Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Október 21.Szombat. Negyedik nap.

2007.10.29. 00:07 stukker

A fesztivál ideje alatt gondoltam nem fog ártani egy kis mozgás, hátha fittebűl tudok inni. Ezért kihasználva az alkalmat felmentem Pestre a csoportbajtársaimhoz futballozni, ahol az év legnagyobb meccsét játszottuk, amolyan Fradi-Újpest presztízsű. A fél 9es vonattal kellett mennem így korán kikeltem az ágyból, épp hogy átfutott az agyamon hogy előző nap odatettem magam szépen az alkohol elleni küzdelemhez. De elfelejtettem, hogy másnapos vagyok, meg amúgy sem én voltam hanem a Stukker, ma meg már Tomi vagyok. A józan. Ahogy megérintett a MÁv szaga, megérintett a Máv kellemes lágy hangja is: "Értesítjük...". Anyádat értesítsed!!!Én innen értesítem, hogy Mávnak nem kell menetrendet csináltatnia, megszokásból mindenki kimegy valamikor és akkor az ember csak magát tudja hibáztatni nem a rendszert ha lekési a vasparipát. De így... Vagy olyan a menetrendet kellene megalkotni, ahol kiírják hogy mikor érkezik a vonat, majd hozzáraknak +- annyit amíg az előző vonat és a következő vonat megjön. Így nem tudnak tévedni. Sebaj. A nagy nyugalmamba jöttem rá hogy mennyire szarul is vagyok, így türelmetlenül idegeskedtem tovább. Nagy szerencsére éppen beestem a rangadóra, ami szintén késett. A végtelen nyugodt másnapos sörnyomásom nem ment 50fölé, így lelkiekben felkészülten ért az első labdaérintés. Sajnos testileg annyira nem voltam felkészült,így a kondim hamar elkészült. Majdnem volt jó labdaérintésem a meccs folyamán, így a hölgy közönségünket nem nagyon tudtam elkápráztatni. A mérkőzés szoros döntelennel zárult. Talán igazságos volt. A deles vonattal hazacsaptam, majd felmentem a netre körbenézni barátok után, szerencsére a legmocskosabb embereim fent voltak, így hamar kérdőre vonhattam hogy mi lesz ma. Karesz, Mesti. Platán presszó volt az első sátor délután 3kor amit bevethetőnek ítéltünk, így laza két sör mellett kibeszéltük a tegnapot meg minden fontos lelki és pszichoszomatikus betegséget. Érdekes szociológiai jelenség ez a Platán presszó. Megtalálható a gyárfőnöktől kezdve a beugrós postásig, a lesüllyedt hajóskapitánytól a kiégett értelmiségiig, az alkoholistától kezdve minket is., mindenkit egyszóval. Minden réteg reprezentálva van.Ha közvéleménykutatást csinálnék, ide jönnék felvételre. Szerintem az egész országot reprezentálná. Egy a közös a sör. Meg a bamba délutáni nézés merev fejjel és tekintettel, semmit mondó szemekkel a földre. Miután kibeszéltünk mindent, hamar elindultunk Karcsikáékhoz, sörrel meg pizzarendeléssel. Anyukája még éppen aludt és mire felkelt a rémálma valósággá változott, rájött hogy megérkeztünk. Ezt a traumát nehezen tudta feldolgozni, így Karesz apukája próbált minket beszocializálni azzal hogy megitatott velünk egy nagyon nagyon finom pálinkát. Nem mondom, mennék már megint vendéglátóba. Persze Karcsi ezalatt a két óra alatt a fürdőkádban készült az estére és az éjszakai növényekre hátha tud majd locsolni. Mi Mestivel addig egy Will Farrel filmmel vertük el az időt, sajnos nem tudtuk megtekinteni végig. Ha jól emlékszem már olyan 6óra körül a Kvba szórakoztattuk Valikámat, legnagyobb örömére. Már nem tudom mivel dolgoztam, de ha jól emlékszem Valikám a Hubertust ajánlotta és én megfogadtam szigorú tanácsát. Ha pulthoz mentünk mindig lecsúszott egy. Miután Tircsiék is megérkeztek elég szép kis ivóstársaság alakult, ahol Laura elindította a lavinát miután mindenkit meghívott egy szösszenetre, ezzel azt érte el hogy csak úgy jöttek a körök egymás után. Szerencsére Szilvia is befutott aki szintén szépen beivott és itatott, ezúton is köszönöm neki amit belémrakott. Bár sajnálom picit mert szegény másnap behányt a Tescoba illetve apukája szólt neki a temetőbe hogy oda azért ne hányjon majd mert nem illik. Hát igen. A rövidital mindig a legrosszabbat hozza ki az emberből, néha szószerint. Tíz óra körül kezdődött a Twinsix koncert akiket nem ismertem, de aznap úgy pörögtem rajta mint kurva retikülön. Ekkor érkeztek meg Zsófiék is, de még szolidan viselkedtek, a Wiki kivételével, akivel végig az első sorban zúztam a koncert folyamán. Úgy üvöltöttük a számokat mintha ismernénk azokat. Sajnos a koncert utáni részek homályban maradtak. Zsófiéknak is sikerült feladnia józanságukat és pörögtek a csapattagokkal együtt, így éreztem hogy a csütörtöki eseményeket talán átvészelem. Ha jól emlékszem táncoltunk ott páran mint valami reumás nyugdíjas csoport. Illetve még az is beugrott hogy a benzinkúton fejeztük be a bulit ahol ettünk pár hottogot Rékával és Samantha Juinggal. Majd haza taxi. A nap embere valójában O.Károly (HUN) volt aki úgy beszélt a lányokkal mint valami strici és lakberendezővé sikerült innia magát. Ez az jelenti hogy miután betalált a szobájába frontálisan ütközött a cds polcával ami elborult mint Csárli Filpó agya mikor ellopták a kamionját. Az esetet úgy próbálta titokban tartani és elkendőzni, hogy a levett pulcsijával betakarta az elejtett zsákmányát nehogy anyukája észrevegye. Anyukája észrevette másnap reggel, így sajnos a mi Karcsinkról kiderült otthon hogy ipari mennyiségbe iszik a család tudta nélkül. 

Ez volt 2007 október 21-én. A fesztivál az utolsó harmadához érkezett,de még hátra volt az amit nem is sejtettünk...Folyt köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr96211440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása