Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Vendégek

2008.10.16. 14:11 stukker

  Ma korán keltem annak ellenére hogy olyan fél 4ig olvastam. Megjelent olyan fél 10 tájékán az első vendégem a UPC-től, Kábelbarát. Csörög a telefon, közli velem hogy itt van, én teljes kómából közlöm vele, hogy jó. Kis értetlenkedés után észrevettem, hogy az itt azt jelentheti, hogy a ház előtt maradt. Egy jó tíz perc után már lent is lettem voolna érte, de addigra már sikerült bejutnia. Nem tehettem róla, ahogy felkeltem el kellett futnom wc-re, ahol vagy 5 percig pisiltem. Ezután a pisiléshez is fogok könyvet vinni a wc-re. A lényeg, hogy teljesen barátságos és fiatalos humoros emberrel találtam magam szembe, aki mondta hogy nagyon jól nézek ki, és bocsánat hogy felkeltettelek. Kevesebb idő alatt végzett a melóval, mint én a pisiléssel, majd elmesélte, hogy mennyire hülyeség ezért fizetni a upc-nek, mert mi is megtudtuk volna csinálni. Sebaj. Kajálás, tévénézés, majd csörög a telefonom, Kanál jelentkezett be hogy túlélték a bulit és jönnek hozzám Bogival és Szöszővel elhozni a pénteki képeket. Corvinnál nagy röhögésük közepette nem volt nehéz meló megtalálnom őket. Bogi török fasziról áradozott, Kanál arról hogy azt hitte a Morrisons2be voltak de kiderült ma, hogy a Corvin tetőn, Szösző meg csak nevetett, hogy fél 6kor úgy kellett bemásznia a szállásra illetve, hogy megint bejutott ingyen a szórakozóhelyre. Ezt már már művészeti szintre emelte. Ezenkívül találkoztak Csillával, Orsival és Annával. A cigijük nálam van, de szerintem elszívjuk.:)  A szép idő és a nevetések után jobb is lett a kedvem, majd meginvitáltam őket hozzánk, ahol feltettük a gépre a pénteki buliképeket. Hát gyerekek, nagyon jól sikerültek.:)Azt hiszem rakok is iwiwre, ott majd nézhettek párat. Na jó már raktam is.:) Én visítottam rajta. Cserébe megmutattam az Értelmiség című videót nekik, hogy milyen is egy koncertturné, hogyan kell elképzelni. Viszont a rossz hír az, hogy Szösző és Kanál is utazik a hétvégén, így utolsó bulijukat pénteken Szöszőéknél üljük meg, aztán onnan irány bulizni. Kötelező jelenlétet vár el mindenkitől, így Karesz, Mesti, Panka jönnötök kell. 6kor kezdődik a buli. Utána pedig irány a ...mind1 is, mert ahogyan onnan szabadulunk akkor már mindegy lesz. Lassan viszont mennem kell "Krakkó megbeszélésre" valamelyik szabadon válaszotott kocsmába. Nem maradhatok sokáig, mert még van dolgom így nem kellene sokat innom. Ezt nehéz lesz úgy érzem megmagyaráznom de remélem megértőek lesznek. Na jó, tudom hogy nem, de ez van. Puszika nyuszika. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr29717044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása