Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Lusti

2009.06.01. 20:25 stukker

   Olyan írhatnékom van és nem tudok írni semmit, pedig lenne miről, magamról is. Lerántom magamról koloncaim és eszem.:) Olvassatok újságot, vagy pogózzatok papucsban.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr951157572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.06.01. 20:56:59

Már csak ötöt kell aludni ifjú Skywalker! Készülj, számitok Rád :D

Kukucs 2009.06.02. 13:40:40

Hat ezt gyorsan leirom!! Jovok este haza hetfon mert hamar vegeztem, szoval nyomulok haza az N4es uton ami ravezet a korgyurure dublin korul elozgetem a szokasos ir tempoval(60nal a gyors savban 100 helyett) autozo autosokat amikor is azt vettem eszre mar amikor lejottem a korgyururol hogy all mogottem egy auto amit a masik uton jo reg megeloztem!! Nezem a tukrot es latom hogy valami mozgasserult nagyban telefonal es nezi a rendszamom! szoval gongoltam megnezem tenyleg engem kovet e ezert az utrol a lehajtonkra csak az utolso pillanatban kanyarodtam ra mar jocskan a zarovonalon de a csavo jott!!! Gondoltam bevetem a regi trukkom es a korforgalom mindent letiztaz majd ugyhogy a kovetkezo korforgalomban mentem eloszor egy majd amikor lattam hogy jon utanam(ugye ki az a hulye aki 1 teljes kort megy) tettem meg 4et csak hogy hatha elszedul! De meg mindig birta ezert megalltam veszvillogoval es kipattantam!! Mit latok?! Egy TORPE mondom TORPE bazdmeg kozli velem hogy szerinte ugy vezetek mint egy orult es mar hivta a zsarukat!! MOndom ki vagy te es kulonben is milyen jogon kovetsz??? Mondom neki akkor varjuk a zsarukat egyutt es en is feljelentelek zaklatasert!!! Erre hivja a zsarukat megint es makogva magyarazza hogy hol altunk felre(amugy kb 600m-re a rendorsegtol ami egy sarokra volt) de hat nem tudta mert nem helyi hulye volt, mire en beorditotam az utca nevet csak hogy siessenek mert mennek haza a Diohoz!!! 15 perc mulva meg semmi de nem akartam haza menni mivel tudtam a kis retardalt geci ugy is kovetne en meg nem akartam a kezebe nyomni a lakcimem ugyhogy gondoltam bemegyek a rendorsegre en magam!!! Meg is tortent ahol szokas szerint egy tok normalis arcnak elmondtam mirol van szo(Kozbe megerkezett az aberralt TORPE geci is!) aki egyenkent behivott(eloszor engem) es meghallgatott minket!! En mondtam neki hogy ez szemelyisegjog ellenes valamint ugy hivjak hogy onbiraskodas amit ez a kis szarfaszu csinalt es fel vagyok haborodva amit a rendor teljes mertekben meg is ertett!!! Majd a kis Genyot is behivta es csak azt hallottam hogy megprobal beszelni mire a rendor elhallgatatta es mondta neki vissza ugyanazt amit en mondtam(nincs joga masokat kovetni stb.)aztan elkuldte a faszra!!! ERTED ha nem megyek a rendorsegre a kis Aberralt fasz hazaig kovet es ramhivja a zsarukat csak azert mert o ugy dontott hogy rosszul vezetek!!!! Mindez Hetfo unnepnap este amikor mas orul ha otthon lehet!!! Ha nem veszem eszre hogy kovet akkor mi van??? Velunk alszik??? Hallott mar valaki ilyet bazdmeg???? Legkozelebb bebaszom egy borondbe szopostorpenek! Most eloszor ereztem hogy tudnek olni!!!

m0rrI$ 2009.06.02. 15:51:27

ilyet még nem hallottam.
lehet törpe vagy akármi...de ilyen gecin viselkedni tényleg gáz.véleményem szerint.

HorseMatty 2009.06.02. 19:25:35

@Kukucs:
ma részese voltál egy ArcelorMittal meetingnek: szemben velem a lengyel főnököm magyaráz, mi meg már eléggé untuk a kollégámmal, elkalandoztam a neten. hát alig bírtam leplezni, hogyan visítok a sztorin, elképzelve az előadásmódot:D:D tovább is küldtem a kollégámnak:)
süti beállítások módosítása