Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

Péntek meg a többiek

2008.10.13. 16:52 stukker

  Lényeg, hogy pénteken baromi jól éreztem magam. Szöszőnél voltunk vendégségbe, ahol bevaníliáztunk, konyakoztunk, söröztünk, boroztunk, szóval így utólag az alaphangulat nem is lehetett volna rossz. Végre Zolival sikerült kontaktot találni és együtt inni. Peti is itthon volt  a német rabszolgaságból, aki 5 literes heinekenes sörcsappal tért haza ajándékba. Szöszőnél volt aztán vietnámi pálinka, amibe egy kígyó volt tartósítva, kurva undorító volt, de a palack szerint jó a reumára. Ezenkívül volt minden népviselet, amit aztán szorgalamasan húztunk magunkra, alig várom a képeket, még az is lehet, hogy iwiw aspiráns is lesz közte, pedig én aztán leszedtem onnan minden képet. Aztán beszélgettem Kanállal is, aki elmesélte élete sötét foltjait, de szerencsére már megjavult. Ezúton is köszönjük neki a fuvart. Aztán voltak csajok, barátosnék főleg. Szöszőnek a vendéglátást köszönjük meg a sok piát. Én baromira jól éreztem magam. A nagyobbik baj, hogy jövőhéten Szösző is repül Sidneybe. Így pénteken újabb búcsúbuli bassza meg...Kávéházra nem igen emlékszem. Ágikát elborítottam, Anikóval is volt valami hasonló azt hiszem. Aztán ennyi se rémlik. Következő snitt, hogy Zsófival beszélgetek, akivel nem beszélgetek egyébként csak ha találkozunk...Aztán taxival haza, Kutenics Balázsal aki mellettünk lakik és régi osztálytársam. Mondjuk ő a barátnőjével lakik én a szüleimmel. Na a lényeg, hogy ez az ipari fasz, mikor hazaértünk és mentünk voilna be a lépcsőházba, kitalálta, hogy menjünk kajálni. Mondom jó, de nálam egy forint sincs. Nem gond. Taxi hívás ház elől, aztán irány ki a tófarok, ahol tóltam egy hamburgert, persze ezt is ő fizette, majd irány másodjára haza. Az egész estét 1500ft-ból úsztam meg, talaj részegen, volt cigim, kajáltattak és beutaztam az egész várost taxival. Éljen az ismeretség. Majd lehet jelentkezni aki még itatott a kávéba is, hálám üldözni fogja őket. Szombaton aztán nagyon rosszul voltam és hát ilyenkor mindig a kertbe szeretem levezetni a másnaposságomat, így pár fát vágtam ki gyökerestül. Közel 3 liter ásványvíz volt a fogyasztásom 2 óra alatt. Pöppet kiszáradtam. Este meccset néztem, fetrengtem, tévéztem, olvastam, pihentem, gondolkodtam, brácsáztam. Vasárnap ugyanez. Ma Pestre jöttem, többed magammal, aztán ösköla, első óra elmaradt, második viszont megint zseniális volt. Legjobb óra a félévemben, így ezen szeretnék mindig résztvenni. Elég komoly vita kis alakult és rohadtul élveztem, lehet ilyenkor szárnyalni ráadásul a phdsekhez képest taknyos kölyök vagyok így legalább kihívás is az óra. Szerénységem megengedi, hogy azért annyira ne becsüljem túl őket az eddigiek alapján. A kedvencem egy srác, aki mindig Karl Poppert böfögi vissza és egyszerűen csak röhögök magamba, mintha csak ezt a könyvet olvasta volna el életében és önálló gondoltra nem is képes ez mellett. Viszont van egy jó kis csajszi is. Na, tényleg, iwiw keresés. Aztán ma ezenkívül folyamatos kontaktba vagyok Zsófival, hogy ne kontaktoljunk. Annyira de annyira....Nem, inkább erről ennyi elég. Na császtok Ganxták.  Zolinak holnap jó utat Franciaországba! Rohadt jó a Sigur Ros szám, ma csak azt hallgattam. Au revoir.

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr43711787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó 2008.10.13. 17:44:41

Nekem a fényképezőm látta kárát, azzal hogy megjelentetek:) Csak hogy emlékezz! :))
De jó buli volt!

Zozibácsi 2008.10.13. 19:16:36

...és megszületett a "látszatpékség" szó is:)

innen letorrentelheted az albumot is;)

thepiratebay.org/torrent/4238586/Sigur_R__s-_me___su______eyrum_vi___spilum_endalaust_MP3__Video

Tito-nál van a Sigur Ros DVD-m, kérd el tőle ha otthon vagy, az 10/10!

Kösz! ide megyek amúgy:
www.laclusaz08.com/ete/decouvrir/en-images/galerie-photos/15.html

Robika 2008.10.13. 22:47:56

En meghivtalak a kv-ban 3 jagerre meg 5 sörre, ha nem emlekszel ra akkor tenyleg nagyon reszeg voltal! üdv

Zsófi 2008.10.14. 09:21:17

2 alattomit plusz 15ezer, plusz egy jóadag gyökérség a zsigereimben:)

Levi 2008.10.14. 15:23:59

ez a tot mit ossze utazik mier megy franciaba???munkahellyel???

stukker 2008.10.15. 14:13:18

Robika rád nem emlékszem, mondtam hogy részeg voltam. Te csak szerettél volna velem inni.:)
Jaja, Zolit a cége küldte ki a francia fejesekhez, valószínű jelen pillanatban is valamelyik fönőköt kell kielégítenie:)
süti beállítások módosítása