Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Október 22. Hétfő. Utolsó nap.

2007.10.30. 18:13 stukker

  A tegnapi viszonylag frissítő nap után tudtam, hogy ma egy teljesen más nap fog következni. Mivel Valikám már egy hete jelezte az interneten, hogy szervez egy retro bulit a Kv sátorba, így várható volt az este kimenetele. A csapat a szokásosnak ígérkezett, először M.Balázs (Siemens) jelentkezett kora délután, hogy neki már mindegy és mi lenne ha a tervezett 7órát nem várnánk meg türelmetlenül. Nagyon egy síkon mozogtunk, mert ebben a szituációban nekem is ez járt a fejembe, nem tudtam magammal mit kezdeni tehát irány a kocsma. Ha emlékeim nem csalnak olyan 6óra tájban már a házam előtt lődörgött, várva amíg én kicsinosítottam magam, azaz belebújtam a stricigúnyámba. Alternatív terv hiányában nem keringőztünk a városban hanem egyből a tett helyszínére sietve, a Kvba futottunk be. Valikámnak nem is árultam zsákbamacskát, előre közöltem vele hogy milyen szándékkal jöttem, a kérdés csak az volt hogy kivel dolgozzak. Valikám felsorolta az összes lehetséges jelöltet, de nem gondolkodván sokat a Becherovka hallatán, hamar felfogadtam magam mellé. Szerencsére nem is csalódtam benne, mivel rég voltunk együtt most nagyon jól esett minden csepp belőle. Mesti is ezt választotta az este hangulatfelelősévé, így nem maradtunk magunkra ha esetleg pisilésből jövet meglátogattuk Valikámat a pultnál egy kis szíverősítőért. Idővel aztán a kétfős személyzetünkhöz csatlakoztak Titóék, Radóék, Dió meg Bontó Karcsika is, meg aztán sokan mások. Erős italozásba csaptunk át hogyha esetleg elkezdődne a mulatság mi legyünk a táncparkett deviljei. Ahogy elkezdődött a buli megjelent Zsófi, Réka és Viki és ezzel a lendülettel vége is lett a bulinak mivel elment a világítás az egész városban. Véleményem szerint valami terrorista volt aki jelezte nekünk hogy nem szabad többet innunk. Mivel keményen harcolok szabadságjogaim ellen, így úgy éreztem nem szabad megfutamodnom ezek ellen a hitvány gazemberek elől. A másik elméletem szerint a Zsófiék lehettek a bűnösek. Valószínű valamelyikük nagyon nem szereti a kávéházat mert ahogy megérkeztek elment az áram, majd ahogy kiléptek visszajött. Ez csak nekem tűnt fel akkor de roppant gyanús. Elméletem szerint valamelyikük kiharapta az áramot a földből, mert olyan részegek voltak, hogy alig tudtak megállni. Mindenesetre tovább kellett lépnünk és harcolnunk, melyet a Kámonleon nevezetű sátorban próbáltunk végrehajtani, de itt nem hozzánk illő emberek mutatkoztak, akik nem biztos, hogy vevők lennének a mocskosabbnál mocskosabb viselkedésünkre. Viszont találkoztam két nagyon régi ismerősömmel és ivócimborával, Suszter Lacival és Ambrussal, akikkel nagyon gyönyörű szép éveket töltöttem együtt a kulacs neveztű szórakoztatócentrumban, de aztán sajnos az élet kifürkészhetetlen szélvihara másfele sodort bennünket, más és más kocsmákban iszunk. Taxival gyorsan átrepültünk a mozi föle ahol a csapatom többi tagja már lázasan melegített különféle szeszesitallal az éjszaka hátralevő részéhez. Na itt aztán volt ismerős bőven. Kezdeném mindjárt szomszédaimmal, a Radomir család két igen jeles képviselőjével, Petikével és Jóóvival, akiket már maga alá temetett az alkohol özönvize. A pultnál Őri Pista szórakoztatta az arra járó klienseket míg a pult mögött Feca mérte a jobbnál jobb szeszesitalokat. Aztán itten volt a kisMesti is, azaz a Zsófi, aki utána át teleportált minket a Pikantó nevezetű sátorba. Ezúton is nagyon köszönjük neki. Ebben a sátorban valami rém förmedvény tuctuc zenét gyártott a DJ a hallgatóságnak, de aznap kielégítette magas igényeimet. Itt sikerült még összefutnom Szösző népes táborával is akik eléggé megmerevedtek különféle bódító léktől. Miután kitáncoltuk azaz kiugráltuk magunkat a sátorba, próbáltam hazamenni a csajokkal ,de ez nem volt olyan egyszerű ugyanis Dávid fish Csabi és Petike egészen egyszerűen nem akartak elengedni mert hogy még nekem dolgom van velük meg az itallal. Életembe talán másodszor nem az ital mellett dönt az ember aztán máris ez történik. Na lényeg hogy a gonoszok kezéből sikerült menekülnöm hosszas küzdelmek árán és végülis taxi-val men-tünk hogy min-den-ki lás-sa, mikor és hogyan ér-kez-ünk meg a Ré-ka-villá-ba. Miután befutottunk, legnagyobb meglepetésemre Réka behívott a lakásukba a Zsófival együtt. Mindenki arra gondol amire akar, de csak megetettek. Persze azért titokba már felraktam vagy tíz gumit a kéjlécemre befele menet, de csak rakott kel lett belőle, melegszendvics meg nyalifagyi. Haha. Ezek nem különböző perverz pózok és jelenetek, hanem télleg eledelek.:) Jajj de jó így kétértelműen.:D Miután végeztem a kajával (és a csajokkal:DDDD) kirúgtak a kéróból és mennem kellett haza. Hazafele Backstreetboysosra áztam, merhogy annyira szakadt az eső. Ez jelezte a szomorú elmúlás és a fesztivál végét...

Ez volt 2007 októberfesztje. 18 év alattiak számára nem ajánljuk, kérem ne próbálják ki azt melyet itt leírtam. Én is csak külföldi támogatásból szerzett pénzen és több évi gyakorlás után jutottam el erre a szintre. Aki kedvet kapott nyugodtan jelezzen itt a neves alkoholisták blogján. 

üdvölettel:

Bunyós Stukker 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr33213417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófiszkukisz 2007.10.30. 19:22:13

Micsoda egy düddő vagy Te:D:D

stukker 2007.10.31. 03:11:41

Tudom.Meg szexi, meg aranyos, meg boxos, meg részeges, meg kanos.:DDD
süti beállítások módosítása