Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Fesztiválok kivonata

2007.10.20. 07:51 stukker

Egyelőre szombat van. Nálam ez azt jelenti, hogy harmadik napja iszom. Keményen. Nem tudom ma mi lesz. Nem érdekel. Lássuk röviden mi volt, aztán majd kibontom később.

Szerda: 19 óra: Mesti sms: "Valami?"  Lett valami. Punk koncert, bor, sör, unicom. Fejfájás, nem alvás. Egy órát se aludtam, majd bementem suliba.

Csütörtök: 16 óra: Mesti sms: "Baj van. Eljött az idő, te kis genya!" Réka Fesztivál 2007. Eszméletvesztés. Vödör vodka után, egy váljú tekila. A latin est jöl zárult. Mindegyik italt szeretem. Sörrel öblögettem. Egy hadsereg meghalt volna az adagtól, melyet kicsi pocimnak adtam e napon. Túléltem.

Péntek: 11 óra: Mesti sms: "14:45ös, 1re ott vagyok nálad." 2sört hozott. Megetettem. No tenksz koncert. Hihetetlen. 10éves nyestek. Visítanak. Mi berúgtunk. Rám szóltak, hogy ne dohányozzak mert egészségtelen a gyerekükre nézve. Anyukák, szülők. Kávé. Vali kidobott.

Nos, szombat van. A tendencia egyértelmű. A hiba oka is. Kitaláljátok, hogy miért írtam ilyen korán?

Igen, várom a Mesti hívását!!!!!!!:))))

Bővebb verzió később.Ha még érdekel valakit a veszélyes életem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr58201812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://bellatrix.blogol.hu 2007.10.22. 11:09:44

Asszem azért nem írtam eddig, mert erre a bejegyzésre nem is lehet mit. A részletekért nem csápolok, az is csodaszámba megy, hogy a tegnapi napodra emlékszel. De azért kommentelek, hátha neked ettől kicsit jó lesz.

johnni 2007.10.23. 16:17:17

Most már legalább pontosan tudjuk, miért ment el a lábad alatt a labda vagy ötször.... ejejejej :)

Pedig egy \\\"józan Tintással\\\"(oxymoron, vazze), hozhattuk volna a történész-derbit.:)

A blog egyébként nem rossz, nem rossz... sőt.
RESPECT:PJ

stukker 2007.10.23. 22:15:53

Köszönöm elismerő szavaid.Sztem zseniálisan játszottam ahhoz képest h majdnem még részeg voltam. majd szombaton jobb leszek.
süti beállítások módosítása