Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

8:41

2008.06.18. 08:41 stukker

  Már egy jó ideje nem írtam, főleg normális bejegyzést nem sikerült összehoznom. Semmi kedvem nem volt írni, meg vizsgák, meg lustaság. Ma is vizsgázok, de gondoltam írok pár sort. Tegnap vizsgáztam, átmentem. Igazából én nem így szoktam vizsgázni, mint ebben a félévben, amikor is jóformán nem is igen tanultam. Lelkiekben nem volt hozzá erőm, illetve így 5év után nagyon belefáradtam, vagy inkább meguntam. De most örültem, hogy egyel kevesebb az egészből. Hazajöttem és elkezdtem pókerezni. 4 óra játék után megnyertem egy 3000 eurós garantált versenyt, ami így újra  gyarapította a költségvetésemet. Volt  már kis szurkolócsapatom is, aminek nagyon örültem. Levi online szurkolt, míg Andris mellettem izgulta végig a játékom szépségeit, de tényleg tök jó volt így játszani. Ezekután Andrissal elmentünk olasz meccset nézni pár sör társaságában. Végigizgultam olyan 70percet, de akkor végre kiderült, hogy a hollandok elintézték szomszédainkat, az olaszok pedig hazaküldték a gallokat. Annyira örültem, magam se bíztam, hogy továbbjutnak szeretett olaszaim, pedig ők mindig is így csinálták, csak most valahogy az utóbbi EB tanulságaiból, nem bíztam bennük. Nagyot fociztak. Szóval végülis egy jó kis nap kerekedett ki a tegnapi napból, majdnem. Azért van egy két szúrka a szívemben, de majd kiheverem. Jó lenne túl lenni most már ezen, néha rosszabb, mint egy fogfájás, mert nem tudsz másra gondolni, de azt hiszem agyban kell rendezni dolgokat. Szombaton focizunk. Nagyon várom, mert jó kis társaság lesz, szerintem végignevetjük az egészet. Pénteken valahol bealapozunk, aztán szombaton nevetünk a másikon. Hétvégére jó időt mondanak,  így jó lenne  egy kis strandot is beejteni a programok közé. Vízzene, Volt, Efott, Barcelona. Eddig  így áll a  nyári programelőzetes. Sokat akarok pókerezni, nagyon érdekel és sokat gondolkodom rajta. Ha összejön a 10000 rake, akkor indulhatok a Budapest Openen októberben, ami nagyon mozgatja fantáziámat, addig viszont sokat kell játszanom élőben is. Jók legyetek Ganxták!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr97526630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.06.18. 09:14:09

Azert az csak jobb lett volna, ha a nyustuk meg a csigaevok melle kiesnek a macskazabalok is, nem? :D
Csak a fapapucsosok maradtak volna...

Levike 2008.06.18. 18:09:52

Mar akartam is kerdezni hogy miert nem indulsz?? 4oo eurokincs a nevezes ami nem egy wasistdas!! Ha gondolod a negyedet szponzoralom es a vegen osztjuk a nyeremenyed!!! De lehet ocsemet kene elinditani!:))) Az olaszoknak meg a makos k@@va annyukat mar megint...ennel szarabb foci nincs is de majd a spanyolok hazakuldik oket....:))

Anikó 2008.06.18. 19:23:14

Én nem vagyok egy foci guru, de észre vettem magamon, hogy gyakran leragadok a TV elött mióta megy az EB!
Tegnap pedig még furcsább dolgot vettem észre: Itthon kiabáltam egyedül a meccs közben, hogy: HAJRÁ OLASZORSZÁG :D Megfertőzött a kór :D

Zsófi 2008.06.23. 09:15:08

Hohohóóóóóóó.Csak a spanyol :)

Levike 2008.06.23. 17:59:29

Alè Alè Alè!!!!!!!!!!!! Hajra Spanyolok budos olasz gecik haza!!!!!

Anikó 2008.06.24. 17:34:24

Nekem már mindegy...csak a németek ne nyerjenek. A többi nem számít! :)

Kiskukika · http://www.kukiinireland.blog.hu 2008.07.01. 06:51:01

Kosz Levi, ez jol esett!
süti beállítások módosítása