Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Szerda-VEN

2008.04.23. 13:17 stukker

 Nagyon rosszul aludtam. Nekem nem az alvás résszel vannak problémáim, hanem az elalvással. Elolvastam egy könyvet, amit a Mesti adott a kezembe, hogy feltétlenül lapozzam át. Hát tegnap együltő helyemben átpörgettem. Nem is azért mennyira izgalmas lett volna, vagy olyan nagyon új dolgokat mondott volna, hanem mert annyira kiváncsi voltam a lélektani fejlődésére az embernek, hogy nem bírtam letenni. Utána meg ezen az emberen gondolkodtam, hol lett elcseszve, hol lehetett volna visszafordítani emberi mivoltához. Már félek lefeküdni, mert annyira jár az agyam, hogy mit fogok holnap csinálni, mit kellene véghezvinni, mi történt ma velem, jár kattog az agyam és csak forgolódom. Ezért nincsen ágyhuzatom se mert mire megébredek mindet leszedem valahogyan. Tegnap is csúcsra járattam az agyamat minden hülyeséggel, majd kimentem rágyújtani egy jó öreg kék szofira illetve elfutottam pisilni is. Valljuk be nincsenek mostanában világot megváltó gondolataim se ihletem.:) Hétfőn megnéztük Mestivel a U2 3D-s koncertfelvételét a moziban, talán ez volt a hét csúcspontja eddig. Igazából nagyon várom már a VEN-t, a Levit egyáltalán nem várom.:) Kiváncsi leszek Zoli VENdéglátására is.:) Már látom ahogy megyünk haza 4en és nincs remény a másnapi ott alvásunkra.:) De beugrott az a kép amikor a Zolival voltunk Utcafesztiválon nyáron és a várban aludtunk. Lehet ez lesz a megoldás most is.:) Azaz csak én aludtam, és üvöltöttek nekem fentről a várból, hogy keljek fel, de én csak szundikáltam tovább. Nem volt rossz móka. Majd Levi szülei hazaszállítottak minket, csöveseket. Kíváncsi leszek a Kareszék albérletére is. Mert a szerdát ott szeretném tölteni. Azaz ott fogom.:) Ahogy Karesz hozza haza az új macáját mi meg ott leszünk vagy 15en. Mondjuk ez eddig nem okozott neki problémát.:) Mestire is kíváncsi leszek, aki szerintem délután a dékán mellett ülve leszédül a padról és magával rántja a volt főnökét, aki egyenesen rálandol kishusomra. Lényeg a lényeg, nagy felfordulás lesz. Ahogy a mi kis tatai missziónk kiépíti a bázisát az első napokban. Csoda hogy mi nem szervezünk külön kocsmát mint a többi csapat. Elindítanánk a Levit diákkirálynak, úgy hogy csak 2napra jön le kampányolni, nem lenne semmilyen filmje meg programja csak ő maga, meg az a rekesz sör amit az úton belérakok. Gyerekek! Ki jön ki majd értünk az állomásra? Ki fogad minket legelőször? Ki lesz az a bátor? Ha nem vállalja senki akkor sorsolunk. A program a következő: szerdán leutazok körülnézni, hogy minde a helyén van-e, minden működik-e. Este Zana Zoli kötelező program, utána szabadfoglalkozás, aki még tud menni. Mivel csajozni nem tudunk, így valószínű inni fogunk. Másnap csütörtökön Pestre kell mennem az ajándék sztárvendégért, a világhírű Kukuksa Léviért, aki a szesztúrnéját pénteken kezdi meg Pesten. Kimegyek érte a repülőtérre, majd valamelyik kiskocsmában megtartjuk a protokolestet és még fellépünk pár szórakozóhelyen is. Ezután pénteken vonatra teszem, és valami gyorsexpresszel - ha nem lesz sztrájk - leviszem nektek, csak nektek Veszprémbe, ahol is több ezer ember már kora reggel imádkozni fog, hogy ne érjünk oda. Lehet úgy kell majd becsempésznem a városba. Délután már kisebb zavargások lesznek, a kormány összehívja a nemzetbiztonsági szolgálatot és megtárgyalják az ügy kényes és egyre súlyosabb helyzetét. Majd rövid közleményt ad ki, hogy az írek elfoglalták Veszprémet és kikiáltották a függetlenségüket. Összeül az első szeszkormány. Az első szeszkormányzója Kukukska. Hivatalos nyelve: VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Hivatalos itala: kannás bor és a BATMAN. A zászlóban Kukukska részeg feje fog rádkacsintani. SzeszGDP 120%al fog növekedni. A kocsmák bevétele látványos emelkedést mutat, megjelennek az első befektetők is. Majd Vasárnap bejelentjük lemondásunkat és partizán akciókat szervezünk a FFnépfront (fejfájás) és a HI blokk(HányInger) ellen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr65438617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zozibácsi 2008.04.24. 09:17:51

mikor értek le pénteken herék?

Utcazene idén is lesz;)

stukker 2008.04.24. 11:34:48

én nem tudom mikor érünk le.sztem kora délután.vagy vmi ilyesmi.
süti beállítások módosítása