Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Sándor-nap

2008.03.31. 12:05 stukker

   Alexander-fesztivál. Mindig egy napos. Hagyomány. Tata kizárólagos kanbulija. Hogy miről szól ez? Miért olyan zseniális? Szerintem ezt nem tudom leírni annak akinek nem volt még benne része. Ha definicót kérnének, azt mondanám, hogy 15 értelmiségi vagy értelmiségi közeli ember bemegy egy szobába, majd kijön helyette 15 takony részeg ember ugyanolyan ruhában, akik valamiért átalakultak. Teljesen más ember lesz belőlük. Mi történik? Talán egy-két antropológus vagy természetfilmes kell hozzá, hogy pontosan meg lehessen magyarázni és rögzíteni lehessen ezt a folyamatot. Van film és kép anyag. Ezek az előző évi Sándor-nap termékei. Ezeken röhögünk idén. Van 40 liter bor, nagyon sok sör, rengeteg töményital. Kizárólagos ital a kiwis fröccs. Van egy Beck Rolink. A Sándor-nap elmaradhatatlan háziállata. Jó értelemben. Nem tud úgy cselekedni, hogy ne röhögne tőle a többi 14 részeg társa. Többet iszik egymaga mint az összes többi együtt. Talán túlzás, mert nem akármilyen kvalitású italfogyasztók gyűlnek össze egy 10 négyzetméteres helyen. Van a házigazda. Sanyi. Ő mindig korsóból iszik ilyenkor mindent aminek köze van vagy volt a szőlőhöz valamilyen formában. Van legalább 10 hányás egy délután. Van egy Rolihasunk is. Van egy Brumi-történet, ami annyira vicces, hogy akármikor elmesélik én mindig könnyesre röhögöm magam. Van egy Babilóni különítményünk. Felhő, Dex, Zolika. Asszem Felhő volt köztük a főivó szombaton. Mindig mondta hogy már nem bírja, de szerintem legalább két üveg whiskyt lenyelt, majd áttért vadászra, ahogy mindig mondta hogy nem bírja tovább. Mit írjak, mit meséljek. Nem lehet ezt a légkört leírni, visszaadni. Kezdeném Kareszunkkal. Első versenyző volt aki rókázott aznap. Ez nem téma. Ha nem a kertben tette volna akkor amikor éppen megjött Sanyi édesapukája, aki hangosan köszönt nekünk, hogy Sziasztok fiatalok. Karcsi felemelte a fejét, úgy hogy még a keze a torkában volt és csöpögött a hányás a kezéről, majd egy szelíd mosollyal visszaköszönt, ahogy illik. Ezen 10 percig nevettem. Eközben Ákoska a kutyát kergette, hogy ne egyen bele a finom Karcsitálalásba. Karcsika hozzátette, hogy nem egy botanikus, de ennek a diófának lőttek. Aztán bementünk folytatni az ivást, mintha mi se történt volna. Ekkor elmentem pisilni. Ahogy elkezdtem csúrgatni, felbeszakított egy lágyan nehézkes hang. Hátranéztem sehol senki. Hallom mégegyszer. Jobban kivehetően: Siiiiieeeessssssssss!. Lenéztem és kutyapózban megjelent előttem személyesen Lord. Nem nézett ki túl klafán. Azt szerette volna mondani, hogy adjak neki utat, takarodjak innét, mert összerókázik mindent 5 méteres sugárban. Ahogy bekapcsoltam a gatyómat és tenném el a brémet, azt veszem észre, hogy Lord kitakarít a WC-ből és mint egy jól lakott kismalac beoson a váljúához Krisztuspózban, egyik kezével az ülőkét fogva, a másikkal a retyót támasztva, guggolva, hányni kezd. Ekkor megint tudtam volna pisilni, de most a röhögéstől. Ahogy bemegyek a szobába, hallom azt a szót, hogy kurvatórium. Zseniális. Innentől csak nevettem szerintem. Akkora szmog van a szobába, hogy alig lehetett levegőt venni és látni se lehetett igen a másikat. Majd Lordról történetet mesélnek, hogy milyen rosszakat és hülyeségeket csinált ő valamikor. Jött rá a mindent megmagyarázó válasz, sikoltva: BE VÓÓÓÓTAM BASZVA, nem érted? Itt elszakadt bennem valami. Tényleg. Akárhányszor erre gondolok szakadok a nevetéstől. Majd jött egy költői kérdés. Milye van a Fának? Érthetetlen arcot látok, Gondolkodás. Majd a világ legtermészetesebb mondján, rávágja Trini, hogy: PINA. Neeeeeeeee. Nem bírtam. Végem volt. Innentől mindenki PINÁZOTT. Nem jutott eszébe valakinek egy szó és jött a válasz, hogy PINa. Jött egy autó és 15en üvöltötték, hogy jön egy PINA. Jelzem, bankárokról, üzletemberekről, mérnökökről, bölcsészekről van szó. Ez a Sándor-nap legjobb kifejezője. Ez mivel jár. A mérnökből egy pinázó vadállat lesz.  