Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

forgatókönyv

2007.10.07. 21:25 stukker

az első jegyzet rendhagyó lesz!
rendhagyó lett volna, hogy ha nem ittuk volna magunkat halálra tegnap délután. Mert történt az, hogy...Nem is tudom hol kezdjem. Talán csütörtöktől lehetne felfűzni a szálakat, csak az emlékezetemből az utolsó kép és hangfoszlányokat kell életre keltenem.

Hol volt, hol nem volt...

22 éves hivatásos alkoholfogyasztó vagyok és édesapám révén termelő is. Így nem sokat számított, hogy csütörtök délután már éreztem,hogy egy nagyon hosszú hétvége és fesztivál elé kell néznem,de a több éves kitartó gyakorlatok mára rutinná merevedtek. Nem kellett tehát félnem, bátran bele is kezdtem azzal a lendülettel, ahogy a legkisebb szalmaszálba megkapaszkodhattam. Ez a szalmaszál csütörtökön a csoporttársaim voltak akik már jelezték, hogy jelenésem van a futballmeccsünk előtt, olyan fél4kor. Sejtettem h nem taktikai megbeszélés lesz így füzetet és jegyzetet nem vittem magammal, csak pénzt. Nagy csalódás nem is várt rám, mikor épp azon vitába csöppentem bele, h melyik kocsmába menjünk. Kocka büfé vs BEAC resti mérkőzés folyt, de végül a Kocka csapat egyből kapitulált mihelyt megtudták a BEAC resti szolid emberbarát árait. Nem volt más hátra, írány fel a színpadra, meccs előtt akárcsak egy részeg horda. A Bkv-nak köszönhetően éppen kiértünk a Budaörsi úti koleszba, ahol már a csapat főnöke és esze várt minket. Egy erős káromkodással és kérdéssel nyitott: "Hol a ....-ba voltatok?" . A választ előre kifundáltuk, így nem lepett meg minket heves támadása, azonnal megmondtuk neki h melyik kocsmába voltunk és mivel köztudottan szeret italozni a kedves barátom, így azonnal megdícsért minket és mehettünk fel a pályára. Itt egy kicsit elfogult leszek, de hát a tény az tény, kiemelkedtem a mezőnyből, mind képességeimet mind a kondimat tekintve, csak sajnos a kondimmal lefelé tűntem ki, ami nem csekély részben az életvitelemből adódik. Az 5-4es vizilabda eredmény mutatja a játék magas színvonalát és az én 3 gólom fontosságát.:)

A meccs után sietnem kellett haza, mert az éjszakai kis programunk már le volt gyártva, így szélsebesen Bkvztam haza, hogy folytassam az italozást "Kukucska áááááááá Leventével", aki a NYOMORULT RINGYÓ FESZTIVÁL 2007 hivatalos főszervezője és támogatója és fogyasztója is volt egyben. Mire hazaértem a "kis dög" még aludt mint a bunda, így gyorsan megfürödtem és elkezdtem a bulit egymagamba, de már sejtettem h nem sokáig tart így a party, mert úton volt a legmocskosabb embereim egyike a Mesti, aki végig tud úgy inni két hónapot, hogy közbe dolgozik és minden nap 8ra a munkahelyén van. Kicsit gyanús is ez nekem. Szerintem van vmilyen céges ébresztőórája és teleportja, mert az valami emberfeletti, ahogy kinéz még éjszaka 5kor, aztán 8kor meg már gyárt  a szalag mellett a bányába...Nem semmi.Minden héten új életet kezd, így néha nehéz meg és kiismerni. Szerencsére Kukucska ááááá Levente felkelt automatikusan a hűtőből elővett xedik söröm felbontásának hangjára,így betársult a vállakozásomba, melyhez csatlakozott még M. Balázs is, tehát a mesti.A laza kártyázgatás és nem utolsósorban a csajok tökölődése, tehát készülődése miatt majdnem elkéstünk a morrisons2ből, ahol is 9ig mindenki ingyé mehet be, nem tudom milyen segélyezési rendszer alapján vagy állami támogatás fejében?, vagy A névtelen alkoholisták keze lehet benne én nem tudom de ingyé van. Már-már kádári időket idéző belépő után felmértük mi lesz és mi van, kevesen hitték de nekem lett igazam. Én ugyanis megígértem h nem iszom ma magam halálra miután másnap elő kellett adnom az öskölába a nebulóknak, a német polgárságról annak történeti hanyatlásáról és problémáiról. Ennek fényében telt az éjszaka, jómagam romantikáztam, még hozzá lánnyal, ámbár kiderült h mesti, ki hasonló jószándékkal hagyta el a logodi utcára néző bejárati ajtaját, nem járt ilyen szerencsésen. Szegényke annyira  elnézte a mértéket h megint arra kelt h dolgozik a szalag mellett.  Hasonló megprobáltatáson ment át aznap éjszaka Kukucska ááááááá Levente is, aki egy ugráló 15 éves tinilány értelmi szintjére itta el szürkeállományát, de ő erre csak pénteken ügyelt fel, mikor nagy nehezen felkelt mert oázisról álmodott éppen ahol ő lenne a csapos, egyfajta Isten, aki mindenkit életben tarthatna. Persze azért a konyhacsap győzőtt az Istennel szemben ez esetben. Ott volt még a pinceszerkezetben egyébként zoli és milán pajtásom is, de velük ez esetben nem sokat tudtam kommunikálni.

péntek

Mint már említettem, e becses napomat, kultúrális programmal kezdődött, ugyanis bementem órára, előadni. A tanár bácsi azon nyomba megdicsért, mihelyt meglátott, ugyanis idén még nem találkoztunk, pedig már októbert jegyeztünk.  Közvetlenségénél már csak a  testszagom lepett meg, pulcsim alatt mintha egy szénakazalt gyújtottak  volna fel és annak füstje terjed szét az emberi környezetemben, magyarán gyenge dohánykölni illatom volt. Miután e kötelességemet letudtam, már kaptam is egy virtuális üzenetet M.Balázstól, aki közölte a tegnapi pokoljárását, de már a sorok közötti olvasásból tanulva, sejtettem h nem lesz neki probléma a mai nap intenzívebb folytatása.  Hazaértem, berámoltunk Kukucska uhhh Levente automobiljába és irány a ma esti bulihelyszín, partyfészek. Terv már készen állt: "Minél több pénzt hozni, abból minél kevesebbet hazavinni, abból minél többet szeszre költeni, lehetőleg átinni az éjszakát és lehetőleg anyámnemismermeg részegre kell inni magunkat". Erre megfelelő helyszínnek mutatkozott egy kis csehó a poros főút mellett, eldugva egy kis beugróba, igen ez a Diják Presszó. Itt meghúztuk magunkat, idősebb és ifjabb Kukucskával és egy anonim hobbi alkoholistával Karcsival. Igazából többet róla nem tudok, ott ismertük meg, állítólag hétköznap hobbi tetováló művész. Ez lehetséges mert nagyon szépen tud rajzolni, kézre és hasra mindenféle nemiszervet a pu...tól a fa..ig bezárólag, szóval télleg tehetséges. Egy kis idő elteltével, kb 2 és fél sör óra múlva megjelent M.Balázs, sokkal nagyobb huzattal, mint csütörtökön, így vészesen előre megjósoltam a sorsát, bár ő nem küzdött ez ellen. Hozzáteszem én se. Az első rövid után, nemcsak az idő vált rosszabbá hanem jómagam is. Nem mondom el mennyi pénzt sikerült a májamra költeni aznap mert lelkiismeretfurdalásom lenne a szomáliában éhező testvéreink iránt, de azt mondták a nagy okosok h a pénz nem boldogít, ennek szellemében beváltottam szeszre, és lám igazuk lett. Na az már boldogít.  Innentől kezdve első számú forrásom  a mestahh.blog.hu  mert engem elraboltak az ufok legalább 3-4órára és mire visszahoztak már nem a kvba voltam. Ott elvileg nagy buli és hőbölgés volt, meg tánc, meg nénik, növények a karcsi beszédmódjával. Mi is beálltunk a sorba elvileg, néha atlétába, néha polóba, néha a Levi ááááá nyakába, néha feküdve, néha talpon. Mindenki válassza ki amelyiket gondolja, vagy amelyik tetszik. A buli végén elmentünk a benzinkútra, ahol mindenki jól lakott, volt aki majdnem ott lakott. Igen ez a Mesti. Hemperget mint egy lázas disznó, esett kelt mint egy frontkatona, néha a réka ölébe visítva, néha csak amúgy, de visítva. Höbölgött h szarul főz a réka, meg hogy megszakad a melóba pedig lehetett volna hajóskapitány is. de nem  lett.ehelyett bennemaradt a a mókuskerékbe. Tipikus  szociológiai eset. Ezekből mindig alkoholista lesz.

Hogy ezt bizonyítsam, el kell hogy meséljem a szombatot is.

   

   

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr51189432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása