Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Beteg

2008.04.15. 01:02 stukker

 Egész nap olvastam, 4nap ivás után. Ez maradtam. Voltam fodrásznál. Volt egy cigánypajtás is. "Miko nyit?"Mondom 2kor. "Mennyi?" Kérdem az idő? "Ja". Mondom 2 múlt. "Akko?". Figy adok egy cigit gyújts rá, de ne kérdezz többet, okés? "Jó". Még tudnék idézni tőle barokk körmondatokat de most ezt inkább hanyagolom, mert akkor azért úgy el tudtam volna ásni idegembe a butaságaival együtt. A nap többi részét olvasással töltöttem, meg evéssel. A kedvemre nincs szó. Üresség? Talán. Félteném e az életemet ha egy pisztolyt tartanának a fejemhez? Nem hinném. Azt teszem amihez kedvem van. Nincs jelenleg olyan ember, hogy amit mondana nekem, hogy ez rossz és ne csináld, érdekelne. Vagyis érdekelne, csak nem lenne gát. Ez rossz. Tekintve hogy ma magamat kúráltam Freudal, rájöttem pár dologra. Például mennyire boldogabb voltam egy évvel ezelőtt mint most. Vagyis nem boldogabb, csak erősebb. Napokat el tudtam tölteni egyedül és nem volt problémám, ami zavarta volna pici lelkemet, azt tudtam csinálni amit én akartam. Most meg ilyen ember függő lettem picit. Sok társasági élet. Ami jó dolog, csak éppen magamat szartam le, mind testileg mind fizikailag. Na most aztán, azt lehet hinni, hogy akkor holnaptól nem iszom nem cigizem és nem bulizok. Lószart. Most a kiélős fázisomon vagyok, amikor is amihez kedvem van megcsinálom, amitől nem lesz jobb semmi. Csak szeretnék kicsit mást is csinálni. Például ha nem megyek futni a héten akkor nagyon ideges leszek magamra. Az élet adja magát, mindig azt hiszem hogy irányíthatom a dolgokat, aztán jön egy két nap amikor befárad az ember és gyengének érzi magát, és ilyenkor olyanokon gondolkodik hogy milyen szar az élete. Egy nagy szart. Begyengültem, ez van. Leírjam hogy lelkileg mit érzek, vagy mit nem vagy milyen megtépázottnak. Aztán holnap felkelek és teljesen mást érzek. Ez a lényeg. Instabil vagyok érzelmileg, mint még soha. Kit érdekel? Legfőképp engem. Végülis ez se olyan rossz, legalább nem egy fele koncentrálok. Életem csúcspontja jelenleg, hogy olyan bulikat várok, amiben lesz részem. Beteges. Ezenkívül álmodtam egy durvát is előző nap. Konkrétan, hogy meghaltam. Ez azért elég félelmetes volt, hogy bevalljam. Egy ágyon feküdtem, erre emlékszem. Meg arra, hogy vannak körülöttem emberek. Meg hogy nyugtatom őket, ne féljenek és röhögök közben. Ennyi. Nem akarom megfejteni, vagyis vannak rá lehetőségeim de inkább mellőzöm. De ma ezért is olvastam Freudot. Most lehet azt hiszik hogy megőrültem. Pedig nem. Egy új technikát alkalmaztam, leírtam ami jön belőlem. Nem gondolkodtam. Egy mondat előtt se. Tök jó. Ámen.    

