Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Mámor

2008.05.02. 03:35 stukker

Hazajöttem. Koncertek, rokkerek, tavirózsa. Na most a tavirózsa nem tudom mit jelent. Mindenki fejtse meg. Meg fogok javulni. Dátum: VEN után jó leszek mint egy kis angyal. Tenyerekből fogok táplálkozni. Addig rosszalkodni akarok. Káosz Kapitány Karcsi elkapott valami tengeri fertőzést, jobbulást neki! Mély filozófiai értekezéseket ne várjatok az elkövetkezendő pár napocskában. Tudatom mélyebb mint egy katlan, a kultúrának újabb pofont adtam. ÉS? Életfilozófiámmá vált e pár napban. Ez nem kérdés. Ez azt jelenti, folytasd, menj tovább. Walk hard. Meg a karate. Ezt csak a kínaik tudják, meg én, meg a Mesti. Egyébként elég részeg vagyok most. Holnap TATU18 Komáromban. Elmegyek ha lesz. Elmennék már... He. Két dologra figyelj az életben: Légy óvatos és a kutyaszart ne vidd haza a lábadon mert büdös. Kutakaki. Először édesanyám azt hitte én voltam nagyon szagos, aztán kiderült rákakilt egy kutus a talpamra. Nem tudom hogy csinálhatta, végig a talpamon voltam. Várom a megfejtést. És még egy nóta hadd zengjen:

Huuuuááááááá "Magna Nicky Lauda" koncert

ui: Hogy kakikálta le a kuta  atalpam?Hogyan? Vagy inkább miért?Büdöszdög 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr62450621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina 2008.05.02. 08:27:58

Walk hard! Meg walk nyitott szemmel, és akkor nem lépsz kutyaszarba.
Komáromba én is mennék!.

Mestahh 2008.05.02. 11:25:13

Mi a faszt csináltál te fél négyig? 1-kor értünk haza, nem?
süti beállítások módosítása