Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

A reggel

2007.10.11. 16:02 stukker

Éjszakai ember vagyok. Utálom a reggelt. Főként, mert fel kell kelni. Általában nem önmagától kel az ember. Valamiért kell felkelni és ez a rossz benne. Kötöttség. Nyűg. Nekem ezért megy nehezen. Tulajdonképpen nem a reggelt nem szeretem csak a hozzá köthető érzést. Az ébresztő óra hangja jelzi. Feláll a hátamon a szőr ha meghallom. Ezzel a hanggal Szibériáig üldözhetnének.

De ma rájöttem hogy tetszik nekem ez a nyűgös reggel. Lehet mert nálam ritka, de ma jó volt.Pedig nem aludtam sokat, nehezen keltem,de valami mégis jó volt. Azt mondják az okosok, hogy új nap kezdődik ezért szép. Pedig szerintem nem így van. Nem kezdődik semmi előlről. A fenét. Pont, hogy az a szép benne, hogy folytonosságot ad. Addig szép a reggel amíg felkeltél és beértél valahova. Az a fél vagy egy óra.  Az mindig az ember sajátja. Az köti össze a napokat. Az amíg gondolkodik az ember magába, hogy mi volt tegnap és mi lesz ma. Ez az ami nálam a reggel. Lehet visító autómoraj, szirénahang, dudálás, villamoscsörömpölés, poros metróhuzat, reggeli diákok káromkodása, csövesek életszaga, mind-mind eltörpül. Nem zavar. Nem érdekel. Nem tud kibillenteni. Csak magamba gondolkodom, nevetek, izgulok, várok, szenvedek. Ez a reggel. Kávé, bagó mellett otthon vagy buszon kapaszkodva, összezsugorodva, teljesen mindegy. A reggelemet nem veszik el. Az csak az enyém. Hiába vár kötelezettség. A reggelem az mely erőt ad hozzá. A reggel az melyet nem vesz el senki, csak az enyém és senki másé. Ez az mely összeszedi a napot, napszakot, a fejedben meg az életed. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr14193465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankle (By O and A) 2007.10.12. 10:05:01

Na Tomcsi!Igazábol most olvastam el rendesen az egészet.mulktor hazudtam:D!Hát nem vagy semmi öregapám az tutifixhótsicher!Amugy ez a reggeles azért is tetszik baromira mert engem az ébresztö csengöhangommal a délután bármely részén is ki lehet kergetni a világból.De hozzátenném h ez a bejegyzésed 16 02-kor anniyra nem hiteles..
Az előzőbe meg én is bele tudnák kötni itt- ott de asszem elötte átolvasom mégegyszer nehogy beégjek:DÉs szívesen a zabát!

stukker 2007.10.12. 12:52:49

várom a belekötéseket. tegnap bebaszcsiztam, nem tudok gondolkodni most.:)
süti beállítások módosítása