Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Hétvége, melynek vége

2008.03.03. 14:29 stukker

   Péntek. Kora reggel - számomra embertelen időben - fél 9kor előadást tartottam az egyetemen. Mindössze 6 ember vett részt e remek kis filozófiai témájú nagyszabású rendezvényen. Ezután haza fele vettem az irányt a szélsebes Mávon és olyan 2óra környékén már friss levegőt szívhattam a tatai légkörből. Otthon első adandó alkalomból felkerestem a legmocskosabb pajtásomat, Ombódi "szégyelnivaló" Károlyt és kiültünk az eső áztatta tópartra, nyár eleji hangulatban sörözni. Itt kibeszéltük életünk kínos és gyenge pillanatait hamar gyorsan majd csatlakozott Makovics "150perces répagatyás" Ákos. Pár sör mellett elbezséltünk egymással és egymás mellett és a próbaterem felé vettük útunkat, ahol már várt M(sn). Balázs, Gertike, Dagadt és Geri. Itt megtudtam, hogy a terrorral fogunk utazni, ami feldobta a hangulatot, még ha csak  Tatabányáig is ment a partijárat. Pankát is majdnem összeszedtem, de aztán nehézséget okozott a zárban lévő kulcs megtalálása így a legöregebb fiam indult el e becses királylány megtalálására. A koncert 8kor kezdődött volna állítólag, de ha emlékeim nem csalnak akkor olyan 11óra körül szólalt meg ifjabb Ombódi és a csapata. Én ekkor már teljesen transzba estem, na nem a zenétől hanem a rövidital alkohol fokától. Itt volt még a két Szandra, akikkel nem tudom már mit is beszéltem, de végigpofáztuk a koncerteket. A második zenekarra nem emlékszem tisztán, csak a Green Day Jesus of Suburbia dallamaira amit nagyon imádok. Isten tudja mikor értünk haza, mert álomkóros betegségem újra előjött és átaludtam a kirándulás második etapját, haza fele.
  Szombaton eléggé másnaposan keltem, talán a vihar hangja ébresztett fel igazán. vihar utáni csendben kedvem támadt elmenni hazulról amiben Messenger Balázs elég erősen kivette a részét. Zuhany, rohanás, támadás. Összeszedtük Józan Pankát és irány a szörf. Itten nagyon komoly dolgokról beszélgettünk, amihez csatlakozott Másnapos Wiki is. Két sör után egyre jobban lettem, 5órakor. Ekkor már nem akartam hazatolni a képemet ezért betértünk a Mestiékhez, hogy ő lezuhanyoz. Amikor ezt megtudtam, hogy odamegyünk azon nyomban el kellett mennem a Dömébe sörért, mert tudtam, hogy veszély leselkedik rám. Édesapukája ugyanis előszeretettel szeret belémrakni egy-két deci házipálinkát. Most bort is helyezett volna a testembe, de azt le tudtam beszélni, mondván hogy sörözöm. Ekkor előkerítette a hápét. Jutkával és édesapukájával már koccintunk is, Mesti még be se ment fürödni. Rossz előérzetem volt. Ahogy bement, már kaptam is az újabb dózist. Innentől egyedül ittam. 7órakor jópár deci  pálinkával távoztunk is. Pankát megint összeszedtük, őt mindig össze kell szedni. Majd felkaroltuk Zsófit és Rékát is. Irány a szörf, a mai csapat összeállt. Itt Csabi - aki mondta hogy jó lenne ha maradnék, illetve a akit akarok hívni az is - megvendégelte szerény társaságunk, ami fenségesre sikerült. Kár, hogy a csajok megettek előlünk mindent.:) Mint a sitten. Próbáltam védeni a kajám magját, de Zsófinak mindig sikerült egy-egy ínyences falatot lecsennie. Itt végig a csajok perverz történetein nevettünk. A vágyaiknak sohase tudnak ellenállni és ezt sajnos megosztották velünk, mondanom se kell milyen mocskos történeteket árultak el nekünk. Férfi fülemet nagyon bántották ezek a mocskos, szexuális tartalommal fűtött snittek. Na mindegy, azért nevettünk rajta.:) Próbáltunk gyilkososat is játszani. Remekül sikerült. "Ez most az volt?", kérdések hamar kudarcba juttatták a játékot. Próbáltunk inni is. Ez jobban ment mindenkinek. Főleg nekem és Zsófinak. Rákészültünk a koncertre, ahol is Big Daddy Soma Band játszott. Ember nem volt sok, ha jól emlékszem, meg buli sem. Nem tudom megmondani hogy mit is csináltunk a kávéban, bár van egy tippem. Ezenkívül lovagiasan odahoztam a csajok kabátját amikor indulni készültünk, de sajnos pár motoros lovag szélkabcsiját sikerült odavonszolnom, amik ugye kicsit sem hasonlítottak a női kabátokra.
    Vasárnap. Életem vasárnapja volt. Piszok büdösen és másnaposan keltem wojon. Akkor éreztem, hogy előző nap kicsit többet ittam a kelleténél. Mesti már száguldott is ki értem. 11órási Mávonattal felrepültünk Budapestre. Itt halálközeli állapotba kerültem. Hasmenés, Fejfájás, Hányinger. Legalább ez a 3fajta betegség kapott el. Nem gondoltam, hogy ebben az állapotomban én még kiköltöztetek egy kecót és azt átviszem egy másik helyre. 2óra körül megérkezett Kokó és Andris. Kokó iszonyatosan beteg volt és másnapos. Később csatlakozott Éva is. Nem tudom, hogy megköszönni azt amit értünk tettek. Iszonyat rendesek voltak, egyetlen szó nélkül segítettek este 10ig. Kokó szállított és pakolt, Éva takarított, törölgetett, felmosott, vigyázott a cuccokra. Tényleg nagyon nagyon szépen köszönjük nekik!!! Izomlázam van most. Súlyzók helyett kitaláltam, hogy a mosógépet fogom cipelni minden nap egy kicsit a 4.ről a földszintre. Ez egy remek sport. Talán olimpián is bejegyezhetnék egy új sportágként. Én leszek a főguruja. Mosógépcipelő világbajnok leszek. Ez életem legfőbb célja. Ezenkívül szakosodok majd íróasztalra is, meg ágyakra. Olyan fél 11 fele mindent felpakoltunk az új lakásba, még Andris szaunás szettjét is. Még semminek sincs helye. Andris különszobát kapott a Tanácstól, tekintve hogy a hónap dolgozója címet elnyerte, illetve Danit tiszteletbeli 4. lakónak kineveztük. Én Messenger Bazsival fogom hétköznapjaimat egy ólban tengetni. Nem frusztrál jelenléte, így nem igen zavar, hogy őt kaptam meg. Szerintem ő kevésbé örül nekem, mert egy kicsit más szisztémában és időintervallumban töltjük a napi beosztásunkat. Mivel én éjszaka elég sokáig fent vagyok, ő pedig nem, így az első konfliktusgóc hamar kialakulhat. Majd elmegyünk  kapcsolatjavító tréningre közösen. Vagy ő is rászokik az éjszakára, ami sokkalta szebb mint a délelőtt. Vagy megoldjuk szépen probléma mentesen és nem vágom el a torkát. Párnám alatt már ott van a bicska, ha esetleg támadna.

