Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Szemtelen

2008.05.29. 19:26 stukker

   Annyira fáj a szemem, hogy olyan nincs is. Nem tudom mitől. Fáj a fejem is. Az összefüggésre még nem jöttem rá. Az agyam miatt fájhat-e szemem, vagy a szemeim miatt a fejem. A baj nagyobbik része, hogy tanulnom kellene, mert még úgy elég sok olvasnivaló  akad a vizsgákra.  Mindegy, ez van. 
A héten voltam Zsivány Zoltán koncerten. Voltunk páran a ZP-ben ismerősök. A koncert végén kettészakadt a társaság melósokra és diákokra, akik éppen aznap vizsgáztak. Nekem volt kedvem maradni, így nem volt nehéz Csillának és Annának rávennie a koncert utáni iszogatásra. Elmentünk egy éjjel-nappaliba ahol vettünk két pezsgőt. Nagyon krézi volt. Rájöttem nem szeretem a pezsgőt. Kimentünk a Duna-parti bulvárpletykasztárhegyekhez és iszogattunk, meg dumáltunk. Mandeville: Méhek meséje. Aztán jött egy hajléktalan, akivel vagy 2 órát beszélgettünk, illetve elmagyaráztam neki a Timselt, ami nagyon tetszett neki, aztán jöttek még ismeretlen idegenek is. Aztán bicóztam is, vagy két métert a Csilla cajgájával, csak sajnos rossz volt a gumi rajta és kilyukadt magától.:) Belementem valami üvegbe: pssssszzzzzzzzzzzzzzzz. Beszélt a kerék hozzám. De megmentettem Csilla életét, mivel ittasan így nem volt lehetősége leszédülni a cangáról. Anna meg böffentett egyet a bokorban. Én nagyon normálisan viselkedtem, úriemberhez méltóan. Jó kis móka volt.
Kedden rosszul keltem a buborékos pezsgőtől. Aztán BigMac akció, 43 forintért.:) Angol, majd olvasás éjszaka.
Szerda.TECCŐ. Mozi. Las Vegas, kártya. Jó kis film volt, meg is jött a kedvem a pókerhez, mivel már egy hónapja nem játszottam . Újra feszes játékot fogok követni és kevesebb játék időt játszok, illetve újra nevezek versenyeken is. Persze ha több időm lesz és nem kell tanulnom.
Csütörtök. Hazajöttem Tatára. Kicsit megbántam mikor hazaértem, de most jól elvagyok, lefoglaltam magam, írtam szakdogámhoz is. Illetve megtaláltam egyik legjobban szeretett könyvemet, amit most újra el akarok olvasni.
Péntek. Jó lenne kimenni a strandra falfehér  izomtestemmel, ahol is bekapok pár hideg söcit, és meresztem a tököm a hideg vízben. Majd karaoké és üvöltöm, hogy: IT's Máj Lájf.
  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr32493899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.05.30. 09:57:30

Csak a Friday I'm in love-ot üvöltheted. Amúgy Teccő. De ezt nem érti senki, pedig tök vicces. He. Remélem nem a strandon mereszted a segged,mer akkor aztán nagyon pipa leszek.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.05.30. 10:27:41

Szerintem akarmit uvolthetsz Tomi. Egesz nyugodtan. :)
süti beállítások módosítása