Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Póker

2008.06.09. 14:42 stukker

   Na, tegnapi napot végigzsugáztam miután olyan másnapos voltam, hogy a tanulásról le kellett köszönnöm. Anyagilag megérte. Négy versenyt játszottam, abból 2szer főtáblára kerültem, ezenkívül cash game-ben is elég sokat gyűjtöttem össze. Volt egy spanyol kollega, 3beülőnyi pénzt áttolt. Ebből 2szer slowplayt játszottam és mind a kétszer benyalta, teljes beülőket adott át fél órán belül. Ezután a spanyol kollégának elszállt az agya. Ha játszottam, akkor teljesen agresszív játékot produkált ellenem. Hagytam hát kibontakozni és megvártam ellene a lapot,ami hamarosan megérkezett 5ös set formájában. Gondoltam megtrükközöm, így a flop emelésnél azonnal visszaemeltem, mintha ideges lennék rá nagyon, persze adta, majd turn-t elcheckoltam, nem éreztem veszélyt lapomra, így viszont tudtam, hogy ő fog támadni, mert be akarja majd dobatni a lapomat. Így is történt, emelt potot, csak adtam. Riverre nem jött olyan lap, amivel gondot éreztem volna, így mivel flopra bent volt két szín és nem jött le, arra számítottam, hogy azt hiszi flushre mentem és blöffölök. Betoltam az összes pénzemet, majd hosszas gondolkodás után spanyol barátom megadta egy sima párra. :) Veréb.500 euró. Asszem maximumomt leszedtem fishünkről.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr89511206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagype 2008.06.11. 10:08:31

Akkor most megint részeg leszel 1 hónapig, és nem fogsz dolgozni a nyáron, mert megteheted? Pont úgy mint tavaly...!?
süti beállítások módosítása