Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Két tűzoltó

2008.07.11. 01:44 stukker

"Tegyük fel, hogy két tűzoltó bemegy az erdőbe, hogy eloltsanak egy kisebb tüzet. Amikor végeztek, odamennek egy kis patakhoz. Egyiküknek tiszta korom az arca, a másik viszont makulátlanul tiszta. Melyikük fogja megmosni az arcát? -Nyilván az, amelyiknek csupa korom az arca.

-Tévedsz: a kormos arcú ránéz a társára, és azt gondolja, hogy ő is olyan, mint a másik. És fordítva: az, akinek tiszta az arca, látja, hogy a társa csupa korom, és azt mondja magában: biztosan én is ilyen piszkos vagyok, meg kell mosakodnom."

  Talán én is túl sokat néztem más arcát és sose a magamét. Ha más piszkos volt, én éreztem magam rosszul. Mikor tiszta voltam, koszosnak éreztem magam. Talán túl lágy a szívem és szeretem más mocskát rendberakni, miközben csak magammal kellene foglalkozni. Túl sokat foglalkoztam azzal, hogy másnak tiszta legyen mindene, miközben magamról elfeledkeztem? Mindig máshoz hasonlítjuk önmagunk, vagy csak akkor érezzük jól magunkat ha más is egyenesbe van? Nietzsche veregetné a hátam ostorral én meg kiabálnék neki, hogy vigyázz a kezedre. Amíg nem látom tisztán a magam arcát, minek kell nekem máséval törődnöm. Addig csak kihasználhatóvá válik mindenki. Két igazi tűzöltő pedig úgyis segíti egymás arcát megmosdatni, nem kell néznie a másikét...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr73563156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levi 2008.07.11. 04:27:38

Ket igazi tuzolto megiszik egy kobmeter koszt a karhelyszinen majd csurom vizesen budosen faradtan izzadtan beul a fecskendobe...szep lassan becsorognak a laktanyaba, ha szerencsejuk van meg dugoba is kerulnek es ha nem kapnak egy ujabb riasztast akkor mindenki lezuhanyzik....:)))
Onkritika vagyis mindig tarts tukrot es nezz bele jo alaposan es ha nem tetszik amit ott latsz akkor valtoztass....ennyi egyebkent a kisebb tuzeket azokat behozzak a laktanyaba nem kell ertuk kimenni!!!!
süti beállítások módosítása