Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Suli 2.

2008.04.19. 17:37 stukker

   Sikerült bemennem a suliba. 10tól 4ig húztam az igát. Eleinte nagyon rosszul voltam. Aztán annyira érdekes volt az egész, hogy belerázódtam. Sőt. Pörögtem. Egy mélyinterjút elemeztem. Egy fiatal emberről. Allergiás emberekről készítettek interjúkat. Ugyanis az utóbbi időben kiderült, hogy lehet pszichoszomatikus betegség az allergia. Tehát lelki tényezők is közrejátszanak a kialakulásához. Ennek az embernek hús allergiája volt. Háromnegyed órás volt csupán az interjú, ugyanis az alany háromnegyed óra után felállt és elszaladt. Elég megrázó eset. Én kielemeztem. Elég jól. Rohadt büszke vagyok magamra. Minden egyes elemet kiszedtem, leírtam és gondolkodtam rajtuk, majd összeraktam egy teljes élettörténetté. Úgy érzem minden egyes darabka a helyére került a cetlieimen. Elszaladt, mert megijedt saját magától. Ráeszmélt arra, ahogy elmesélte az életét, hogy mennyire szar is az tulajdonképpen és mennyire beteges. Baromi érdekes volt az egész. Holnap folytatás, csak még nem tudom mit kell csinálnom. Mindenesetre jön fel Mestike Pestre így az ivást is tudjuk folytatni, nehogy a suli az ivás rovására menjen így hétvégén. Arra is rájöttem, hogy mások életében mennyire okos is az ember csak néha a saját dolgait nem tudja rendbe tenni. CSATA!PIMA!TÖCSÖK!KORSÓ!DISZNÓÓL!

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr20432946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.04.19. 21:50:44

Igaza van az ímélnek!

Zozibácsi 2008.04.21. 12:24:49

VEN....

Sajnos aki nem érkezik meg szerdán, lemarad a Zana Zoltán Quartettről:)

de pénteken Ladibenén vígasztalódhat...

stukker 2008.04.21. 13:23:32

Én sztem lemegyek szerdán. Aztán a levit összeszedem pesten pénteken. Eddig ez a tervem. Úgy érzem h egy hetes fesztivál nem árthat.:)

Kukk 2008.04.21. 15:15:43

csutortok este legyel a repteren mer ha nem az elso geppel megyek haza...amit viszont garantalhatok az egy uveg James es a repter es az albitok kozti tavolsagon talalhato kocsmak felkeresese majd pentek reggeli vonaton valo istenes bebaszas minosegi ser-bol es palinkabol de opcionalisan valaszthato meg a kannas bor is.... szoval mar most nezz vonatot csutortok estere bar tudom ha lemesz nem fogsz visszajonni ezert mar most felek de bizom benned kolok.....

stukker 2008.04.21. 15:23:49

Ne izgulj kicsi!
Mondtam hogy ott leszek, tehát ott is leszek!!! Csak szerdán le kell mennem a zozira, mindenképpen, aztán csütörtökön visszajövök és onnantól veled töltöm el azt a gyönyörű egykét éjszakát, amiből vszínű 2 a sitten lesz.:D

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.04.21. 16:19:57

Majd en vigyazok, hogy ne csinaljatok csacsisagokat. Jozan es objektiv szellemem figyeli majd a lepteiteket!

Zozibácsi 2008.04.21. 16:33:19

Dublinból nincs közvetlen járat a VEN-re?!
Pedig milyen jó lenne:

Check In - Dublin
Check Out - Csapatkocsmák:)

ven.vein.hu/page5.html

Kukk 2008.04.21. 19:36:39

es a terkepen miert nincs rajta hogy hol iszapbirkoztunk a mesterrel???? ha?? en igy nem is megyek?? Mesti te mikor jossz??? Jol van kicsi nem izgulok!!!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.04.21. 22:03:32

Szerdán már lent leszek a Zolin :)

Lev... 2008.04.22. 19:52:32

Tomicsi holnap felhivlak a nyaralassal kapcsolatban es megbeszeljuk a reszleteket amiket majd kozze kene tenni itt a blogon addig is mindenki gondolkozzon hogy akar e egy jot nyaralni spanyolba?????

Nagype 2008.04.22. 20:30:19

Ja hogy jön James haverunk is? Félek hogy nem találkozok vele... Pedig jóban váltunk el, és életre szóló barátságot kötöttünk. :-)
Kukk! Új barátjelölteket nem hozol?

Kukk 2008.04.23. 05:11:08

Marmint Johhny haveromra gondolsz meg a legjobb haverjara Jack-re???? kurva draga a repjegy ennyi fore!!!

stukker 2008.04.23. 10:26:15

Hívj fel.Este jobb inkább olyan 6 óra után, addig suli meg lehet megyünk futni.
süti beállítások módosítása