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr57425990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukk 2008.04.15. 06:16:44

Hat toki ez azert eleg durvan hangzik...remelem nem a ven-en fogsz nekem egy sorpadon elpatkolni mert akkor tenyleg ott fogok rohogni a kibaszott hullad fellett...de ne foss majd beszelek a temeteseden!!! Szepeket!! Tudom mi hianyzik neked buzi!!! En!!! Lassan egy eve ahogy mondod..csakhogy en meg kezdek itt megjavulni meg felnoni nelkuletek.... Mosok fozok takaritok + keresek mint diszno... mint egy kibaszott robot meg egy plazacica egyszemelyben!!!Azelott jol balasztba tartottuk egymast mostmar tudom....Nekem abbol hianyzik ami otthon van neked meg egy kis visszafogottsagbol ami meg itt van...Eleg szar hogy minden szombaton azt varom hogy 3-4otok blogjarol osszeszedjem mit csinaltatok penteken...jo lenne ott lenni..ugyanakkor megsem...mert akkor en is ott lennek ahol te...csak szamomra az lenne a baj ebben hogy en nem tehetem meg hogy kielos korszakom legyen mert akkor elbasznam az osszes tobbi korszakom...szoval szar kimondani de valahol megis csak jobb olvasni ezeket mint atelni....de egyszer ketszer azert belefer meg ez is pl a Ven...Minden egyes bulibeszamolod utan sir a lelkem hogy bar csak ott lehetnek de az eszem azt sugja hogy jobb itt!! Vegre sinen vagyok es sajna ennek az volt az ara hogy elveszitsem a napi kapcsolatot a barataimmal...Ez szopas!!! De az is ahogy te nyuglodsz mar itt honapok ota...pedig en tudom mi a megoldas a bajodra...csak leirhatatlan!!!! Neztem jegyeket Barca-ba!!kb.300 euro+zsebpenzbol kijon 7-8nap kompletten..juni kozepen...de lehet szezon vegen kene menni vmi olcso meleg helyre (Buzibar..ilyesmi)...rajtad all csoki csak dontsel mer kino a szor a golyoimon mire te elhatarozod magad meg a ryanair gepparkja is megoregszik addigra!!!! Meg egy jo tanacs: Ne sajnaltasd mar magad annyira bazdmeg, ez valami meno dolog sirni a blogon vagy mi a fasz?? ferfi vagy te vagy hisztikriszti baszod sirsz itt mint egy furdoskurva hogy jaj de rosz vagyok hogy berugtam lehet nem kellett volna de most olyan szomoru vagyok....FASZOM!! IGYAL EMELT FOVEL!!! NE UGY MINT EGY BUZI!!!

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.04.15. 07:34:38

En mondtam, hogy az jo modszer. Igyekezz fel, mert en ma IS megyek futni :) Meg ha felersz ne futse be, mert szeretem, ha huvos a szoba egy kicsit. Ejjel majdnem megfagytam...

Zozibácsi 2008.04.15. 10:15:59

Na már most...
Tamás és Levente...pénteken (VEN-en) van szállásotok Eszternél, gyönyörű kilátással a balatonra, egy isteni helyen, a nyugalom tengerén, a település végében! Ha igényt tartotok rá, jelezzétek felém, mert a háziakkal közölném, hogy 2 berekedt, szesszagú, adidasposzterba öltözött egyént vinnék magammal pluszban, akik REMÉLEM azért a höbölgést kiélik a VENarénában:)

Zozibácsi 2008.04.15. 10:18:31

Ja és a Levinek igaza van...mármint oké,h. szar az élet, de ne lefelé menj már a lejtőn;)

csók

RRodriiigooo 2008.04.15. 10:22:09

csak hogy szebb legyen a napotok:)

youtube.com/watch?v=EinqZLc7Q6Y


Z

csók

stukker 2008.04.15. 10:52:48

:)
Nem akartam először megjeleníteni ezt az írást, pont ez miatt a nyálas sírás miatt, aztán mégis publikáltam. Amúgy igazatok van.
Elvállaljuk Levivel a szállást, de csak egy feltétellel. Eszterrel mi alszunk.:)

Kukk 2008.04.15. 17:28:28

A nyalas siras nem csak erre vonatkozik hanem az elmult honap gyumolcseire...ja es helyesbitenek csak en alszok vele.....(sajnos felelosseget nem tudok vallalni a tetteimert marmint ami a hobolgest illeti)
süti beállítások módosítása