Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Korrajz

2008.07.09. 18:27 stukker

  Van az emberi agynak egy mentális térképe, amiben minden hely és tér ami számára ismerős megtalálható, elképzelhető. Van egy homogén időképzetünk, ahol elképzeljük, elgondoljuk vajon valaki ebben az adott időben hol és mit csinálhat. Ebből táplálkozik az az érzetünk, hogy "bárcsak ott lehetnék". Ha valakit szeretünk ez az érzés felerősödik ha nincs velünk, mellettünk. Az agy teljes pillanatát leköti és függ a másik jelenvalótlanságától, a magányos érzéstől és a másik egy időben való elképzelésétől. Az agy eme funkciójakor a tér és az idő összezsugorodik, összetalálkozik egy pontban. Függővé teszi az egyént, teljes tehetetlenség uralkodik el rajta és közönyt mutat minden más irányba. Kundera ezt az érzést nevezte a lét elviselhetetlen könnyűségének. Mégis az emberi akarat és az emberi agy teljesen manipulálható. Óriási erőfeszítések és hatalmas lelkierővel ledobhatunk minden szenvedést és kínt mely nyugtalanított. Az idő nekem dolgozik. Folyamatosan erőssebbé és edzettebbé tesz, olyan függetlenné, mely már régen voltam. Minden egyes perc, óra vagy nap győztessé avat, egyre boldogabbá hogy legyőztem azt a kínt mely rosszabb a fogfájásnál és rosszabb minden másnál. Itt nincs segítség, csak egyedül nyerhetsz, önmagadért kell harcolnod. Napról napra érzem, hogy velem már bármi megtörténhet, akkor se szenvedhetek, bármit le tudok győzni. Felkelek és érzem, hogy magányos vagyok, de erős. Majd megint felkelek és rájövök, hogy nem vagyok magányos, de még erősebb vagyok. Győztem. Nem, nem titkoltam, hogy boldogtalan vagyok, inkább elmentem emberek elől, nem mutatkoztam, így elkerültem az álszent boldogság mindennapi mosolyát, nem kellett hazudnom, nem kellett titkolnom, hogy nem érdekel az amit éppen mondanak nekem. Nem még most se vagyok boldog, de nem vagyok boldogtalan se. Érzem már bármikor tudok csalni az emberek szemébe egy kis mosolyt, érzem, hogy tudnak már velem együtt nevetni és ez engem most kielégít. Azt is tudom, hogy másoknak fontos vagyok, mint ahogy fontosak nekem ők is. A függetlenségem nagyobb bárki másnál, szabadabb vagyok, mint az átlag, megvan mindenem a saját erőmből és ez még erősebbé tesz. Megvan a bátorságom hogy úgy láttassam magam az embereknek ahogy én éppen akarom. Mindennapjaimat úgy élem meg ahogy éppen akarom, nem kell korlátokat állítanom magam elé és ennél nagyobb ajándékot nem tudok elképzelni magamnak. Jelenvalótlanságát még le kell győznöm de a szánalmas küzdelmeimnek úgy érzem vége.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr61560938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levi 2008.07.10. 09:30:15

Orulok neki hogy tudom mirol beszelsz..persze az iskola sokkal szabadabb idobeosztast nyujt mint egy munkahely es eppen ezert nehez lenne azt mondani hogy teljesen mobilis vagyok en is de az hogy onerobol teremtesz fuggetlenseget mindentol akar penz akar egyeb az kiraly dolog....az iras elso resze meg sajnos rolam szol...olvasva a blogod mindig ezt erzem...barcsak ott lehetnek....de "ott vagyok azert veletek lelekben mert mi sohasem valtozunk meg mar az eletben"..a masik oldala a dolognak hogy jo egyvalakihez igazan kotodni ahoz akit nagyon szeretsz es o is teged viszont meg 2000kmrol is barmennyire is jo a szabadsag....az egesz nem szol masrol csak hogy elhitesd magaddal hogy te iranyitasz minden teren es teszed amit akarsz...ez csak is fejben dol el...es ez csak keveseknek sikerul....

stukker 2008.07.10. 11:28:12

Így van kisbarátom. Ezért is lehetünk büszkék magunkra.:)

magoca szépe kommentál 2008.07.10. 16:25:41

ez olyan megható fiúk,de komolyan:-)tök édik vagytok.(bár nem tudom ki az a Levi:-D)de tetszik a gondolatmenet,viszont a "mi sosem változunk meg"-ben nem értek teljesen egyet(habár senki nem kérte a véleményem,de ahogy elolvastam,írásra késztetett pár gondolat:-))(körülmények,évek,tapasztalat...eme tényez´ök mindig közbeszólnak...ezt inkább befejezem:-D...viszont rátérek a lényegre :-( van egy rossz hírem,sajna mégsem gyarapithatjuk az efottozók táborát:-(((((de ígérem,h csinálunk még manapság egy maglócai ereszdelahajam medencés bulit...majd megszerkesztjük a meghívót is,h hivatalos formában mindenkit szeretettel meghivhassunk...addig is nagyon sok háromszöget kívánunk az Efottra és emlékezzetek majd meg rólunk..egy aerobikórát nekünk ajánlhatnátok fel pl!?:-)tényleg jó bulizást csajok,srácok!

Sziszo 2008.07.10. 20:15:57

Örülök Tomi! Ezt a bejegyzést szeretném beilleszteni magamnak (de az majmolás lenne), mert hasonló küzdésen megyünk át, szóval Én 100%-ig melletted állok, és igyekszem erősnek lenni, veled együtt!
De igazán akkor fogsz/fogunk nyerni, ha már az ilyesfajta bejegyzések is eltűnnek a színről, mert már arra sem lesz érdemes, hogy leírd! (Remélem érted?!)
Szóval harcra fel, győzni fogunk! :)

stukker 2008.07.10. 20:43:20

Olyan nincs hogy nem jöttök. Fel a batyukkal és indulás. Milyen megfutamodás ez.:)Tataiak nem ilyen gyávák.:)
Miért nem jön a csapat eme része?

stukker 2008.07.10. 20:44:53

Erős vagyok, mint a bikafasza.:)Jobb ha kiírom magamból, de aztán úgyis eltűnnek, mint a telefonszámok, meg az msnek...

magoca szépe kommentál 2008.07.10. 21:14:43

:-Dgyávák..no,de kérem..nem,azok aztá n nem mi vunk...igazság az h MellC ránézett a bankszámlájára és szomorúan nyugtázta,h Volton túlköltekezett:-(nekem szombaton reggel már verseny,igy csak a csüt. lenne szabad...mivel a helyszín sem a közelben van,igy oda jutottunk,h maradunk és nyomjuk itthon a háromszöget,megszokott környezetben:DDe bepótoljuk sztem,ett´öl nem ´félek...azért sajnáljatok minket,jól esik:D
süti beállítások módosítása