Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Maglócai kirándulás

2008.08.18. 00:11 stukker

  Azt hiszem a pénteket hamar összetudom foglalni. Délután ágyakat pakoltam Takács Pityunál, ahol is édesanyukája előszeretettel tömte belém a söröket illetve segítőkészen felajánlotta nekem a kislányukat hogy elvehetem. Sörök ellenében is tartottam magam és nem vettem el. Kicsit elhúzodott ez a ramazuri így Pankától kicsit elkéstem. Aztán megjelent Karcsika és Mestike is, majd szerencsére Árpi is. Árpival olyan rég találkoztam, hogy hamar a pultnál kötöttünk ki. Nem tudtuk, hogy mit is fogyasszunk, de szerencsére Árpitól hamar megjött a válasz: "Igyuk azt a szart amit te szoktál inni". Ez a Graffits. Alattomos más néven. Ebből sikerült olyan 7-8at legurítani egy óra alatt. Annyira rég ittam, hogy még ízlett is. Majd elkísértem Árpádunkat éjjel-nappaliba röviditalért. Na ebből meg az lett, hogy nem csak elkísértem de segítettem neki meginni a frissen vásárolt vodkát... És akkor ennyi volt körülbelül a péntek estém. Zsófival beszéltem komoly dolgokról, amiből arra emlékszem hogy ott vótam illetve fűvel dobáltuk egymást. Biztos nagyon begurultam. Majd MestiZsófi hazadobott. Szombaton korai kelés a családomnak köszönhetően. 80 telefon és kaputelefon után nem sikerült visszaaludnom. Nem gond.

Olyan fél egy tájékán már jött is értem Connection Karcsi illetve a család: Mesti, Panka, Ákos, Dió, MestiZsófi. Bepréseltük magunkat 7en Karcsibácsi zafirájába és megcéloztuk Maglócát. Komárom volt az első megálló. Vásároltunk némi szeszesitalt, mintegy 17ezer forint értékben. A négy derék dalia úgy gondolta, hogy ma a rossz idővel tekintve az ivásra helyezik a hangsúlyt. A kosárba került 2 tálca sör (ebből sosem elég) 2 üveg whisky (whiskyre nem sajnálja az ember a pénzt) egy üveg vodka (meleg vodka nélkül nem lehet bulizni igazán). Jelzem előre a négy partiarcnak nem sikerült teljesítenie a kitűzött célt, de a megmaradt mennyiséget becsomagolták keddre, nyúlláttának. Nem volt más hátra, olyan 3 óra körül megérkeztünk Emőkéhez. Mit mondjak. Igazi úri dolgunk volt. Azt hiszem kinyalta a seggünket. Előre köszönök mindent. Kezdeném az eledellel. Szezámmagos sajtos husika, nem tudom milyen tésztával, 2féle salátával és süti. Mindezt ő nekünk készítette egyedül. Ebből 3 tányérral fogyasztottam, pedig nem igen voltam éhes. Szóval megéri elvenni feleségül, mert nagyon finom volt. Aztán Emőke ott nyugaton mutatott nekünk egy elektromos légypusztítót. A keletről érkezett gyerekek egyből tátották szájukat, még használni is féltek, egyszerűen egy csoda volt. Mindenki fogott legalább egy legyet. Aztán jött a welcomedrink. Azt hiszem 2 üveg pálinkáig welcomoltuk egymást. Meleg testtel felvértezve jött egy kis pihneő kint a szabad hideg ég alatt. Nagyon hasznosan töltöttük el. Belebasztuk egymást a vízbe ruhástul. Hidegbe nem működik ugye a Speedo csak a Jeans. Pankával kezdődött. Megnézte milyen a víz és Emő remek ötletére belökték a vízbe a Zsófival. Mesti szolidarított vele és magától beleugrott ruhába. Nekem nem tetszett az ötlet. Mindenki úgy figyelte a másikat, mintha a sitten lennénk. Kimondottan célponttá váltam. Aztán egy óvatlan pillanatban a mocskok elkaptak és megkezdődött a várva várt harc. Nem győztem a túlerővel szemben. Félsikert arattam, mert ha le is győztek azért Karcsit sikerült magammal rántani. Szerencsére cipőstül landoltam. Itt nem tudtuk abbahagyni és az ötlet- és házigazdát Mestivel hamar utánunk dobtuk. Innentől kezdve a hátramaradt egységnek megparancsultuk, hogy maguktól menjenek a vízbe. A sportolással még nem hagytuk alább. Nagyon szerettem volna lovagolni és ezt a vágyamat Emőke egy lónak a csatasorbaállításával teljesítette. Zsófi gyakorlott lovas, vagy hogy kell ezt mondani, és ő segített nekünk. Én próbálhattam ki először. Szerintem zseniális. Nekem nagyon tetszett és elég fárasztó is és még le se dobott a pacika. A helyes technikát nem sikerült elsajátítanom sajnos de azért örülök,hogy egyel több dolgot sikerült kipróbálnom. Ezután nem tudom mit csináltunk, de szerintem ittunk. Majd rövidesen átmentünk a buli valódi helyszínére. Kis idő után (valójában fingom sincs mi mikor történt) megérkezett Mellinda és Emőke öccse. Sikerült zenéket is válogatni, Godd bye my love good bye-tól a Backstreet Boysig terjedt a skála. Mi volt még? Az igazi partiarcok összestek 11órakor. Valaki fél 10kor. Én nem tudom mikor de a két intervallum között vmikor. Sajnálom hogy filctollat nem találtunk, ugyanis a lovakra nagyon sok pinát tudtunk volna rajzolni. Nem tudom, hogyan eshettem össze. Arra még emlékszem hogy 500forint járt volna Emőkéért.:) A lényeg hogy egy ágyon találtam magam reggel, szerintem zenét rakhattam be, mert közel voltam hozzá, az meg ugye fárasztó egy meló. Hát így végeztem. Másnap. Megbeszéltük ki hogy pihente ki magát. többen panaszkodtak rám. Kicsit horkoltam, ez volt a bajuk... Kis idővel átsétáltunk reggelizni. Nagyon rossz volt a reggeli. Undorító tojás, meg lekvár, meg tej meg gyakorlatilag minden.:) Szóval megint bekajáltam és a további maradáson gondolkodtunk Mestivel, illetve nyaraláson. Reggeli után jött az elmaradhatatlan fürdés. Szerencsére most nem sikerült a Karcsi Mesti akció így szárazon maradtam. Nagyon jól előkészített akciót sikerült időben lelepleznem. Az ágyon bronzultam, miközben kinyitottam a szememet és azt vettem észre hogy a csajok beálltak fényképezkedni és helyezkedtek hogy minél jobban sikerüljön megörökíteni az én újabb ruhásfürdésemet. Mesti gyermeki mosollyal néz le rám, Karcsi pedig egy bérgyilkos nyugalmával sunyorított. Sikerült megkapaszkodnom egy padba és nem bírtak ezúttal velem, de tekintve hogy megígértem, ezért átöltöztem és megengedtem hogy immáron meleg ruha nélkül beledobhassanak a vízbe. Ezután következett a hazaindulás. Kétszer kellett csak megállni, ugyanis Ákoskát valószínű felrázta az előző napi pacizás. Hányt. Nem keveset. Ejnye ejnye.

Köszönjük Emőnek a vendéglátást a türelmet meg a finom kajákat. Pussz. Ennyi rémlik.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr60620613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magloca szepe kommental 2008.08.18. 07:27:36

nagyon szívesen:-)máskor is!De szegény Figit,nem tudom h ki és hogyan,de bezárta a másik házhoz...szétkerestem magam,mikor Panka tanácsára átmentem és hát ott szundizott édesdeden,ahol Te széthorkoltad magad:-D.jut ezsembe,megígértél pár képet még a Voltról,h majd felteszitek vhova,máig nem érkezett hír ezekről a pikcsörökről,légyszi informálj majd:-)...Barcelonára minden jót kívánok ,rengeteg élményt Ti piszkok:-)uh,de jó lesz Nektek...na ,megyek is,dobok a lovaknak,Manyikát megviselte a sok profi szombaton,duplaadag jár neki:-)puszzzz

Mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.08.18. 08:51:25

kedves Magloca szepe! Nagyon koszonok mindent, a vendeglatas elso osztalyu, csudalatos! :) Tomi, csak halkan jegyzem meg, hogy harom salata volt. Es sutemeeeeeeeeny is! Majd ha nem kell dolgoznom, akkor par szoban megirom en is, hogy milyen volt...

Panki 2008.08.18. 10:49:56

Tepsiskrumpli is volt,meg sör behütve meg pálesz meg minden!Mégecer köszi mindent és remélem tudjuk viszonozni ezt még a közeljövöben!Melindát is jo volt látni! A reggeli erobik elmaradt:(
Puszi

magloca szepe kommental 2008.08.18. 11:26:43

basszus :-) ,én nem akartam elmenni,muzsaj volt,de legközelebb aerobik lesz,ígérem:-)

stukker 2008.08.18. 18:04:14

Majd Mestinek odaadom a CD-t és ő majd felteszi a világhálóra. Erre eddig azért nem került sor, mert el lett felejtve. Igyekszünk. Köszönjük a jókívánságokat!
süti beállítások módosítása