Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

KÉSZ

2009.01.28. 15:48 stukker

  Ma végeztem hivatalosan. Szóval most jön a mulatás része. Egy 5össel zártam a sessiont, így feldob ez a koszos szutykos idő is. Iszonyatos laza vagyok ma, szóval nem feszengek. Asszem alszom egyet az esti mérkőzésre, aztán megnézem mit tehetek a torkomért.

  Bementem elsőnek, megkapom a témát. Kapok hozzá lapot és tollat is. Helyet foglaltam, felírtam rá négy szót és meguntam. Mondtam én vizsgáznék. Nem tanult? De csak lusta vagyok írni. Elkezdtem, majd kitértem arra hogy mi a véleményem erről, majd ezt fejtegettük egy ideig. Kérdezte hogy olvastam e Kunt Ernő könyvét e témával kapcsolatban. Mondtam igen, régen. Akkor nem olvasta ugye? De, régen. Miről szól? Felmondtam tematikusan, majd belemegyek abba amire emlékszem. Ez nem abba volt, amiről beszélek. Mondom de, emlékszem. Elővette és igazam lett. Jó, 5ös.:) Olyan laza voltam, majdnem szétestem. 

Huáá. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr51908433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása