Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Szerda este

2008.09.12. 17:39 stukker

  Elmesélném a szerda estémet, amikor 8 lány hívott bulizni este 10 órakor, de nyilván senki sem hinné el nekem. Miután nem mentem el, mert nem adtam be a derekamat nekik, megkaptam tőlük, hogy egy nagypapi lettem illetve egy kis papucs. Ilyen ha végigbulizol egy nyarat és ezt kapod ha egyszer kihagysz egy alkalmat. Szóval olvastam tovább elmélyülten, mikor hajnal 1 óra tájékán csörgött a telefonom és Panka nevét pillantottam meg a kijelzőn. Eltévedt részeg bárányka. Panelproli kisnyugdíjas (hu de jó politikai zamata van) lévén megadtam a titkos kódot, mely elvezetett volna a dicső ágyig ami a versenyzőnk célja lett volna. A versenyzőnk megakadt a kódnál és nem tudta folytatni útját. Tudtam, hogy nekem kell cselekednem itt, mert más megoldás nem létezik. Papucsban lelifteztem a földszintre, kinyitottam az ajtót és megpillantottam egy Pankát, aki csak mosolyogni tudott és közölni, hogy eltévedt. Láttam nincs értelme a kommunikációnak így hát be a liftbe, aztán a lakásba, aztán be az ágyba. Visszaültem olvasni.  5 pervc után megszólalt az eltévedt versenyzőnk, hogy: "Tomi, Tomi, nemtok aludni, szédülök, forog a föld." Kicsit megijedtem, körbenéztem, de láttam hogy nem mozog semmi ebben az átkozott városban. Így hát Tomi bácsi újra életmentésre készülvén keresett egy vödröt és egy jó nagy poharat, melyet tele öntöttem friss hideg vízzel. Áldozatunkat megitattam, majd megnyugtattam, hogy hányhat is, ha ügyesen beletalál a vödörbe és ne aludjon hason, ugyanis az egy kész orosz rulett lenne számára. Sikerrel jártam. Jókat nevettem.:) Remélem nem baj h megírtam. Majd még a holnapot is megakarom írni, jól éreztem magam nagyon akkor is.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr68660636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magloca szepe kommental 2008.09.13. 19:06:33

Drága Kisnyugdíjas,nekünk Panka nem is mesélt semmiféle földforgás,-mozgásról:-)de reméljük,h legközelebb nem állsz ellen nyolc félistennőnek:-)

stukker 2008.09.14. 17:03:40

Hát. Ha, ha ellenállok ha nem, mindig kiköt egy nálam, látod?:D

Panki 2008.09.14. 20:42:22

há-há-há-há-há, nem tudom porázra kötni a hormonjaimat, de azért kösz h istennö számba veszel:D

magloca szepe kommental 2008.09.15. 00:54:49

nem csak nyugdijas ,hanem kedvesnővér is egyben:Dki ne vágyna ilyen gondoskodásra:Digaz Panka?:))na,spuri ágyiba,hamar kimerül a tinik szervezete:-)jóéjt
süti beállítások módosítása