Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Fészbuksi

2010.07.21. 23:35 stukker

  Ezennel hivatalosan is bejelentem hogy eladtam a lelkemet a facebooknak. Annyi magányosan eltelt év után úgy éreztem itt az ideje a váltásnak és nekivágni a barátkeresés igazán rögös új útjainak. Elhagytam az iwiwet sok-sok szép év után és a társbarátkeresés (vagymiafaszomez) legújabb hullámjának új gyöngyszemének kiemelkedő tagját választottam arra, hogy résztvehessek a barik gyűjtésének. Remélem megint lesz bejelölés, barátválasztás, kijelölés, meg a tököm tudja mi a faszomok, a lényeg hogy én már elkezdtem és máris boldoggá tett az, hogy valakiknek újra a jövőbeni barátja lehetek. Jelöljetek engem is barátnak!!!! Magányos farkas vagyok, az iwiw utolsó mohikánja, de szeretni fogtok, csak adjatok egy kis időt  a beilleszkedésre és még szoknom kell az új környezetet is és a régi arcokat. Efottról találtok rólam pár facebook gyanús képet is.(hova lett már az iwiw gyanús.....). Szintén remélni merem csak, hogy kitárul előttem a világ és ismét nem maradok le azokról az értékes és fontos információkról -amiket csak itt lehet begyűjteni -, hogy újra egy közösség igazán szerves része lehessek. Kicsit izgulok, de barátkozzunk meg!!! Bár használni nem tudom, de ha megtanulom és addigra valaki kitalál egy új ilyen faszom tudja milyen társkereső lófaszt, akkor az életemre esküszöm, hogy a Mestivel fogom beledózeroltatni a szaros országát egy kibaszott óceánba. Addig is minden jót Facebooksik!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr232167588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina. 2010.07.22. 11:54:17

"Azért kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi." :DDDD
Booooooocs Tomi:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2010.07.22. 13:54:02

Bedózeroltatom a szaros országát az óceánba! Sóval fogom behinteni a kis fosköcsögöt!
süti beállítások módosítása