Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

KondiTomi

2008.04.17. 11:26 stukker

  Tegnapi napom nagyon tartalmas volt. Kezdeném azzal hogy korán keltem. Fél 10kor már csipás szemekkel járkáltam a lakásban. Aztán elmentem suliba. Itt nem csináltam semmit, csak ültem és majdnem visszaaludtam. Gondoltam elmegyek könyvtárba miután egy ideje elég nagy gyakorisággal küldenek egy levelet, hogy jó lenne visszavénném a könyveiket, mert nagyon drága lesz ez így nekem. Nevettem magamba, ez általában 50 és 100Ft között szokott lenni. Meglepődve vettem észre, hogy a végösszeg most egy indurit több lett, 1020Ft. Lényegtelen, végülis az én lustaságom gyümölcse. Kivettem 2 másik könyvet, amik elég érdekesek és speciele engem nagyon foglalkoztat. Ezután hazajöttem és pókereztem egy picit, míg Bazsika meg nem jött. Ekkor gyúrásba kezdtem. A végeredmény 140 fekvőtámasz, 50felülés és sok sok súlyzó emelgetés. Ezenkívül 5 hónap vedelés és kék szófi táplálkozása után elmentem futni az albi 2 másik felkészült versenyzőjével. Már a BEAC-ra az út se volt könnyű. Nem jött a villamos mert valakit elütöttek. Bazsi ideges volt, hogy akkor most gyalogolni vagy kocogni kell, annak ellenére hogy mozogni jöttünk. Bandi két méterenként köhögött a tüdejéből elő egy egy marlbi foszlányt. Az okosok kitalálták, hogy a hídtól fussunk. A nap legszebb etapja volt, a körúti szmog legnagyobb dózisát sikerült lenyelni. Egészen a híd végéig bírták a srácok, onnantól újra séta. Kint vagyunk a BEACON. 5 körre terveztük magunkat. Meg is jött a kedvem a futáshoz, miután megláttam egy rózsaszínfelsős léánykát, aki úgy nem volt csúnya. Az első 3 kört együtt futottok, aztán mondtam a két veterán versenyzőnek, hogy én most itt picit megeresztem, hogy legyen valami erőlködés is benne. Nagyon jó kondiba éreztem magam. Nem gondoltam volna. Aztán Bandi futottunk egy levezető kört is. Túlteljesítettük magunkat. Annyira jól esett, hogy utána nem is gyújtottam rá vagy 3órán keresztül. Aztán főztem magamnak vacsit, amiből még mára is maradt, be a TV elé Dr. House-ra. Egyik legjobb rész ment, amit láttam. Ezért szeretem ezt a sorozatot, mert majdnem mindegyik résznek van mondanivalója, ugyanakkor vicces és humoros is. Utána sörözni akartunk menni, de az elmaradt ugyanis kimerültünk szellemileg és fizikailag is ami egy nagyon jó érzés volt. 11órakor lefeküdtem. Ilyen nem volt nekem szerintem az elmúlt 3-4 évben. Annyira fáradt voltam, de nem tudtam elaludni. Már széjjel vert az ideg. Nem szokta meg a szervezetem ezt az üzemmódot, ilyenkor kávét szokott kapni, hogy pörögjön 4óráig. NA jó unalmas és szar írás lett. Haha, de legalább ma úgy keltem mint egy sportember, érzem az izmaimban, hogy csináltam valamit tegnap. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr23429664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziszo 2008.04.18. 20:52:01

Másnaposan is szoktad érezni, hogy csináltál valamit tegnap! :D
Csak azt nem az izmaidban hanem a fejedben...:)
süti beállítások módosítása