Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Pinnák

2008.03.30. 13:42 stukker

    Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Graffits Tamás. Gondolt egyet magában egy gyönyörű márciusi nap végén, az az most szerdán, hogy inni fog. Tomika sokat akar inni. Ezzel a lendülettel félretolta asztaláról Manuel Castells tudományos trilógiáját és kiment a konyhába olvasni egy kis Coelho-t, mert Panka szerint ez a Veronika meg akar halni cimű könyv zseniális. Gondoltam ez valami laza női nyálas regény, de mondom iszok mellé egy üveg bort és akkor talán emészthető lesz. Na ez egy valóban zseniális könyv, mindenki olvassa el. Nem nagyon szoktam könyveket tukmálni emberekre de ez egy jó kis példány. Az üveg bor itt a mellékszerepet játszotta még.

    Jött aztán a csütörtök. Már nagyon éreztem a Bugit a lábamba, ezért ahogy felkeltem, egyenes választ kértem Messenger Balitól, hogy lenne e kedve meginni velem pár üveg rövid italt, majd lenézni valami szórakozóhelyre. Mondta hogy nincs. Mondtam, hogy görbül a barátságunk. Bazsi jött. Érezte lelkibeteg lakótársán, hogy most muszáj lesz recept szerint túladagolva, meginnia legalább egy üveg whiskyt és egy üveg grappát, hat nyolc doboz sörrel. Pankáéknál volt a találkozó. Dióval beszélgettem pár órácskát, aztán angoluztunk Pankával, majd elkezdtünk vedelni. Megjött Bazsi, egyik kezében virággal, másikban Grappával. Enyém a Grappa volt. Az az Bandi hozta nekünk Olaszországból, na most őt valahogy kihagytuk, elfelejtettük, hogy ő is inna belőle. Utólag megnyugtatom, hogy nagyon nagyon rossz íze volt. Főleg ha whiskyvel ittam, mert akkor nagyon elnyomta az ízlelőbimbóimat. Ilyenkor sörrel dózeroltam le ezeket a kortyokat. Dió lelépett közben búcsúbuli nélkül, Anna hazament Kecskemétre, így Panka maradt, aki elmondása szerint roppant fáradt volt és nem akart jönni sehova se mulatni. Ebben a közegben kellett kitörnünk Bazsival. Remek lehetőség volt erre, hogy megjött Zoli és Eszter, de nem bulikedvvel, hanem olyan 8 sörrel, amit hármunknak kéne még lenyomni, seccperc alatt. Zolika megajándékozott egy remek hagydmáapicsábanőket cd-vel. Elég jó kis korong, csak sajna ott felejtettem Pankáéknál. Olyan fél 12kor elhatároztuk magunkat, hogy most már muszáj menni szórakozni, mert takony részegek vagyunk, ilyenkor buknak ránk a nők. Ez persze nem igaz. Csak mi ilyenkor azt hisszük. Beesünk a Morrisons 2-be. Átalakítások voltak a helyen. Ahogy elértük a hely sötétebb részeit, átalakult kísértetlabirintussá. Amikor talaj részegen, lehajtott fejjel, széttárt kezekkel keresed az utat és illetve próbálod kitapogatóni a helyes a úticélt, akkor hirtelen megszólal egy kemény mély férfi hang, nőies szájízzel ejtve a szavakat: Ez nem ÁTJÁRÓ, TAKARODJ INNEN. Ekkor visszaminden. Egy világ dőlt összebennem, több percnyi sikertelen csápolás után, hátra arc. Közben mormogja magában az ember, hmmm, a kurva anyádat te paraszt tuskó. Mesti rááltt valami pultos csajra, ezért nagyon sokat kellett odamenni és szépen kérni sört. Udvarolt a pulton keresztül. Például mondta neki, hogy gyere át és elveszlek. Na most, a lány még nem érett meg komoly kapcsolatra, ezért hanyagolta a Mestit az első perc után, csak sajnos ezt a mi Balázsunk nem vette észre. Aztán jött egy karaokézás is. Just a dzsigoló. Itt megismertem egy Szandrát. Fél órás beszélgetés után, azt vettem észre hogy nincs mellettem az akinek mondanám a dumámat. Sebaj. Ebből azt szűrtem le, hogy nem a dumámmal van a baj, hanem túl hangos a zene és nem értik a csajok rendesen. Ha mindent hallanának tuti belémhabarodnának seccperc alatt. Mert a dumám zseniális, és eladom ám, el a dumám. Aztán olyan 4 és 5 óra közöttre tesszük a hazaérkezésünket. Ezt Bandi beszámolójára alapozzuk, illetve a Daniére, aki ott aludt. Dani felkelt már arra, hogy jövünk haza. Na most ezt nem a szép nagy épületünkből, hanem az utcáról érkező hangok alapján hallotta. Pedig a negyediken lakunk. Ekkora felkeltette Bandit, hogy védje meg és húzzon bútorokat az ajtó elé, nehogy bajuk essen. Meg nem erősített információk alapján, estünk keltünk mint a frontkatonák és elég hangosak voltunk. Én arra emlékeztem, hogy jól viselkedtünk. Bandi most beakarja vezettetni, hogy nem ihatunk Pesten és 5km-es vonzáskörzetében, mert különben elveszti az állását. Főleg együtt nem ihatunk Balázzsal. Sajnos nem tudtam garanciát vállalni. Remélem megérti és rájön, hogy sokkal boldogabb lenne a kapcsolatunk, ha ő is inna. És lám a többi napot.     

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr59403144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása