Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Egy kis póker

2008.07.30. 12:52 stukker

  Elmúlt napokban elég sokat játszottam, főleg versenyeken. Megmondom őszintén rohadtul élvezem, körülbelül annyira mint régen a focit, csak ezzel még pénzt is keres az ember. Cikkeket olvastam, elemzéseket és a többi. Kihegyeztem magam a versenyekre, ahol kevés pénzzel óriási hasznot remélhet az ember. Érzem, hogy egyre jobban mennek ezek a versenyek, különösebb balszerencse nélkül a top 50-be rendszerint benne vagyok. Onnan pedig már közel van a legnagyobb nyeremény is. Utóbbi napokban egyazon versenyen lettem második majd rá egy nappal később első. A tegnapi első helyemnek roppantul örültem, és nem csak a pénz miatt, hanem utána megnéztem hogy hogyan játszottam. Kétszer fordult elő, hogy amikor beraktam a chipjeimet akkor én vagyok a rosszabb, ez 350 versenyző esetében egészen kiváló, csak így szerényen magamról.:) Magyarán büszke vagyok, hogy 4 és fél órát úgy végigkoncentráltam, hogy szinte végig a lehető legjobb döntéseket hoztam. Itt vannak a két hónap alatt elért eredményeim:

A nick nevem: Tgwh58      erre keressetek rá.

http://thegreatpokerleague.com/

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr16592628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankita 2008.07.30. 15:20:51

Bár nekem ez nem sokat mond, azért nagyon gratulálok!!

Zozibácsi 2008.07.30. 19:18:43

Grat kölyök!

Ha nem is nagyokat, de nyeregettem én is a hónapban, sztem kb tized annyit mint te, de az sem rossz pénz, főleg,h. mindig jól jön.
De a balszerencsére 1 példa:

35000dolláros verseny/buy in 20dollár/unlimited rebuy in the first hour/add on

Verseny 1 órájában 2szer játszottam, hoztam is az átlagot a szünetig...
Utána jobban jöttek a lapok is, meg a játék is jobb már ugye...
kb. 20/60 lehettem (50-től fizetett asszem 51dollár, vagy ilyesmi) amikor kaptam egy AA-t, srác JJ, a végén jött a J-ja!
fődíj asszem 8000dollár volt...
ilyen az élet, 49. lettem, mert a maradék 1000chippemmel kihúztam addig:)

süti beállítások módosítása