Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Sonkásautó

2007.12.30. 22:31 stukker

Összeállt a csapat.December 30, 7 óra. Tegnap előszilveszteri buli volt. Ennyit kell tudni háttér információnak. Innen indultunk. Én 13ig számoltam aznap az alattomos italok számát míg dolgoztam, hozzá persze hasonló mennyiségű ki nem égetett szeszt. Elég jó buli volt.Kár tagadni. Ma 5órakor fent voltam, természetesen délután. Így már több mint 24 órája nem láttam világosságot. Ekkor Mester Balázsnak eszébe jutott, hogy menjünk bevásárolni holnapra italt az évbúcsúztatóra. Két kockát vettünk hármunkra. Ezzel persze viccelődtünk, hogy kinél legyen mert nem bízunk meg annyira egymásban, hogy akár holnapra hagyna is valamelyikünk a többinek. Így kitaláltuk, hogy veszünk hozzá valamilyen biztonsági széfet, amit 3jegyű kóddal lehet csak kinyitni és mindegyikünk kap egy számot, így biztosítva a holnapi kincsünk épségét. Miután ezt megbeszéltük, gondoltuk hogy azért egy sör mára is jót tenne, így azonnal hajtottunk a mozi feletti kis szupi helyre. Útközben. Igen akkor. Baleset történt. Nekem még most is fáj beszélni róla. Felszakadnak a sebek. Nem könnyű. Megpróbálom. Megpróbálom leírni.

Szóval beszálltunk az autóba hárman. Hátra Karcsi, Mestivel elől ketten. Elindulunk büszkén a friss zsákmánnyal, mint akik jól végezték dolgukat, mosolyogva, kacarázva, jó kedvvel. Aztán egyszer csak. Megtörtént a baj. Egy szag kapott el. Egy bűz. Valami ami nem természetes. Ami büdös. Igen. Karcsika befingott. Viccesnek tűnt először. Ablakot le. Fejet ki. Mesti is. Karesz nevet. Aztán egyszer csak feljött valami a gyomromból. Frissen fogyasztott sonka készülődött vissza a napvilágra, de kemény munkával és nyeléssel megakadályoztam. Először. Aztán másodszor... Másodszor is megtörtént. Megint beeresztett valami ideggázt. Na akkor aztán már nem tudtam ellenállni a sonka útjának. Kijött minden. Rá a kocsi oldalára menetközben. Meg egy kicsi a kárpitra. Épphogy érintve. De a kocsi oldala megkapta. Tiszta sav lett minden. Ezek nevetnek rajtam. Aztán megállunk megnézni a művemet. Egyszer Karcsi félreáll és elkezd ő is hányni. Azt hittük jobb lett minden. Azonnal mentünk a benzinkútra autót mosni. Ha nem fagyott volna be az autómosó szerkezet. Így hát nem maradt más választás, azonnal bementünk vásárolni egy kis olcsó ásványvizet meg egy Népszavát ami semmi másra nem jó ezenkívül. Életem első Népszavája. Olcsó és jól lehet vele hányást takarítani. SZóval ezekkel megoldottuk a problémát és azonnal mentünk az Estbe egy kis gyógysört inni. Itt aztán könnyesre nevettük magunkat. Végem lett. Ahogy megittuk és kitértünk a helyről, Karcsira újabb hányásroham jött rá. Annyira megsajnáltam, hogy míg ő bohockodott a szájával addig én már hánytam is. Így aztán neki is sikerült. Elég rosszul vagyunk. Készülünk a holnapra. Kicsit félek. Mostanába megint sokat fogyasztottam, de nem hánytam. Kicsit megviselt, de holnapra rendbe jövök. Utolsó jegyzetem ebből a kibaszott sátánbaszta 2007ből.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr25279548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása