Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

A részeges karatemester

2009.08.24. 15:39 stukker

  Szerdától péntekig bulizgattam. Rengeteget ittam, miattad te állat.:) Szóval Levi után kicsit szeretném megfogni, mert kezd az egészségem rovására menni. Voltam Balcsin is, elég jól sikerült a kis hesszelés. Sajnos képek is készültek róla, így elmondhatom hogy nekem a legneccesebb bulim lett e nyáron, de sebaj. Szösző is távozott körünkből, jönnek mennek az emberek, mintha váltanák egymást. Szöszőnek is jó utat kívánok! Igazából egy történetet szeretnék csak megosztani, mégpedig a szombat hajnali verekedésemet. Jeeeeee. Igazából verés volt. Most hogy havonta rendszeres gyúrok és nézem a boxmeccseket, ezenkívül gyakorlom a jobb váll mozdulatot, elég biztonságban érzem magam. Történt ugyanis szombat hajnalban, hogy találkoztam, jelleme és külleme alapján egyértelműen kisebbségi közösséghez tartozó büdös cigánnyal, helyesbítve, kettővel. No problémó, kérdik tőlem a Mikovényi vége felé, merre van a buli, mert ők olyat keresnek itten. Próbáltam felelgetni, hogy már ilyen nincs itt, maximum talán Lájt Centőr. Kértek cigit is, hát adtam, egye-fene, adok mindenkinek, nekik miért ne. A kis anekdotám történéti magva körülbelül egy perc alatt zajlódott le, nem igazán fogtam fel az eseményeket, mikor is megkérdezték mennyi az idő. Bal zsebből elő (mindig ott a helye) és ahogy veszem elő, a cigó karja nagy akarattal felém hajolva, próbálja kitépni kezemből az ajándék mobilom. Hát nem hagyva ám magamat, jobb váll meglendít, karom vége neki a tuskónak, ki beleszédül a bokorba. Míg másik elámél a bajtárson, tüdőmet nem kímélve szaladtam haza, remegő kézzel, büszke férfi imidzsemmel, megvédtem magam, bár tele a gatya. Bennem volt a para, hogy majd utánam jönnek, de nem csak ketten, hál istennek nem követtek, így a történetnek vége. Remélem.:) Egyébként megnéztem volna felvételen, mert mégnem ütöttem meg embert ha jól emlékszem, és ez nagyon jól sikerülhetett.:)

Amúgy a csúnya jelzők csak e két úriemberre vonatkoznak. Nem akarok Ombúsmanozni. Hogy lássátok, milyen befogadó, szolidáris vagyok, szerdán egy idősb cigány emberrel beszélgettem, ki mellesleg költő volt. Ámen.  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr371335059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HorseMatty 2009.08.24. 16:49:02

:)))

Már a Balcsiban is te voltál a kótaymisi! Még jó hogy volt az a kis felhozómeccs 3 az 1 ellen, azért lett ilyen vagány a jobbosod:))

m0rrI$ 2009.08.24. 22:42:35

na akkor te neked is sikerült már K1 világbajnokra inni magad.:D
csak óvatosan...egyébként a legjobb módszert alkalmaztad a két (2db= több mint egy) hiperpigmentált ellen.
na ennyi

Kukucs 2009.09.13. 06:30:15

csak hogy legyen mit hallgatni: www.youtube.com/watch?v=2t81dfSYttg&feature=related sajnalom hogy nem lehetett mindenki ott ekoben de ekkora unity nincs tul sok helyen ahogy a tomeg enekel az valami hatborzongato es benne en is persze :)!!

HorseMatty 2009.09.21. 07:04:41

R.I.P. Tomiblog...

Várjuk a lezáró gondolatokat:)
süti beállítások módosítása