Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Al Pacino

2008.01.02. 08:03 stukker

  Elolvastam az Al Pacinoval készült interjúkötetet. Nem életrajz, nem ő írt könyvet, hanem egy újságíró barátja által összeállított interjúcsokor. Roppant érdekes. Minden idők legnagyobb színésze véleményem szerint, nem lehet elkapcsolni ha meglátom a tévében, nem lehet nem izgalommal nézni minden egyes jelenetét, de most hogy egy kicsit bepillanthattam a gondolkodásába már megértettem hogy ez miért lehetséges. Nem csak hogy jó színész, hanem valóban egy ember. Ember a szó klasszikus humán tartalmával. Nem sztár, de példakép és talán nem csak a színészeknek. Hihetetlen intelligens, aki egész életét Sheakespeare művek között élte végig és azok a  kérdések foglalkoztatták amik 500 évvel ezelőtt is fontosak voltak az emberek számára. Beszélgetései alatt könnyedén idéz egy odaillő passzust bármelyik műből. Teljes odadással, beleéléssel van a munkája és gyerekei iránt, a többi hercehurca nem érdekli. Nem csináltatott magából médiasztárt, nem érdekli a hírnév, megmaradt barátainak, gyerekeinek, filmjei karaktereinek de legfőképp embernek. Kell-e több? Szerintem nem.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr47281638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankle 2008.01.02. 09:00:54

Tomcsi!Én már felébredtem amikor Te még le sem feküdtél??Nem vagy normális.De amit irtál az tök tetszett!

stukker 2008.01.02. 15:38:28

örülök!
Annak is hogy felkelsz és már olvasod, illetve iszod szavaimat!
Ettől Úgy érzem magam hogy azonnal ki kell adnom egy kötetet Válogatás írosaim nőknek és Pankának címen!:)

Panki 2008.01.02. 15:48:22

Mr Graffits Íróivéna Hobbizongoraművész Tamás Dr! Jovan nekem legalább nem kell félnapot gondolkodnom egy kommenten mint neked .És képzeld én is lány vagyok!Bebizonyítani nem fogom.Maradjunk ennyiben!jah amugy a szememkinyitásától számitva 61dik percben néztem meg mivel éccsapa nyolckor keltette a kedves.

stukker 2008.01.02. 15:55:37

Lásd kivel van dolgod, már válaszolok is. Nem kell tiltakoznod az ellen h szemeidet és gondolataidat kielégítem írásaimmal.:)Csak vmi tanulhatnál is belőlük.:D

Panki 2008.01.02. 16:00:20

Lófaszjóska (már bocs a személyeskedésért, tudom hogy csak a barátaidnak), igen hálás vagyok érte , és köszönöm hogy a gyöngyszemeidet disznók elé szórod, intellektuális megfékezhetetlen vágyaimat kielégítendő!Hadd legyek életed végéig a rabszolgád !
Kedves Dikó!
A Tomi állandóan basztat.Ugye nem lehetek tőle terhes??
Dzsenifer 13

stukker 2008.01.02. 16:04:52

Nyerté bazmeg!!Feladom. Túl vicces vagy hozzám képest. Önbizalmam elszállt, 2008 első napjaiban így lealázzanak....Te is belémszúrtad a disznóvágó kést. Köszönöm. Alkotói kreativitásomnak vége. Légy boldog, én megyek sírni!

stukker 2008.01.02. 16:07:47

és szép is vagy!aszondják a lányok:D:D

Panki 2008.01.02. 16:10:13

És okos és tehetséges , de ezt nem is kell mind felsorolnod elég ha aszondod: egy "jelenség "vagyok.Amúgy a csetet már feltalálták.Rohatt ekcibicionisták vagyunk:)Jah amúgy te is egész vidor vagy meg a fejed se vészes ..annyira:D

stukker 2008.01.02. 16:27:12

betegek vagytok mind!!!!!!!!!!!!!
hagyjatok,áááááááááááááááá

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.01.02. 16:30:36

Valaki esetleg tudna hozni olyan szert, amitől az elkövetkezendő kb. 40-50 évet öntudatlan hippiként töltöm? Ja, de olyan legyen, hogy ne fázzak, meg éhes se stb.
süti beállítások módosítása