Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

MNK

2008.09.14. 18:50 stukker

 Tegnap. Inkább nem írom le a csütörtököt és a pénteket. Lusta vagyok hozzá, illetve a péntek az még szar is volt. Ellenben a tegnap. Korán keltem, ugyanis hajnal 4es hazaérkezésem nem kaparta ki az esőt az égbő, így mennem kellett szüretelni. Nem probléma, hamar túltettem magam a sokkon. Délután 3órakor már itthon is voltam és egy hét után fel is mentem msn-re. Itt megtaláltam connection Karcsit. Megbeszéltük, hogy ma kellene tartani egy kanbulit és vonjuk be a részeges KarMestert is. Felhívtam hát kisbarátomat és már fél 5 körül itt is volt értem, még csak autóval. Irány Karcsi, aztán szörf, ahol is Wiktórió dolgozott. Laza sörözés mellett elkezdődött a szakadás mindenen. Szánalmas életünket és kapcsolatainkon nevettünk. Így a mai bulit elkereszteltük MNK bulinak. Azaz, Minden Nő egy Kurva. Úgy gondoltam itt az ideje felhívnom Szöszőt is, hogy csatlakozhasson humoros kis csapatunkhoz. 20 percet ígért és már ott is volt. A nevetgélés közben kiderült, hogy még koncert is lesz, így hát milyen jó lenne ha ma esetleg mulatnánk egyet. Mesti lerakta a kocsit és bejelentette, hogy a Molóba lesz koncert pont akkor amikor itt végeztünk. Tehát éjfélig biztosítva volt a program. Szösző közben csatlakozott egy kocsmatúrás válogatotthoz, akiket sikerült bevonnom a későbbiekben a mi kis túránkhoz. Így egy elég erős 20 főt sikerült összehozni, ami magába rejtette a Pikantós végkicsengést is. De ne szaladjunk előre, vissza a szörfbe. Itt ez a 3 úriember elkezdett rövidet iszogatni. Félóránként, óraműpontosággal. Szerencsére Wiki is beszállt néha akinek piszkos volt a polója, a melleinél. Wikinek külön köszönünk mindent, mert tudjuk hogy egy csomópénzt lecsípett a mi italárainkból és gyakorlatilag féláron itatott minket. Időközben tetőfokára hágott a hangulatunk. Én konkrétan majdnem beszartam a nevetéstől. Későbbiekben csatlakozott hozzánk Mesti Zsófi is. De hát MNK volt, így nem igen adtunk neki fellépésre való alkalmat. Olyan 10 óra tájékán kitaláltuk, hogy irány a moló. Közben belefutottunk Suszter László osztálytalálkozójába a Pikantnál. Röhögcsélés, nosztalgia, aztán taxihívás. Na ez volt a csúcs. "Kérek egy taxis", "Ja, hogy hova kérjük?", "Hol a faszomba vagyunk?". Mesti taxirendelése. Nem járt jól velünk a srác. Beszálltunk 3an. Kényszeredett nevetés, senki nem hagyja abba, mert nem tudja. Gyerek tiszta hülyének nézett minket. Nagy nehezen Mesti megszólalt:"Nem, nem, nem a phrém". Szakadás. Molónál kiraktak minket, de már csak hőbölgésre futotta tőlünk. Mindenkivel pacsi, majd Mestivel kint állunk, egyszer csak Karcsi fut ki részegen a Molóból és kiabálja, hogy "Vesztettem az sátán masináján". Remek. Árva Gabiék játszottak. Bemutatott minket 3unkat különböző embereknek, hogy ez a legrosszabb 3 ember akivel csak bulizhatsz. Aztán Pepe, Pepenővér, Anyukájuk. Ismerkedés, dumálás. És közben megjött a csapat. Kocsmatúráról. Hát azt hiszem összeállt a csapat. Raki, Robi, Kanál és lehet Peti búcsúbulija. Szóval el lehet képzelni, hogy milyen állapotba volt mindenki. Aztán jött az ötlet, Pikantó. Kocsival utazás, egy bökkenő volt, hogy az autó 5 fős volt, d emi 7en voltunk. Sok jó ember kishelyen is elfér ugyebár. Szerencsére megúsztuk. Előkerült Bokor Tomi viszkikólája. Kicsit sikerült beszélgetnünk is. Aztán Pikantó. Itt vége volt mindennek. Én még nem volt ilyen jó kis buliba Tatán mostanság. Olyan zene mint a Kvba, sőt bulisabbak és elő zenével. Társaság alapból jó volt. 20an tánciztunk, dobáltuk egymást, üvöltöztünk és bevontunk pár embert az ünneplésbe. Volt egy kis kakaskodás. Véletlenül ráléptem egy aranyifjú lábára és ezt nagyon zokon vette. Mondtam neki hogy csak azért jöttem ide, hogy ráléphessek a gyönyörű makkos cipődre. Nagyon mérges lett rám és közölte, hogy megöl engem. Mondtam neki, hogy nagyon szívesen csak még itt lenne olyan 20 ember akin átkellene magadat verekedned, de aztán Szösző megszakította a párbeszédet, mert kiszedett a gyerek elől és nem hagyta hogy tovább japánkodjak. Akkor is a srác volt a fasz és nem hagytam magam. Aztán táncoltam egy lánnyal akinek nem volt meg az egyik keze, de aranyos volt. A végén pedig közös ugrálós tánccal fejeztük be a partit, ami tényleg hihetetlen jól sikerült és nagyon jó kis élőzene szólt. De a keménymag nem fejezte is be. Azt hiszem 7en nekivágtunk még a kokunnak vagy mi a tökömnek. Keresztülmentünk egy kempingen, vagyis be és kimásztunk. Itt röhögtem a Dávid Csabin, aki nem mert mászni a kerítésen a maga 2 méterével és tiszta izom testével. Végül aztán nem mentünk be a discóba mert hogy valaki azt mondta hogy szar. Kajáltunk, dumáltunk picit, búcsúzkodás hajnal 5kor Petitől, Robitól. Hiányozni fognak. Csabival, Viktorral be a taxiba. Csabi kifizette az én részemet, külön köszönet neki, illetve mindenkinek, mert senki se hagyott sehol se fizetni. Rohadt jól éreztem magam. Minden része tökéletes volt az estének. Remélem körülbelül visszatudtam adni az este hangulatát, de biztos sok mindent kihagytam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr39663216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robika!! 2008.09.15. 22:45:28

szerintem is nagyon jol sikerült a szombat esti buli, bár az sms-ed miatt én már lemondtam rólad de kellemes meglepetés voltál, és ismét színezted amugy sem szürke társasági eletünket!!! ti is fogtok nekem hiányozni, de nem fogok elfelejteni ezt a nyarat soha!!! és remélem hogy meg sok közös emlekünk lesz!! nemsokara kaptok egy kis meglepetes a NAGYoktol!!! üdv mindenkinek
süti beállítások módosítása