Mivel nincs még internetünk ezért kevesebb hülyeséget fogok írni e héten, de ez nem baj, mert a fórumon úgyis el van mindenki. Látogatottságom soha nem látott csúcsokat dönt. Népszavazás újabb témája: Tűzoltók vagy Dohányzók? Dohányzók kontra nemDohányzók és Dohányzók versus Drogosok? Hősök kontra Szökés? Győzike vagy Pákó? Meri vagy nemMeri?                 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr14363445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla · http://marlablogja.blogol.hu 2008.03.03. 15:10:57

Szoker! Itt vér folyik, te meg humorkodsz? :D

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.03.03. 15:30:03

Tázsvirek! Há ne veszekeggyünk má, szépen hozzátok a gempát, hadd veszek egy olya' dévédés cédélejáccót. Dikk.

Zsófi 2008.03.03. 15:37:31

Én inkább azt a kérdést tenném fel, hogy Könyvtár vagy kert???:D:D

kukiszabi 2008.03.03. 16:32:20

Erről csak egy kisgyermekkoromban általam gyakran használt frázis jut az eszembe: "levi kezdte" :D:DxD

kukiszabi 2008.03.06. 22:30:46

kepfeltoltes.hu/080306/_j_Bitk_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
vazze be vagy linkelve a blog.hu-n! tudtad?

Sziszo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.03.07. 09:47:27

Basszus Stukker!
Híres lettél :) :) :) :)
süti beállítások módosítása