Elindultunk a kávéházba. Valószinű ezt az egész város tudta. 15 matara hari részeg ember üvölti folyamatosan, hogy Pina. Mindenre. Ott állnak meg húgyozni, ahol éppen rájuk jön. Mint a kutyák. Mestivel lefele elfogyasztottunk egy metaxát, ami valljuk be 15 perc alatt nem olyan rossz. Néha Lord is megkóstolta. Mondtuk Lord, hogy már hánytál tőle az előbb is. A válasz: Adjatok már egy kortyot. Adunk. Megissza. Megint hányt. Megint jött kérni. Már csak röhögtünk és vártuk  a következő hányását. Némi vadászt is ittunk azért útközben. Ha pisiltem Rolika öntötte le a torkomon a vadászt, mert akkor olyan szép vizuális élmény az ember. Egyik lyukán be a másikon ki. Utána nem igen vannak képeim. Valahogy a pinát sikerült nutellás pinává átformálni. Nem tudom már hogyan jött, de valamiért ez nagyon megfogott és elkezdtem mindenkinek erről mesélni akivel találkoztam. A kávéba beestünk. Mestinek külön szurkolótábora volt, akik izgulva figyelték, hány lépcsfokot tud megmászni adott időtartam alatt. A végén nagy ováció fogadta. A pultnál egymásra néztünk, mert nem tudtuk hogy mit igyunk. Mondtam neki hogy igyunk egy Batmant. Erre ő mondta hogy nem tudja mi is az. Mondtam hogy én sem tudom, de ez a szó jutott eszembe. Mondtam Valinak készítsen egy Batmant. De ő még nem is hallott ilyet. Mondtuk neki improvizáljon. Mondta hogy a Batman fekete, ezért lesz benne kóla meg jéger. Rendben. És életrehívtuk BATMANT. Vali hihetetlen ügyes volt. Nagyon finom ital lett. Ezekután előadtam gondolataimat Ginának és Csillának a nutelláspináról. Gondolom örültek. Aztán megláttam Pankát és Diót az asztalnál. Bevallom őszintén, hogy nagy csevegésre nem adtam nekik időt mert elbóbiskóltam. 2órát aludtam a kávé közepén egy asztalon, elég mélyen. Panka nadrágján jött az álom a szememre. Mire felkeltem egy nagy nyáltócsa lett a nadrágján. Gondoltam iszok tovább Karcsival, az egyetlen ember aki még maradt nekem aznap, mert a többiek a Kokumba mentek csak sajnos olyan mélyen elaludtam, hogy nem tudtak felkelteni. Így hamarosan haza kellett menni. Sajnos Panka nem nagyon örült ennek az utazásnak. Hátsó ülésen elfeküdtem és üvöltöztem a Karcsinak hogy: Simogaaassssss. Simoggggaaassssá má bazmeg. Miután édeskettesben maradtam Pankával, így előre ültem és vele is ugyanezt ordítottam. Nagyon félt. Annyira haragudott ránk, hogy majdnem meggörbült  a barátságunk. Nagyon rosszul viselkdtünk az elmúlt napokban. Azt hittem itt véget ér a történet, da sajnos nem. Jött egy vasárnap is.              

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr19404400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.03.31. 12:31:08

Jó, most már sírok. :D
Bájosak vagytok. És szerintem jó, ha a negyedére emlékszel:)

Batman 2008.03.31. 16:34:11

Beszarok!!!!!

Lord 2008.04.01. 14:43:23

naaaa.. csak 2X hánytam, és a kvból teleporttal jutottam haza. Mindenesetre örülök, hogy valaki legalább néhány dologra Mléxik :-)

stukker 2008.04.02. 14:05:42

Maradjunk annyiban, hogy a kávé előtt legalább kétszer körbehánytad sz emlékművet.:)mert :BE VOOOÓÓÓÓÓTTTTÁÁÁ BASZVVVVVVVVAAAA.:)Bevallom sokat nevettem rajtad.:)
süti beállítások módosítása