Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Pinnák 2. Péntek

2008.03.31. 11:05 stukker

   Péntek, az péntek. Friday áminláv. Mesti reggel nyüszögött, hogy ő ma nem iszik és autoval fog jönni kvba. Gondoltam magam, hogy mekkora hülye ez, főleg hogy ezt velem közli. Na megvicceltem a vasuton egy sörrel. Így az autózás ki lett zárva. Zéró tolerancia. Következő fázis az volt amikor közöltem vele, hogy 4órára teljes hadifelszerelésben jelenjen meg, mert jön velem szemüveget választani. Faszomnak sincs kedve  hordani. Kiválasztottam egyet amikor meguntam a tanácstalanságom. Ezzel a lendülettel mentünk sört vásárolni, aztán irány a tópart. Itt felállítottuk a Graffits-teóriát. Sörözés elején komoly témák, irodalomtól a szerelmig bezárólag minden. Sörözés közepén lúzerek vagyunk és nem lesz sose csajunk, illetve előző bulik mesélése. Sörözés vége fele, pina, baszás, még több pina. Aztán a buli végén megint az élet nagy dolgai jönnek. Ez most is így történt. Hamarosan csatlakozott Karcsika, így a sörözés vége fázis jött vele együtt. Pina, baszás. Irány a kávéház. Sok rövid. Kevés emlék. Táncika Ginával. Nem tudom, hogy bírta a társaságunkat hallgatni. Nem értem. Kevesen maradnak talpon az undorító történeteink közelében. Azt hiszem helytállt. Vagy csak úgy csinált, mintha jól érezte volna magát. Mindenesetre sikerült rávennie egy latin tangóra. Aztán beszéltem Sziszóval. Nem igen rémlik miről, de vannak képeim róla. Esetleg egyszer józanul is tudunk. Aztán volt egy 2 óra amire nem emlékszem és nem is ittam ,mert hányás szélére kerültem. Aztán egyszer csak a Rékára meg Ákosra emlékszem a pultnál. Ekkor gondoltam ihatnánk valamit. Meg akár pöröghetnénk is. De ekkor villany fel, buli vége. Gyorsan bekaptam a szervezetembe 3 rövidet kivel kivel, ki éppen ott volt a közelembe. Aztán jött Gertike, hogy menjek el vele dumálni mert kiváncsi a véleményemre. 5óráig dumáltunk mindenféle témákról, illetve elmondtam a véleményem róla. Azt hiszem elég őszintére sikerült. Annyira otthonosnak éreztem magam a kávéban, hogy ott is hagytam a táskámat, tudtam holnap úgy is megyek érte.:) Aztán hazaértem. A család éppen készülődött nagyszülőkhöz, szerették volna ha csatlakoznék, de valamiért olyan takony részeg voltam, hogy nem igazán látták  a fantáziát bennem.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr49404299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.03.31. 12:23:10

Jó, hát én erre a latin tangóra nem emlékszem, Karcsika úgy mesélte, hogy volt ilyen. Vagy nem ő mondta...?
Az viszont tuti, h miattatok van izomláz a hasamban, mert egész este vinnyogtam a röhögéstől:D
süti beállítások módosítása