Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Hibáztam

2008.05.23. 13:01 stukker

  Másfél hét nehéz küzdelem után újra sikerült betosznom. Mind ezt Pankának köszönhetem, aki szerényen átjön délután hozzánk, majd elinvitál esti buliba a legkegyetlenebb módszerekkel. Két alvó oroszlán bajuszát penderítette meg egyszerre. Miközben a fotelban ülve, suttogta felém, hogy: SÖR,SÖR,SÖR. A harmadik után felhúzta az agyamat és bejelentettem, hogy csak azért is elmegyek inni. Annyira ideges lettem, hogy muszáj volt egy üveg vodkával lecsillapítania az idegeimet, meg pár sörrel. Ezenkívül végig baszogattak a többiek, hogy sokat eszem, mert indulás előtt megettem 6-7 szendvicset. Ilyen körülmények után érkeztünk meg a ZP-be, ahol Zanzibár énekelt nekünk, mi meg művészi részeg ordíbálós tánccal vetettük észre magunkat a nagyérdeművel. Mesti először csak némán állt, mert nem érezte a Royal hatását, de aztán rá tudtam venni, hogy segítsen egy kicsit breakelni nekem, mert eléggé érzem a helikoptert mostan. Környék emberei kicsit nevettek is talán, aztán elmentünk söcikézni is. WC-ből kijövet egy lány nagyon aranyos hangon megkért arra, hogy had írjon egy gyönyörű szép smst a telefonomról. Azután kezdődött a buli. Ebbe segített nekünk Panka csoporttársa és barátja is. Volt minden figura, de azt hiszem a kokojámbó és az UFO-któl a Napfényjárja át a szívem újra csak egy szál bikinit hoztam el az útra, nyert nálam. Aztán hazatántorogtunk mindnyájan. Pankára nem haragszom, nem is értem hogy miért gondolja hogy haragszom rá. Maximum az miatt, hogy bebaszatott, pedig én nem akartam, de hát egy sört nem tudok inni, ha iszok akkor csináljuk rendesen, ne immel- ámmal. Szerencse hogy lefekvés előtt megtudtam inni egy liter vizet, így nem kellett felkelnem arra, hogy óázisról álmodok, de ennek is meg volt a hátránya, ugyanis fél 6kor megébredtem és vagy fél órán át pisiltem, ami szerintem új rekord lehetne. Ma meg aztán visszavonulok Bandival és tanulunk, aztán majd holnap hazamegyek és felfordítom fejetetejére kisvárosunkat. Karesz szesztilalom alatt van, kiváncsi vagyok, hogy holnap történelmi pillanatnak lehetek e szemtanúja. Bár valószínű, hogy akkor én már szemtanú nem lehetek. Most pedig enni fogok, valami rendeset.  

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr41483863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerti 2008.05.24. 17:03:03

A "Napfény járja át a szívem újra..." azt hiszem, hogy inkább 4F Club.

stukker 2008.05.24. 17:08:47

TÉNYLEG! Nem jutott eszembe ezeknek a nyomorékoknak a neve. Remélem ma is lesz, mert má nagyon érzem a breaket a fejemen.:)

Gina 2008.05.25. 02:23:28

Csak annyit szeretnék mondani, hogy "muhahaaaaaaa", kedves józan barátom!
süti beállítások módosítása