Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Nagy Utazás

2007.11.19. 03:20 stukker

   Rég jelentkeztem, tehát régen ittam. Igen. Majd egy hetes szünetet tartottam az itallal. Persze nem vesztünk össze, csak kicsit hanyagoltam, mert a jóból is megárt a sok, meg picit rossz hatással volt rám, mert nem tudtam mellette semmit sem csinálni ugyanis mindig ő járt a fejembe vagy a gyomromban. E furcsa kapcsolat ideigelenes felbomlása után pénteken felsejlett bennem a sanda gyanú, hogy talán újra kellene kezdeni az eddig jól meg volt frigyünket. Új alapokra próbáltam helyezni a kapcsolatunkat, így a sok álmatlan éjszaka után alig vártam a szombatot, hogy ismét találkozhassunk. Este nyolc órakor felkerestem legszemetebb kisbarátomat, Lakberendező kiégett Karcsit, aki nem tudott ellenállni a fenyegetésemnek így időben megjelent, hogy lehajtsunk pár kupicával. Féltem picit, ugyanis előző nap Pécsen voltak zenélni rokkot és mivel náluk a muzsika nem különálló entitás így ez együtt járt pár hektoliter sörrel is, tehát kétkedtem Karcsi mozgásállapotát illetően, de szerencsére a csillagok együttállása megfelelt egy kiadós beivásra. Az első akadályt csak nehezen küszdöttük át, ugyanis a jegyszedő srác nem igazán tudott számolni, mert kispajtásomnál nem tudta kivonni az 5000ből-600 Ft-os precíz műveletet. Miután ezen áthágtuk magunkat, körülbelül a srácon röhögtünk vagy tíz percet, különböző neveket advánm neki: computer, zsebagy, számológép illetve vicces történeteket játszottunk és példákat találtunk ki neki, hogy hogyan fejlődhetne az iskola mégoly nehéz buktatóin is. Tessék, ha nálam van két alma és egyet neked adok, akkor hány kis alma marad nálam? Ha valaki tudja, írja meg, hátha olvassa ezt a kis fórumot. Na, de a lényeg, hogy felmentünk a pulthoz, ahol összetalálkoztunk Valikámmal és előre bejelentettem aljas szándékaimat, mondván hogy ma gyorsabban iszom a rövideket mint ahogy a kezei mozognak utántöltésér. Elég sokáig versenybe voltam, teszem hozzá. Általában egy sörhöz 3 rövidet kértem akcióba, ne kelljen sokat mozognom, így is tálcával láttak aznap az emberek, lehet azt hitték új kifutó fiú van a clubban. De nem. Egy óra alatt olyan alkohol szintet sikerült produkálnom hogy az új nevem akár Péter Pál is lehetett volna. Volt valamilyen koncert is, bár nem sok élménysugaram van e banda felől. Arra emlékszem, hogy az első sorban úgy csináltam mintha táncolok, Zsöfivel. Bár a hátsó sorok inkább azt figyelték ahogy a fenekét taperolom neki és olyan arcot vágtam hozzá, mintha a zenét élvezném. Így utólag bevallom, nem a zenére fókuszáltam. Egyszer csak elkapott a vágy és üvöltöttem, hogy elveszem feleségül, de sajnos a válaszára nem emlékszem ha volt egyáltalán. A koncert alatt elszívtam egy bagót is, amivel legalább háromszor égettem ki a Réka kezét, ezért neki ezúton is elnézést, bár úgyse olvassa a blogot, így nem tudja hogy saját csapdájába esett bele, ugyanis az ő tüzével gyújtogattam a cigarettáimat. Miután elmentek a csajok neki álltunk a Karesszal férfiasan vedelni, amihez bekapcsolódott M. Ákos (HUN) is. Ekkor már elszálltam, csak reménysugarak maradtak az életben maradásomhoz.  A KV tele volt friss húsokkal, így Karesz szeme felcsillant, hátha szexreéhes szemeivel sikerül neki valakit kiszúrnia majd megszúrnia, ennek érdékében a két farkast beeresztették a báránykák közé, azaz a tánctérre és különböző aerodinamikai mozdulatokkal próbálták magukhoz édesgetni a virágszálakat. Én kiszálltam a vadászatból, mivel nem volt érdekem benne, így azzal szórakoztam hogy széken állva adtam a ritmust a csőcseléknek, lássák mi a mai divat. Sajnos Valikám ki is szúrt, így ártatlan kísérletemnek nem lett meg a várva várt eredménye, hamagyorsan letakarítottak a nép szintjére. Aztán vége a bulinak. További történések nincsenek meg. Állítólag elaludtam kicsikét, állva. Meg hogy cipeltek le a lépcsőn, mert összeesésre ittam magam. Karesz kimenekített a zsúrból és ha már éppen friss gyepre értünk muszáj volt lenyúlnunk, hogy visszafele is élvezhessem az alkohol mámoros ízét. Aztán otthon lettem. Következő esemény, hogy reggel 9 órakor döglődve, vízért kiáltva fekszem. Gyorsan erőt kapva magamon a legközelebbi csapot rogyásig ittam, csak sajnos nem tudtam visszaaludni. Délutánt viszont teljes hosszában végigsunytam majd csörgött a telefonom, Mestike szólt, hogy az esti gyorsra vigyek jeget, ugyanis a többi szükséges eszköz rendelkezésre áll. Ekkor végigfutott a hátamon a víz, felállt a szőr a kezemen, Istenhez fohászkodtam, hogy miért pont velem, miért pont engem ver állandóan az ilyen barátokkal. Éppen, hogy jobban lettem, arra kapom fel a fejem, hogy a hargitába sört kérek illedelmesen, mert ugye hosszú út vár rám. Ahogy megvettük a jegyet, a mély hangú bácsi közli velünk, hogy késni fog  a masiniszta, bár tudtommal nem ma sztrájkoltak. Sebaj, mert eközben előkerült Mesti viszkije, amivel, egységem: Panka, el Bandi, Mesti, Marci elég jól elbánt e becses ital üvegével. Miután bekaptam a sörömet és megérkezett az álomvonat, gondoltam megkóstolom én is. Nem tagadom megjött a kedvem az italhoz, így picit gyorsabban fogyott a kelleténél, de szerencsére volt egy ismerős a másik fülkébe, aki pálinkával enyhített a fogyó készletünkön. Nevetgéltünk, röhögcséltünk, kocsmát csináltunk megint 5perc alatt a vonatból. Hozzáteszem, nem csak mi nevetgéltünk hanem a környékünkön lévő összes ember, csak ők rajtunk. Sebaj. A pia örömet okoz nekünk, mi meg másnak. Nemes cél érdékében jobban is fogyott a viszki. Mindeközben az egész út alatt mosógépet árultunk, majdnem sikerült is értékesítenünk egy ismeretlen hölgynek, de neki kis példányú kellett volna, nekünk ugye meg csak nagy van. Hosszas tárgyalás kudarcba fulladt, nem adta be a derekát. Hiába mondtuk neki, hogy összecsukható, hajtogatható, nem hitte el. Mivel a leszállásunknál már elfogyott az üveg viszki, gyorsan vettünk pár sört itthonra, amit a Róma című sorozat befejező epizódjában meg is ittünk.

Sajnos Mesti rosszul lett és elment hányni lefekvés előtt. Biztos az a rohadt vonat, a Nagy Utazás tette tönkre, az amúgy nem rozsdás gyomrát.

Ez történt november nem tudom hányadik napján.   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr44233769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása