Stukker

Stukker a veszedelmes onlinefegyver.

Friss topikok

  • stukker: Igen.:) (2014.05.21. 18:37) Onlány
  • Kukucs: Egyetertek a Petyaval meg az irasoddal is....mivel mindkettotoknek igaza van. Az egesz orszag buzl... (2012.12.23. 22:43) Oktatási reformunk margójára
  • Pop40: @Gerilgfx: "ennyi erővel te is lehetsz a miniszterelnök, szépen megfésülködsz, majd bejelentessz... (2012.12.14. 21:34) Unortodox fiatalok
  • Kukucs: az long island cocktail te szanalomdozer nem long beach... :) (2012.07.13. 00:40) Édentől keletre
  • Valika kv: Mi a telefon számod?? EFOTT-ról jelentkezünk!!! Minden jót!! (2012.06.29. 00:19) Gyors bejegyzés

Linkblog

uhá

2008.10.17. 15:39 stukker

  Szégyen, de berúgtam tegnap. Délután 4órától sikerült iszogatnom pár helyen pár emberrel. A lavinát az indította el, hogy a Krakkó megbeszélés előtt, azt hittem mindenki megy bulizni és pörgünk együtt a csapattal. Na én fatális tévedésben voltam, ugyanis egyedül én hittem csak ezt, de hát nem volt mit tennem már, mert a kedvem ráhangolódott egy kis partira. Olyan jól esett a megbeszélés alatt az a pár sör, hogy nem tudtam abbahagyni. Igazán akkor kezdett elveszni az emlékezet amikor átmentünk a jó fél percnyire levő sátán kocsmájáb, azaz a Corvin sörözőbe. Én irányítottam át a csapatot, csak éppen nem találtam meg szemüveg nélkül. De aztán siker. Feles Jack Daniels karácsonyig 280huf. Nehéz vele versenyezni. Mivel nem volt helyünk és pont négyen voltunk, Gabesz, Eszter, Zsófi meg én, így csocsózás mellett iszogattunk. Mindenki játszott mindenkivel, és a játék lényeg az volt, hogy aki kikap és csak egy gólt szereznek, azok másznak. Ebbe a játékba az volt a poén, hogy aki velem volt az nem mászott, csak a másik csapat. Annyira tetszett a játék, hogy jobban koncentráltam mint érettségi vizsgán, csak azért hogy másszon mindenki rajtam kívül. A terv sikerül. A legjobb az volt amikor a végén Gabesszal voltam és a csajok vezettek egy góllal, és innen sikerült megmászatni őket. Boldog voltam.:) Aztán a többiek siettek haza, de nem tudom hogy minek és miért.:) Auztán csatlakozott Mester, vele is bakaptam egy Jacket, meg söcit és irány a Habár, útközben felvettük Pankát, Timi nem jött. Panka jófej csoporttársaival ismét összefutottunk. Nehezen ismertem meg őket, egyrészt mert már részeg voltam másrészt mert mindegyikőjüket Eszternek hívják vagy Esztinek hívják. Ittunk pár női italt Mestivel, mai napig nem tudom hogy micsoda volt. Lényeg hogy pénzt nem hagytam hátra. Nem nagyon emlékszem többre, még hazafele kajáltunk sokat, hambit gyrossal.  Ma viszont nem mentem be franciára ami eléggé zavar, de hát ez van. Ma pedig Szöszőnél italozás aztán irány valahova mulatni. Szombat vasránap wellnes, pihenni fogok és tanulni, mint egy jó kis gyerek.

Ja és mostantól a Tatu18 egyik hivatalos blogolója lettem, így majd oda is írok. www.tatu18.blog.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stukker.blog.hu/api/trackback/id/tr66718807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása