Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Bubisbublé

2008.09.20. 15:49 stukker

  Kezdeném a csütörtökkel. Hol is kezdjem. A héten kétszer is nemet mondtam az alkoholra és hát persze, mindig meg is kaptam mennyire gyökér vagyok. Nem akartam betoszni, mert gondoltam itt az ideje visszafogni magam. Egész jól sikerült, elég sokat olvastam és tanulgattam a héten. Egészen csütörtökig. Ekkor olyan 8 óra tájékán este Mestike felvetette, mi lenne ha filmet néznénk. (Ja, fél kilóval átvettem a vezetést a házikakabajnokságban.) Lementünk boltba chipsért és sörért, meg úgy 2 liter vodkáért. Na jó nem hazudok többet, nem vodka volt hanem jéger. Na jó, nem vettünk rövidet csak sört. Szóval megnéztünk egy Owen Wilsonos gyökér filmet, amiben lúzereket vernek, míg nem felülkerekednek a gonosz elnyomókon és végre elkezdődhetett a lúzersrácok első igazi iskolai napja. Miután ezt megnéztük, gyerek idő lévén beraktuk a Zohant (Alias Adam Sandler filmet). Móka, kacagás, cigarettázás, sörözés. Andris bealudt, Mesti már betakarózott, én meg vihogok a fotelba minden egyes jeleneten. Ekkora megszólalt Mesti telefonja, Ich bin Ákos. Ákos a Corvin sörözőbe ment, ami tőlünk jó 20 másodpercnyire van. Ákos nem érdekelt minket:), de mondta hogy vannak vele csoporttárslánykák is. Ekkor fél 12öt ütött már az óra. Fel a diszkósszerkót irány le a kocsmába. A Corvin sörözőről azt kell tudni, hogy 250Ft a feles whisky és a feles fütyülős is. 1300Ft-ból kijött 2 sör, 2 feles whisky és egy whiskykóla. Ja igen. Én a korsó sör helyett egy kosár sört kértem, így megjegyzett a pultos hölgy, mert jót kacagott rajtam. Lényeg a lényeg, megjött a kedvünk az italozáshoz. Második roundunknál tartottunk, mikor bejelentették hogy ők mennek a Living Roomba bulizni és kérdezték tőlünk hogy nem tartunk e velük. Ákos fáradt, Mesti másnap dolgozik, Tomika korán megy franciára, nem, nem, nem mehetünk sajnos. Meg különben is nekünk többet kell ennél inni, hogy betegyük a lábunkat valami elementáris diszkóba. Így hát a körmendi csajok elmentek, csoporttársak is meg mindenki, csak mi maradtunk hárman. Ákos hozza a következő kört, amikor megjelenik egy srác, 4 lánnyal az oldalán, akik picsarészegek voltak. Mit ad Isten, pont hozzánk ültek le. Az egyik hölgy leesett a székről olyan részeg volt. Ja igen, Elte bölcsészek voltak, arabisztikások. Az egyik hölgy kijelentette a Mestinek, hogy mi nagyon rendes és jópofa gyerekek vagyunk. Míg társalogtunk a srác hozta is a piákat a csajoknak. Csak hát ők már nem tudták meginni, így hát kinek adták a sok sok italt, hát nekünk... Először egy feles jégert. Mestivel megbeszéltük, hogy háromig elszomolok, aki akkor gyorsabb az issza meg. Egy, kettő... És Mesti itt már meg is itta, hárombasszadmeg. Lányok csak néztek milyen gyorsan iszik az én kis szárnyam. Aztán én egy tekilát kaptam ajcsiba. Nem túlságosan szeretem de só és citrom nélkül elég finom.:) Szóval a lényeg a lényeg, berúgtunk. Fél kettőkor felmerült a gondolat bennem, hogy bassza meg, most már menjünk bulizni mi is. És hát elmentünk a Living Roomba a csajok után. Blahától gyaloglás, aztán belépés, aztán egy kör söci meg vodkafaszombiszbasz, 3000Hufomba került. Csajokat megtaláltuk. Táncika, aztán egy kis break Mestivel. Volt breaksapkája. Felvettem és ő pörgetett a fejemen. Aztán volt valami kakaskodás is. Ákoshoz odament egy kopasz és pofozgatta picit, majd nevetett rajta. Odamentem és elvettem a gyerekkezét, mégse nyúlkáljon már kispajtásaimra. Bemutatta a nemzetközi karatejelet, de akkor már nem ijedtem meg semmitől, annyi szesz volt bennem. Eljátszotta megint ezt Ákossal, megint elvettem a kezét és megint mutogatott. Nem ölt meg, továbbment aztán. Hazamentünk vagy teleportáltunk vagy nem tudom, de otthon lettünk valamikor. Éjszaka sikerült háromnegyed 9 helyett háromnegyed 10re állítani a telefonomat, így sikerült lecsúszni a franciáról. Mesti háromnegyed 11es keléssel új rekordot állított fel. Szóval lelkifurdi, megint rosszak voltunk. Irány haza Tatára, aztán tovább Győrbe koncertezni. Ez már egy másik történet...Főszereplő Herpesz, alias Ombodybouncer.   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr70672856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása