Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Cím

2008.08.12. 21:08 stukker

  Úgy írnék valamit, de nem tudom hogy mit. Felkeltem és olvastam picit, megnéztem mi hír Beejingből, majd magamra raktam a fülest, beraktam valami nyugtató dalocskákat és beneveztem a nagy pókerversenyekre. Olyan feelinges ez most nekem. Rágódom, hogy menjek e szigetre és ha megyek mennyi időre. Rágódom, hogy lemenjek e Várpalotára csütörtökön egy pókerversenyre. Nem rágódom, hanem tudom hogy szombaton Maglócán kertiparti lesz, ami elég jónak ígérkezik. Kedden lesz Kávéházba egy kis bemelegítő buli, ami szintén látványos lesz remélem és szintén kötelező. Egyben a nyár utolsó tatai bulija, mert ugye 24én kiadom a parancsot, hogy indulás és nekivágunk Katalónia ígéretes vidékeire. Kurva gyorsan megy ez a nyár. És milyen gondterhelt számomra. Kurva mázlista vagyok, de mégis csak magamnak köszönhetem. Nem? De. Tomi a király.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr37613179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.08.13. 09:11:44

Aki a szombati akcióhoz szerzett autot,az jelentkezzen!Uff!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.08.13. 10:31:51

Meg nem. Uff. En is akarok Dublinba menni a Kukihoz!

Levi 2008.08.13. 14:14:04

nem lehetetlen mesti balazs sot orulnek neki lassan tobb mint egy ev utan ha egy paran kitolnatok a pofatokat!!!!!
süti beállítások módosítása