Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Kaszinó

2008.10.31. 16:57 stukker

  Tegnap úgy döntöttem, hogy csak pókerezni fogok, mert éreztem, hogy fejben most nagyon ott tudnék lenni. Nagyon ki voltam éhezve egy kis játékra. Azonnal telefon, irány  a kaszinó. 6000ft- os nevezés, freezout verseny. Ebben vagyok a legerősebb. 4 óra játék után megnyertem a tornát. Akkora önbizalommal játszottam mint még soha. Volt két amerikai srác is, mind a kettőt nekem sikerült kiejtenem, az egyiket a heads up-ban. Miután megvolt az elegendő chip mennyiségem, elkezdtem egy nagyon aggresszív idegesítő játékot amivel nem tudtak mit kezdeni. Szerencsére mindig jobb lapokat mutattam akkor amikor betettem az összes zsetonom és egy kivételével mindig ki is tartott. A krakkói túra ezzel meg is térült. A házi pontversenyben elég jól állok, ami azért fontos, mert ha megnyerném, amire bevallom lenne esélyem ha párszor hazajárnék hétközben, akkor lenne két belépőm a BPO-ra aminek darabja 350000ft-ot ér, így egyet eladhatnék. Kezdek anyagilag helyreállni, ami ha teljesen sikerül akkor szeretnék síelni menni és kimenni Írországba Leviékhez. BPO-ra készítenek nekem támogatói pulcsit. Alig várom, tök menő lesz.:) Na ennyit a pókeres oldalamról.:) Élvezem.:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr7742577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levi 2008.10.31. 19:43:41

Majd kijossz ha en azt megengedem kisbaratom a sielest meg januar utolso hetvegejere tervezd mert akkorra szolnak a jegyeink! A pokert meg addig nyomasd amig en nem megyek haza es zuzom porra a szar fish jatekodat!!!! hany indulo van egy ilyen tornan?? 15?? szoval nyertel 50papirt???
Gyakorolj meg halacska mert ez ellenem keves lesz!!! Tudsz valamit errol a trix poker klubbrol tatan?? Mi ez a kaszino ahova te jarsz??? :))))

stukker 2008.11.02. 13:43:46

Ez a Trix Poker Klub, ahova én járok. Szerintem nem rossz, minden nap van vmilyen verseny, délután 5 órától pedig cashgame. Most kezd egyre jobban befutni, de jó, tiszta és kultúrált. Csak én hívom kaszinónak.
Ezt a január uccsó hétvégéjét megbeszéljük, elvileg nekem még vizsgaidőszak, szóval nem biztos hogy nekem az annyira tuti lesz. Ezenkívül jönne szerintem a Petya is megint. Meg a Robika is jelzett nálam ,hogy jönne.

Levi 2008.11.02. 14:07:21

Az jo!! Csak nekunk akkorra volt olcso a jegy! Es hat ket embernel az szempont! Baszki en meg mar azt terveztem hogy majd mi nyitunk egy jo klubbot ha hazamegyek...ez van mindig lekesek! Na mindegy! Me meg felhivlak....a tatyoval kapcsolatban.
süti beállítások módosítása