Peti! Ez a videjo ez nagyon adja! De a legjobb az elején ott a Hákovács meg az Adrián meg egy valaki meg egy tag a füben,aki velük csinálja a koerográfiát:)
Graff!blablabla zárojelbezárva
süti beállítások módosítása