Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Édes november

2008.11.12. 12:07 stukker

  Tegnapi nap elég jól sikerült. Gratuláljunk először is Bandinak, aki 5re államvizsgázott. Büszke vagyok rá. Dolgozik és mellette sikerült 5re neki, mind a vizsga, mind a védés. Szerintem elég nagy teljesítmény. Szóval hazajött a kölök és várta, hogy én is végezzek a melómmal és mehessünk le a Corvinba vedelni. Én ugyanis egy pókerverseny vége felé közeledtem, szerencsére a legvégéig kitartottam, így megnyertem. Bandi végignézte a játékomat és drukkolt nekem, meg hogy menjünk már, közben pedig hozott pár bacardi kolát, pálinkát, meg sört, így kicsit jobban is fogott az agyam. Ahogy megnyertem irány a kocsma. Ott ketten dumáltunk meg sörviszkiztünk. 2óra után észrevettük, hogy Orsiék is itt tartozkodnak így átültünk, közben pedig a zenegépből próbáltuk előcsalogatni a legjobb slágáreket. A Cigánygyerek a kis faluban című nóta nagy sikert aratott. Később csatlakozott hozzánk Mesti is aki az Árvával gitározott. Hamarabb pulthoz ment ésx megint tele lettünk viszkivel. Bandika közben elszenderedett, kezdett rátörni az álmosság és ő ezt az asztalon próbálta kiheverni. Lényeg a lényeg azért sikerült bebaszatni picit, itthon még ugráltunk rajta párat aztán megnéztem a Remény rabjait. Zseniális egy film. Imádom Morgan Freemant. Ma pedig lefoglaltuk Levivel az Írországba szóló jegyet, így biztos, hogy március 13-19ig kint leszek náluk. Jó móka lesz, nagyon. Póker,bulik,kirándulás és a többi. Ja igen, ST. PATRICK nap.:) Ezenkívül ma talizom Pankával, aztán irány a csoporttársaim, ahol Krakkoafterparty lesz. Megint sokat iszom, dehát ezeket nem tudom lemondani. Imádom ezt a szabadságot, meg azt amit a pókerrel elérek. Biztosan megyek BPO-ra, ezenkívül szeretnék majd más versenyeken is indulni. Elolvastam 3 kötetes könyvet ami nagyon jót tett a játékomnak. Olyan dolgokat teszek meg amikhez sok gondolkodással nagy partikat nyerhetek.  Múlthéten 5.ik lettem egy 3500garantálton, hétfőn nyertem egy szatelitet, tegnap nyertem egy 5000eurósat. Egyre nagyobb arányban érek oda versenyek főasztalához.  Na lépek kajálni, mert saját magamat fényezem, de hát büszke vagyok ezekre.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr15765025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőke 2008.11.12. 15:15:41

:Dhöhhh...földkörüli utazást említettél:DDDnem nyaralást,igaz?:DPankának csókhadat küldök.

Panki 2008.11.13. 09:33:41

Nekem?????????Jahj de jo!!!!!DE mé a Tomi blogján keresztül? Mondjuk igazad van,minden alkalmat meg kell ragadni!:)

stukker 2008.11.13. 13:56:00

:D
És lehozom neked a holdat is.:)

Emőke 2008.11.13. 18:27:42

elég a nyaralás,vihetjük Pankát is és akkor átadom neki a puszikat.(nem írtál Obama megválasztásának jelentőségéről,hiányoltam,mint történésztől...)

Panki 2008.11.13. 22:07:51

Karoljuk fel a bénát,mi?Huzzatok kettesbe!!!!!!!!!!!!!!!!!Emőkéből a mult éjszaka amugy is sok(k )volt, a végén ujra akoleszban éreztem magam és elöjöttek a sérelmek:)Nem hiába lakom az Annával..Anna ne menj eeeeeeeeeeel.!!!!!!!!!4
Ájlávjú Kalácskép, a Te örök Tepsisegged:))))

Emőke 2008.11.14. 13:09:22

hogy sok(k) vok az ágyikóba,még sosem mondták:DDDD

Zoli 2008.11.15. 02:05:48

Csak így tovább! Drukkolok ezerrel, gazdag ember(anyagilag meg boldogságban is). Levinek meg add át üdvözletem.

Zozibácsi 2008.11.18. 14:22:10

Tomi köszi a megelőlegezést repjegyre, rendezem majd a dolgot, csak most jövő hétvégéig totális káosz van!(nyelvvizsga, nagyfőnök látogatása, Lengyelország...)
Viszont pokerezhetnénk 1-et vmikor dec. első hetében!
süti beállítások módosítása