Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Út

2008.04.08. 09:24 stukker

   Felkeltem 5kor egy nagy tócsa közepén ami jelen esetben az izzadtságom volt, ami azt jelezte elég jól aludtam olyan 3órán keresztül. Rohanok ki az állomásra, hogy elérjem a pesti táltost, csak még jegy kell. A sor vége kint állt a friss levegőn. 10perc vonatig. Program meg lett addig is. Nagy nehezen sikerült elintéznem, elértem a vonatot. Gondoltam, nincs annál jobb mint ilyenkor zenét hallgatni lecsukott szemekkel. Nagy előkészületek után összedobtam kis discmanemet, hátradőlök és már szól is a rokk. Mintegy 2percig. Egy számot sikerült eljátszania az én kis készülékemnek, majd úgy gondolta, hogy feladja, nincs tovább értelme és se szó se beszéd elhallgatott. Magamba nevetve káromkodtam, hogy ilyen nincsen. Legszívesebben elhajítottam volna ott Szőlős környékén ki az eperföldig. No gond egy szál se, akár csak cigarettám, marad az olvasás. Ha nem szál fel Tatabányán több nagyon csinos tinifiú, akik szeretnek hangosan visítva káromkodni és élet kíméletlenül szeszélyes dolgairól csevegni. Egyiket meg tudtam volna ölni a nagyon vastag könyvemmel, ha jól eltalálom, de fáradt voltam ahhoz, hogy odáig eldobjam. Utaztam tovább. Szeretek utazni, jó társaság, szép tájak, meg a MÁV. Új felszállok:JEGYEKEEEEEEEEEET. Anyádat hőbölögsz, hülye paraszt, tegnap lett volna nagy a szád, akkor bezzeg brazil szappanoperát néztél, valamelyik MÁV-os kispajtásoddal a cég főhadiszállásán. No nem baj. Utazni jó. BKV. Jóból is megárt a sok, két ekkora kvalitású cégnél utazni egy nap több mint bátorság. A bolond beront, hova angyal fél belépni. Én is így voltam vele, vitt a szükség, meg a vágy, meg a MÁV, meg a BKV. Haha.Ha felfértem volna. De ez nem olyan egyszerű. Először a gazdag fehérek, aztán a nem fehér pestiek, aztán a nagy táskás hülyegyerek, aki vidékről örüljön ha láthat villamost e kegyetlen Pannon Pumában. Némi bájos nőis megjegyzést tettek rám, amiért ilyen szép nagy táskával közlekedek kora reggel, a pestiek kis oázisában. GYEREEEE MÁÁÁÁR nekem. Nem, nem megyek neked, még ha szeretnéd akkor sem. Különben meg anyukádnál hagytam az alsógatyám tegnap éjjel, szóval ha legközelebb találkozunk örülnék neki ha elhoznád. Paraszt. Aztán célegyenes. Majdnem itthon. Csak éppen bontják, dózerolják gőz erővel a szemközti házat. Egy dózerólja, nyolc ember hőbölög mindenkinek, hogy nem látsz, veszélyes, maradj ott ahol vagy. Majd ha végeztünk akkor jöhetsz. Aham. Hát persze. Majd ha fagy, kistestvérem. Tekintve hogy 10méterrel haladtam el ezen objektumtól nem igazán éreztem a feszélyt testi épségemért. Örülök, hogy így vigyáznak rám, elhiszem hogy felelősen szeretné végezni a dolgát a munkás fia, de én inkább úgy éreztem, hogy azt élvezte, mindenkinek beszólhasson és kicsit irányíthassa más ember életét. Tekintettel büszke munkájára, továbbhaladtam, és csak hallom ahogy megköszöni: A kurva anyád. Aranyos vagy. Remélem beépítenek téged is a házba. Kozmix a házban, mindenki rázza. Csodás utazás volt, köszönöm mindenkinek aki részt vett benne és támogatott, hogy elérjem úticélom.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr65416393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása