Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Tapétázás

2008.09.24. 12:16 stukker

   Péntek, szombatot nem írom meg. Hétfőn fociztam, Andrissal egyetemben, akit elinvitáltam a csoporttársakhoz és egyéb emberek közé. Keddden, azaz tegnap (a gyengébbek kedvéért) rohangászós napom volt. Suli, majd irány Tata, aztán vissza Büdöspestre, albiba és nyomás a futball. Két nap egymás után fociztam, nem tudom mikor volt ilyen utoljára. Sajnos kikaptunk, pedig jobbak voltunk. Aztán szokás szerint beültünk a büfébe. Nos. Mivel nekem rohadtul fájt a torkom, mondtam, hogy én szodát és teát fogok inni. "Na mivan a fiúkat szereted?", "Gyökér" és ehhez hasonló mondatok hangzottak el, mind azért mert nem sört vagy egyéb rövidet fogyasztottam. Magyarázkodtam, hogy végigittam a nyarat, talán visszakéne magam fognom picit, ezenkívül alig tudok nyelni úgy fáj a torkom, de hát süket fülekre találtak az én kis mondataim. De nem érdekelt, akkor is teáztam. Csocsóztunk Imivel, akivel szarrá vertük a népet, becsúszott egy mászás is, de sajnos nem másztak az ellenfelek. Majd olyan másfél óra dumálás után kijelentettem, hogy távozok. Na akkor megint megkaptam a magamét. Nem értem miért van ez. A végén már én éreztem magam egy rohadt szemétnek mert nem ittam és haza akartam menni, mert kurva fáradt voltam. Persze jól esik, hogy szeretnék hogy maradjak, de ha egyszer véletlenül nem maradok ott akkor nem értem miért olyan nagy baj ez. No mindegy. Majd bepótoljuk valamikor. Viszont kicsit egészségesebbnek érzem magam, nem is igen dohányoztam, meccs óta egy szál cigit nyomtam csak el. Otthon kajáltam egyet, majd Andrissal szokásos rítusunk keretében megnéztük a szökés legújabb epizódját. Lefekvés előtt két neocitrán és láss csodát ma nem fáj a torkom. Zsír. Enyhe izomláz viszont jelentkezett, az a kellemesebbik fajta. Kialudtam magam és reggel óta megy a tanulás. OHH jehh. Ja és Andris elintézte pénzügyleteimet, végre tudom hogyan és mennyin állok. Emőkének viszont üzenném, hogy nem találtam meg a neten ezt a Kanári-szigetekes pókerversenyt, tehát nehéz lesz megnyernem. Kajolok és irány a suli. Este valami fasza kaját csinálok és Doktor Houset nézzük kötelezően. Szobacserét is végre kellene hajtani, rám jött az olvashatnék. Hétvégén nem lesz semmi, lehet nem is igen mozdulok ki, csak egy kis sörözésre max. Kész a szemüvegem is és látok újra. Ennyit az izgalmakról, puszika.   

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr95679099

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása