Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Kúra

2008.05.14. 15:24 stukker

  Kijelentem: Immáron 4. napja tiszta vagyok. Persze előtte négy napot végig tötikéztem. Ittam Pesten, Veszprémben, illetve a Balatonon. Rájöttem hogy a legjobb az egészben az amikor az ember csak önfeledten utazik, hátrahagy minden gondot és problémát, majd beül a koszos vonatba a cimborákkal és nekivág a nagy hippimozgalomnak. Este kismillió ismeretlen ember, akik reggelre ismerősökké fajulnak. Hol egy kósza mondat erejéig, hol egy kocsma asztal mellől, hol egy közös ordibálásból kifolyólag, de a végén mindenki ismerős lesz egy picit. Aztán másnap, a kijózanodás küzdelmes perceiben, mikor minimális forrás áll csak rendelkezésedre, hogy összeillesszed a tegnapi történéseket, előállnak az ötlettel, hogy menjünk le a Balatonra. Kisétálunk a partra, jó idő van. Nézed a nagy kék vizen a vitorlásokat és hátradőlsz a széktámlájára. Majd veszel egy kis ennivalót, leültök  az árnyék mellé és szétterpesztett lábakkal hátradőlve élvezed azt hogy élsz. Végre élsz. Gondfeletten. Minden harmóniát elértél. Majd az evés végén kinyújtózva rágyújtok egy cigarettára, belehörpintek a hideg sörbe és rádöbbenek arra, hogy de jó minden. Nem gondolok semmire, végre. Semmire az égegyadta világon. Csak itt és most én vagyok. Zseniális pár perc volt. A legszebb az egészben az volt, hogy amíg ezt a szertartást elvégeztem, addig észrevett két lány, akikkel este találkoztam, majd megkérdezték, hogy nem én hesszeltem-e délután a Balatonon. Aztán kora este újra a hangzavaré volt a főszerep illetve az italnak. Remek kis kikapcsolódás volt ez a pár nap, főleg hogy az ember a barátaival lehetett nem a megszokott helyeken. Ezúton is köszönöm a szállásokat, Karcsinak és ZoliEszternek illetve a Volánnak. Arra is jó volt ez a négy napos folytonos ivás, hogy most leszokjak a szerről kicsit, mert túl sokat adagoltam mostanában és hát ugye ebből nem tudunk megélni sajnos. Így a következő bevetésem a Víz Zene Virág Fesztiválra fog esni, addig pihentetem a gyomromat meg az agyamat és alternatív programként tanulok és a szakdolgozatommal foglalkozok. Tegnap például fociztam, rosszabbul lettem utána, mint a 4 napos fesztiválozás után. Sportolnom kell, meg gyúrni, hogy nyáron Iron Testemmel járkálhassak, amire rá lesz tetoválva hogy BALHÉ. Szóval Stukker kiszáll és Tomi lép a helyére.

ZSÖFInek Boldog Névnapot!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr10468449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2008.05.15. 13:06:14

Nagyon szépen köszönöm:)

Ir-onman 2008.05.15. 15:32:14

es en errol a balcsis csajokrol hogyhogy nem tudtam de ami a rosszabb hogyhogy teged szurtak ki amikor en is ott voltam.....furcsa....lehetetlen!!!! :-)))

stukker 2008.05.16. 13:15:06

Megmondom miért. 1. megérett a meggy
2. pimaszul jobb képübb vagyok nálad
3. szemtelenül kidolgozott felsőtestem van
4. nem böfögtem le őket
5. mind a kettőt eljegyezték, csak odajöttek hozzám mulatni, látták h nagyba raktam magam azóta
6. egyik a pityusz volt bnője volt, aki ott volt 4évvel ezelőtt a kareszék albijában

kukk 2008.05.16. 16:44:23

ez mind semmit nem szamit ettol meg mindig en vagyok a befuto!!!! maig nem ertem...

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.05.16. 19:55:58

1. Megérett a meggy.
2. Olyan, hogy jobb képűbb, olyan nincs.
3. Még mindig Picsusz, bár ő y-nal és kisbetűvel írja.
4. A böfögést nem értem, mert Anita hozzászokhatott.
5. Ha Levi nem törte össze az arcukat, meg nem borította fel őket, akkor tényleg nem értem én sem.
süti beállítások módosítása