Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Thömasz

2009.05.28. 03:19 stukker

Van bennem pici töltény, ugyanis meccset néztünk. De egy picit ideges lettem hogy nem tudok egyedül lenni pár órára. Hazajön emberfia, szülői faggatás, kérdezés, pedig csak ledőlnék csendben, döglenék picit és aludnék. Nekem el kell mennem valahova ahol csak én vagyok. Nap 24 órájában van mellettem valaki, még ha alszom akkor is. Mestivel cserélnék.:) Ennyi volt a panasz, csak picit kijött most, igénylem a magányt csöppnyit, módjával. Ez legyen a legnagyobb gondom. Kárcsinak sok sikert holnap, hogy ki tudjon jönni Szóóómóóód Cityre.

Luuuk,Megismersz? Én vagyok az Apád, Terry Black!!!!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr101148134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.05.28. 10:13:02

Tamás. Kérdezem én! Miért nem költözöl el egyedül egy albérletbe Tatán? Mindig lennének nálad rengetegen:)Ha meg nem,akkor pókereznél és ott lenne a magány Neked. Eh? Lúúúk!

stukker 2009.05.28. 12:16:43

Kiveszek egy albit a csajommal, úgy olcsóbb.Lenne egy Heineken szobám, meg egy bűnbarlang részleg. Semmi vicces nem jut eszembe.:)

Zsöfi 2009.05.28. 12:17:22

Komolyan kérdeztem:)

Sziszo 2009.05.28. 12:21:46

Toltény bennem is volt, most meg "icipicit" fáj a buksim. De az lehet azért van, mert a kivetítőt akár a plafonon is nézhettem volna tegnap...
Dedede! 7végén sem leszel egyedül..nem hagyunk!

Kukucs 2009.05.30. 02:04:24

Zsoli beallitottam az iwiw-en a kinti cimem ugyhogy johet a szajre ha komolyan gondoltad! Amugy meg annyit hogy stabilizald a hatso pajzsod mert vadaszgepek kozelednek feletek megpedig 3 a 2.10-en!!! Amugy ha tenyleg elkuldod nagyon halas leszek de csak akkor faradj ha az eredeti szinkron van rajta mert amugy a finnyas fulemmel meg se nezek masmiet!!! Ha minden stimmel tuti vendegem vagy egy balatoni bebaszcsizasra a nyar vegen!!!! :)))

Zsöfi 2009.06.01. 21:42:28

De Lövi, én nem tudom, melyik az eredeti sziinkronn:( Mindegy, kiküldöm,aztán max hót idegesen széjjel fénykardozod a darth maul féle karddal. Vadászgépeket kilőttem, szóval megy a dívídí,amint mester bé hazaérkezik:)

Kukucs 2009.06.02. 13:21:10

Az eredetiben Vader nagyur es C3P0 hangja mas, sokkal lagyabb, mint a babapopsi!! Amugy koszke! Mesti siess haza mar nagyon varunk!!!!
süti beállítások módosítása